gratis hosting
- gratis zijn
- betrouwbaar
- php, mysql en de hele mikmak ondersteunen
- niet hele hoge bandbreedte, maar aanvaardbaar?
heeft iemand hier ervaring mee? alvast bedankt.
Gewijzigd op 20/05/2012 16:40:43 door - SanThe -
En ja, ik heb recent nog geprobeerde de beheerder te ovetuigen om .htaccess toe te laten, maar ze wouden die confrontatie niet aangaan. Via een truukje (lang leve PHP) heb ik een .htaccess kunnen aanmaken, maar deze kreeg ik met geen mogelijke manier werkend....
Nadeel dus :-P
--------------------------
Webhost000 heb je ook nog, maar deze lijkt soms pagina's in quarantaine te zetten om ze te scannen op malware. Best vaag....
ja die zijn nogal oud... en een beetje google zoekterm levert honderden resultaten op, met de melding dat hun toch wel de beste gratis webhoster zijn, vergeleken met die vage andere hosts....
freehostingnoads.net
15 euro per jaar is toch voor iedereen die werkt wel te behappen?
Ze draaien php 5.2
en mysql 5.1
De apache versie is 2.2.19 (Unix).
Op 000webhost kan je ook wel geen extiens hebben zoals mp3 en video extensies maar dat is geen probleem. Die plaats je dan op een upload site.
.zip accepteren ze wel.
Ze scannen soms de webpaginas als ze een klacht krijgen over je site.
Heb ik nog maar 1x meegemaakt. Duurde 24-48 uur stond er.
Ik gebruik het nu al anderhalve jaar.
(28 euro per jaar incl. btw)
dat wil ik misschien ook wel gaan doen, maar ik heb nog nooit een site online gehad. beetje een hobbyist, en ik wil geen geld gaan verspillen aan een probeersel, dus eigenlijk meer een opstapje, zou je kunnen zeggen.
Heb het ook een tijdje gratis geprobeerd. Maar je loopt dan vaak toch tegen beperkingen aan. Woelmuis klinkt leuk, maar daar kreeg ik het mailen (bv contactformulier) niet aan de praat: ze hebben het uitgeschakeld. Vermoedelijk omdat ze bang zijn om door spammers gebruikt te worden. Maar bijna elke site heeft wel een mailfunctie (contactformulier, registratie of al was het maar voor het mailen naar de webmaster van een foutmelding).
Dan liever een paar euro betalen en echt kunnen testen. Inclusief helpdesk, eigen mailadres, domeinnaam, etc. En Antagonist is inderdaad een prima mogelijkheid.
Peter ndshomebrew op 20/05/2012 14:43:51:
als je toch betaald wil kan ik antagonist aanbevelen. Zit daar nu al een hele poos bij ;)
Zit er daar ook een domein bij?
Ik denk van wel als ik het op de site lees :)
En als een site toch een succes wordt, klop je dat geld er zo weer uit... ;-)
en als je na een jaar niet meer wil moet je gewoon de boel niet verlengen (geen stilzwijgende verlenging bij antagonist. Als je niet betaald wordt het gewoon afgelosten ;) )
15:365 = 0.04109589041 per dag.. dat is nog geen 5 cent per dag!
Ik zit nu door die wedstrijd bij Boeve Webdesign - Webhosting. Tot nu toe geen problemen, vooral met het nieuwe design erbij. Ook is het volgens mij niet heel erg duur, weet de precieze prijzen niet uit mijn hoofd.
Een gratis goede webhost bestaat helaas in deze tijden van de economisch hebzuchtige mens helaas niet. Je kan wel kijken naar wat het best is in verhouding prijs <> kwaliteit.
Een topic die je interessant gaat vinden: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/webhosting/84407/
Jeroen vd op 20/05/2012 14:44:55:
dat wil ik misschien ook wel gaan doen, maar ik heb nog nooit een site online gehad. beetje een hobbyist, en ik wil geen geld gaan verspillen aan een probeersel, dus eigenlijk meer een opstapje, zou je kunnen zeggen.
Een probeersel is voor mij ook de reden geweest om iets bij 000webhost.com te openen. Je betaalt niets, dus je krijgt ook niets, hoewel ik tot op heden niet ontevreden ben. Nog nooit hulp nodig gehad of anderszins problemen gehad. Als het echt alleen je eigen testjes zijn dan is er geen vuiltje aan de lucht. Wil je wel een serieuze site hebben waar je ook 'echte' bezoekers naar toe wil trekken is een paar euri niet teveel gevraagd lijkt me.
ik ben nu bezig met een eigen site (die nog lang niet af is), en die zou ik als een soort van beta graag gratis willen hosten. slaat het aan, dan wil ik het gaan verplaatsen naar een betaalde host. slaat het niet aan, is er geen geld verspilt. qua php/mysql wordt het niet echt hoogstand, een paar standaard dingen (geen mail, zoals het er nu uitziet. en anders stop ik zulke berichten wel in de database).
dat bedoel ik met geld verspillen. niet dat ik er het geld niet voor heb, maar ik ben heel erg zuinig ingesteld (wat misschien wel positief is in de huidige tijd)
Stuur me even een pm wat exact de wensen zijn. ;)