gratis hosting gezocht php, myssl, ftp en geen ads of banners
mvg robertjan
Wat is er overigens mis met een goede betaalde hosting. Zoveel kost dit ook weer niet hoor, en zelf met een krantenbaantje kan je deze al ruim en breed betalen.
Gewijzigd op 14/08/2012 21:40:51 door - Ariën -
Inderdaad, hosting is niet zo duur, ik heb 1500mb voor maar 13 euro per jaar inclusief domeinnaam, php, mysql, ftp, email, etc.
anders kan je ook kijken naar 000webhost
Jelle Seubring link graag
LowBudget maar voor een beginner is het een mooi begin. Een uitgebreidde drukbezochte site zou ik er niet op willen plaatsen, gezien de ervaringen van anderen.
Overigens zit ikzelf bij Deziweb.
Ik denk maak even geen reclame :) Gewend van radio maken, mag daar nml ook niet.
Versio
Toevoeging op 14/08/2012 21:55:49:
Houd er rekening mee dat er nog een domeinnaam bij komt (zo nodig) en wat administratiekosten
Jelle Seubring wat voor abbo heb je dan starter ofzo
Ik heb inderdaad starter, met een domeinnaam erbij
Toevoeging op 14/08/2012 22:11:36:
Jelle Seubring wat voor abbo heb je dan starter ofzo
Als ik vragen mag, waarvoor zoek je hosting?
stuur me ff een pm misschien kan ik je helpen.
http://nltv.zxq.net/uitzendinggemist.php
Jelle Seubring ik gebruiky zymic host en wou een site maken voor gemist voor iphone maar voor uitzending gemist werkt hij wel maar op me site niet Gewijzigd op 14/08/2012 22:21:03 door Keizer Webdesign
Quote:
URL file-access is disabled in the server configuration
Dat zegt het al, ze staan dit niet toe.
Mijn advies, neem een betaalde host, die zijn minder beperkt dan gratis hostings. Het kost echt geen drol tegenwoordig.
@RobertJan Je hoeft bij Versio niet meteen domein mee te nemen, scheelt je weer 4/4,50 euro
Toevoeging op 14/08/2012 22:33:01:
Hoebedoel je Jelle Seubring
Een betaalde host + domein is betrouwbaarder. Als je bezoekers wilt, wil je uiteraard het liefst wat betrouwbaars hebben, nietwaar i.p.v. iets wat 10 uur per dag plat ligt of niet vooruit te branden is.
000webhost.com gratis met mysql php ftp zonder reclame
RobertJan Keizer op 14/08/2012 22:32:09:
webhost000.com
Foute DNS
dat was het enige nadeel
http://gemist.hostzi.com/uitzendinggemist.php die dus wel werk op 000webhost.com bedankt allemaal ik ga later misschien nog wel een betaalde host nemen maar voor nu is dit goed
ik heb nu ook een 000webhost.com acount aangemaakt en werkt goed ik denk dat ik op mijn site die het niet ondersteund een iframe plaats met de link naar dit bestand