Google zoek result wehkamp
Kan wel google gaan zoeken maar krijg teveel duizenden hits, uiteraard. Omdat ik niet weet waar ik moet zoeken.
Voorbeeld:
wehkamp.nl, 's lands meest actuele thuiswinkel online
Niet alleen voor de laatste mode, maar ook voor tuingereedschap, audio- en videoapparaten, cd's, video's en cd-roms kunt u bij Wehkamp terecht.
www.wehkamp.nl/ - 63k - 5 aug 2007 - In cache - Gelijkwaardige pagina's - Noteren
Mode voor haar - www.wehkamp.nl/winkelen/p_categorie.asp?Page=WIN&CC=C01
Wonen & slapen - www.wehkamp.nl/winkelen/p_categorie.asp?Page=WIN&CC=C05
Beeld & geluid - www.wehkamp.nl/winkelen/p_categorie.asp?Page=WIN&CC=C12
Mode voor hem - www.wehkamp.nl/winkelen/p_categorie.asp?Page=WIN&CC=C02
Meer resultaten van www.wehkamp.nl »
Dit komt alleen voor bij websites die erg vaak bekeken worden. Zodra zo'n site (die vaak bekeken/bezocht wordt) een erg goede indeling heeft in zijn site (in dit geval: Mode/wonen&slapen/beeld&geluid) dan worden die indelingen door Google automatisch erbij gezet.
Ik heb ooit eens ergens gelezen bij Google dat dit niet te beïnvloeden is ;) Helaas :P
PHPhulp heeft dit ook.
Zorg er voor dat jouw site goed is ingedeeld, dat je goede pagina titels en metatags gebruikt en dat een bezoeker snel en eenvoudig door jouw site heen kan bladeren. Wanneer je dit goed voor elkaar hebt, bestaat er een kansje dat Google dit extra gaat waarderen.
Zorg er voor dat jouw site goed is ingedeeld, dat je goede pagina titels en metatags gebruikt en dat een bezoeker snel en eenvoudig door jouw site heen kan bladeren. Wanneer je dit goed voor elkaar hebt, bestaat er een kansje dat Google dit extra gaat waarderen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -
Verder heeft Wehkamp ook een sitemap ingegeven via de webmasterhulpprogramma's van google. Deze helpt het efficienter indexeren van je pagina's.