Google zoek result wehkamp

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wildone

wildone

07/08/2007 11:59:00
Quote Anchor link
Ik heb een vraag openstaan mbt google listings zoals wehkamp dit doet als je op wehkamp zoekt in Google. Je krijgt dan enkele regels Weet alleen niet hoe ze dit voorelkaar krijgen en hoe deze procedure wordt genoemd.
Kan wel google gaan zoeken maar krijg teveel duizenden hits, uiteraard. Omdat ik niet weet waar ik moet zoeken.

Voorbeeld:
wehkamp.nl, 's lands meest actuele thuiswinkel online
Niet alleen voor de laatste mode, maar ook voor tuingereedschap, audio- en videoapparaten, cd's, video's en cd-roms kunt u bij Wehkamp terecht.
www.wehkamp.nl/ - 63k - 5 aug 2007 - In cache - Gelijkwaardige pagina's - Noteren
Mode voor haar - www.wehkamp.nl/winkelen/p_categorie.asp?Page=WIN&CC=C01
Wonen & slapen - www.wehkamp.nl/winkelen/p_categorie.asp?Page=WIN&CC=C05
Beeld & geluid - www.wehkamp.nl/winkelen/p_categorie.asp?Page=WIN&CC=C12
Mode voor hem - www.wehkamp.nl/winkelen/p_categorie.asp?Page=WIN&CC=C02
Meer resultaten van www.wehkamp.nl »

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 01:30:30

GaMer B

GaMer B

07/08/2007 12:02:00
Quote Anchor link
Dit komt alleen voor bij websites die erg vaak bekeken worden. Zodra zo'n site (die vaak bekeken/bezocht wordt) een erg goede indeling heeft in zijn site (in dit geval: Mode/wonen&slapen/beeld&geluid) dan worden die indelingen door Google automatisch erbij gezet.

- -

- -

07/08/2007 12:49:00
Quote Anchor link
Ik heb ooit eens ergens gelezen bij Google dat dit niet te beïnvloeden is ;) Helaas :P

Frank -

Frank -

07/08/2007 13:01:00
Quote Anchor link
PHPhulp heeft dit ook.

Zorg er voor dat jouw site goed is ingedeeld, dat je goede pagina titels en metatags gebruikt en dat een bezoeker snel en eenvoudig door jouw site heen kan bladeren. Wanneer je dit goed voor elkaar hebt, bestaat er een kansje dat Google dit extra gaat waarderen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -

Robert Deiman

Robert Deiman

07/08/2007 13:03:00
Quote Anchor link
Dat heb ik ook gelezen, kan het alleen zo niet meer terug vinden. Het is wel zo dat je site vaak bezocht moet worden, plus dat je website een goede indeling moet hebben. (zoals de verschillende productgroepen bij Wehkamp)
Verder heeft Wehkamp ook een sitemap ingegeven via de webmasterhulpprogramma's van google. Deze helpt het efficienter indexeren van je pagina's.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.