gratis hosting

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Teamlead PHP Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de buurt van Middelburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde teamlead PHP developer met affiniteit met Symfony/Laravel. Een enthousiast persoon die het ontwikkelteam komt versterken met het aanpakken van uitdagende projecten. Ben jij op zoek naar een uitdaging waar je de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en je eigen IT-team aan te sturen? Lees dan snel verder! Die ga je doen: Bijdragen aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de PHP based applicaties; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van

Bekijk vacature »

C# .NET Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Arnhem gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Als C# .NET Developer binnen dit bedrijf houd je je niet alleen bezig met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front end developer React

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »
Jeroen VD

Jeroen VD

20/05/2012 14:34:18
Quote Anchor link
Omdat ik een krent ben, wil ik eens informeren naar gratis hosting. zijn er hostingbedrijven die:
- gratis zijn
- betrouwbaar
- php, mysql en de hele mikmak ondersteunen
- niet hele hoge bandbreedte, maar aanvaardbaar?

heeft iemand hier ervaring mee? alvast bedankt.

PHP hulp

PHP hulp

08/11/2024 21:36:40

- SanThe -

- SanThe -

20/05/2012 14:36:08
Quote Anchor link
Zie eerst eens de vele topics hierover.
Gewijzigd op 20/05/2012 16:40:43 door - SanThe -

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/05/2012 14:38:29
Quote Anchor link
Woelmuis, heeft geloof ik wel goedebuptime, alleen wordt er weinig ondersteund. Ze draaiennog PHP 5.1, dacht ik, en het wordt niet actief beheerdgeloof ik. Ze blokkeren een hoop extenties zoals .mp3 en .zip en zelfs .htaccess. Maar als je echt wat simpels wilt hebben, dan is dit de oplossing.

En ja, ik heb recent nog geprobeerde de beheerder te ovetuigen om .htaccess toe te laten, maar ze wouden die confrontatie niet aangaan. Via een truukje (lang leve PHP) heb ik een .htaccess kunnen aanmaken, maar deze kreeg ik met geen mogelijke manier werkend....

Nadeel dus :-P

--------------------------
Webhost000 heb je ook nog, maar deze lijkt soms pagina's in quarantaine te zetten om ze te scannen op malware. Best vaag....

Jeroen VD

Jeroen VD

20/05/2012 14:39:54
Quote Anchor link
ja die zijn nogal oud... en een beetje google zoekterm levert honderden resultaten op, met de melding dat hun toch wel de beste gratis webhoster zijn, vergeleken met die vage andere hosts....

- Pepijn  -

- Pepijn -

20/05/2012 14:40:47
Quote Anchor link
freehostingnoads.net

Peter ndshomebrew

Peter ndshomebrew

20/05/2012 14:41:04
Quote Anchor link
ik zelf was altijd wel fan van deze:
http://gofreeserve.com/

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/05/2012 14:42:08
Quote Anchor link
Tja, je mag misschien jezelf wel een krent noemen, maar wat is 15 euro nou voor een low budget hosting die kwalitatief nog beter zijn dan een gratis hosting waarbij je reklame hebt, of 22/7 uptime?

15 euro per jaar is toch voor iedereen die werkt wel te behappen?

- Diov  -

- Diov -

20/05/2012 14:42:54
Quote Anchor link
000webhost gebruik ik zelf persoonlijk.

Ze draaien php 5.2
en mysql 5.1

De apache versie is 2.2.19 (Unix).

Op 000webhost kan je ook wel geen extiens hebben zoals mp3 en video extensies maar dat is geen probleem. Die plaats je dan op een upload site.

.zip accepteren ze wel.
Ze scannen soms de webpaginas als ze een klacht krijgen over je site.
Heb ik nog maar 1x meegemaakt. Duurde 24-48 uur stond er.

Ik gebruik het nu al anderhalve jaar.

Peter ndshomebrew

Peter ndshomebrew

20/05/2012 14:43:51
Quote Anchor link
als je toch betaald wil kan ik antagonist aanbevelen. Zit daar nu al een hele poos bij ;)
(28 euro per jaar incl. btw)

Jeroen VD

Jeroen VD

20/05/2012 14:44:55
Quote Anchor link
dat wil ik misschien ook wel gaan doen, maar ik heb nog nooit een site online gehad. beetje een hobbyist, en ik wil geen geld gaan verspillen aan een probeersel, dus eigenlijk meer een opstapje, zou je kunnen zeggen.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

20/05/2012 14:51:42
Quote Anchor link
Voor niets gaat de zon op.

Heb het ook een tijdje gratis geprobeerd. Maar je loopt dan vaak toch tegen beperkingen aan. Woelmuis klinkt leuk, maar daar kreeg ik het mailen (bv contactformulier) niet aan de praat: ze hebben het uitgeschakeld. Vermoedelijk omdat ze bang zijn om door spammers gebruikt te worden. Maar bijna elke site heeft wel een mailfunctie (contactformulier, registratie of al was het maar voor het mailen naar de webmaster van een foutmelding).

Dan liever een paar euro betalen en echt kunnen testen. Inclusief helpdesk, eigen mailadres, domeinnaam, etc. En Antagonist is inderdaad een prima mogelijkheid.

- Diov  -

- Diov -

20/05/2012 14:54:22
Quote Anchor link
Peter ndshomebrew op 20/05/2012 14:43:51:
als je toch betaald wil kan ik antagonist aanbevelen. Zit daar nu al een hele poos bij ;)
(28 euro per jaar incl. btw)

Zit er daar ook een domein bij?
Ik denk van wel als ik het op de site lees :)

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/05/2012 14:55:16
Quote Anchor link
En als een site toch een succes wordt, klop je dat geld er zo weer uit... ;-)

Peter ndshomebrew

Peter ndshomebrew

20/05/2012 14:59:51
Quote Anchor link
en als je na een jaar niet meer wil moet je gewoon de boel niet verlengen (geen stilzwijgende verlenging bij antagonist. Als je niet betaald wordt het gewoon afgelosten ;) )

Reshad F

Reshad F

20/05/2012 15:01:44
Quote Anchor link
no offense maar je moet toch soms ergens in investeren ;) en die 15 euro per jaar tegenwoordig reken is uit hoeveel dat per dag is...

15:365 = 0.04109589041 per dag.. dat is nog geen 5 cent per dag!

Wouter J

Wouter J

20/05/2012 15:04:51
Quote Anchor link
Een keer aan een wedstrijd meedoen helpt je vaak wel aan gratis hosting... ;-)

Ik zit nu door die wedstrijd bij Boeve Webdesign - Webhosting. Tot nu toe geen problemen, vooral met het nieuwe design erbij. Ook is het volgens mij niet heel erg duur, weet de precieze prijzen niet uit mijn hoofd.

Een gratis goede webhost bestaat helaas in deze tijden van de economisch hebzuchtige mens helaas niet. Je kan wel kijken naar wat het best is in verhouding prijs <> kwaliteit.

Een topic die je interessant gaat vinden: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/webhosting/84407/

20/05/2012 15:08:00
Quote Anchor link
www.bugs3.com en http://www.serversfree.com super hosting :D
Gewijzigd op 20/05/2012 15:24:03 door

Erwin H

Erwin H

20/05/2012 15:11:27
Quote Anchor link
Jeroen vd op 20/05/2012 14:44:55:
dat wil ik misschien ook wel gaan doen, maar ik heb nog nooit een site online gehad. beetje een hobbyist, en ik wil geen geld gaan verspillen aan een probeersel, dus eigenlijk meer een opstapje, zou je kunnen zeggen.

Een probeersel is voor mij ook de reden geweest om iets bij 000webhost.com te openen. Je betaalt niets, dus je krijgt ook niets, hoewel ik tot op heden niet ontevreden ben. Nog nooit hulp nodig gehad of anderszins problemen gehad. Als het echt alleen je eigen testjes zijn dan is er geen vuiltje aan de lucht. Wil je wel een serieuze site hebben waar je ook 'echte' bezoekers naar toe wil trekken is een paar euri niet teveel gevraagd lijkt me.

Jeroen VD

Jeroen VD

20/05/2012 16:44:19
Quote Anchor link
bedankt voor alle reacties tot nu toe!

ik ben nu bezig met een eigen site (die nog lang niet af is), en die zou ik als een soort van beta graag gratis willen hosten. slaat het aan, dan wil ik het gaan verplaatsen naar een betaalde host. slaat het niet aan, is er geen geld verspilt. qua php/mysql wordt het niet echt hoogstand, een paar standaard dingen (geen mail, zoals het er nu uitziet. en anders stop ik zulke berichten wel in de database).

dat bedoel ik met geld verspillen. niet dat ik er het geld niet voor heb, maar ik ben heel erg zuinig ingesteld (wat misschien wel positief is in de huidige tijd)

Bart V B

Bart V B

20/05/2012 17:28:07
Quote Anchor link
Als je interesse hebt kan ik je wel helpen denk ik.
Stuur me even een pm wat exact de wensen zijn. ;)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.