Gratis VEEL BEZOEKERS!!! het werkt egt
Hallo beste php vrienden, ik heb een site www.speurmaar.nl en nu dacht ik ik moet meer bezoekers hebben ik kwam toen op deze site: http://www.linkpiramide.nl/ als je de link precies zo kopieert en je kijkt naar 5 sites kun je je site invoeren en krijg je ook zon nummer erachter hierdoor kijken die andere mensen ook op je site dit kan oplopen tot zeer snel 10 20 30 40 of zelfs 100.000 bezoekers geloof het werkt!!!!! belangrijk is de link precies zo te kopieren zo helpen we elkaar : http://www.linkpiramide.nl/
Groeten www.speurmaar.nl
Groeten www.speurmaar.nl
PHP hulp
27/11/2024 13:36:40- wes -
10/01/2006 14:14:00*hier wat liefs* (k)
Gewijzigd op 10/01/2006 14:31:00 door - wes -
Erik Rijk
10/01/2006 14:21:00- SanThe -
10/01/2006 14:22:00wes:
*knip
Ondanks de **, dit kan niet.
Edit: En ja, SPAM
/* Quote het dan vooral niet ;) */
Gewijzigd op 10/01/2006 14:32:00 door - SanThe -
Arjan Kapteijn
10/01/2006 14:25:00Wes, hoe oud ben jij... 12 ofzo? Komop, wees dan op zeminst zelf de meest volwassen persoon.
Dit soort piramide achtige constructies zijn leuk als je geilt op cijfertjes. Mensen bezoeken je site niet, mensen bezoeken een url omdat ze daardoor juist weer hogere cijfertjes krijgen.
Met andere woorden, dat type bezoekers levert je niks op... ze zijn niet geintresseerd in de dingen (content, informatie, producten etc) die je aanbied. Maar klikken puur op een link zodat ze daarna zelf meer bezoekers denken te krijgen.
Ik heb liever 25 bezoekers per dag die zoeken op de henzenrunners of een roparun team, die daarna besluiten wat geld te doneren voor de kinderen met kanker dan 100.000 bezoekers die niet eens lezen wat er staat...
Dit soort piramide achtige constructies zijn leuk als je geilt op cijfertjes. Mensen bezoeken je site niet, mensen bezoeken een url omdat ze daardoor juist weer hogere cijfertjes krijgen.
Met andere woorden, dat type bezoekers levert je niks op... ze zijn niet geintresseerd in de dingen (content, informatie, producten etc) die je aanbied. Maar klikken puur op een link zodat ze daarna zelf meer bezoekers denken te krijgen.
Ik heb liever 25 bezoekers per dag die zoeken op de henzenrunners of een roparun team, die daarna besluiten wat geld te doneren voor de kinderen met kanker dan 100.000 bezoekers die niet eens lezen wat er staat...