groentie.nl (feedback gevraagd + mensen gezocht!
ik twijfel een beetje of ik dit bericht op de goede plek neerzet dus mijn excuses als ie verkeerd staat...maar goed:
ten eerste wil ik jullie vragen om jullie mening over www.groentie.nl, mijn persoonlijke site. bedoeling was/is om een soort van kritisch weblog te beginnen net als www.geenstijl.nl ... maar daar moet nog aan gewerkt worden.
ten tweede ben ik op zoek naar mensen die mee willen werken aan de site! voel je er bijvoorbeeld wel wat voor om berichten te schrijven voor het weblog, stuur dan even een mailtje naar [email protected]
ik ben echter ook nog op zoek naar mensen die iets helemaal nieuws willen ontwikkelen. gewoon samen iets opzetten...hoewel ik nog geen idee heb wat precies, haha. lekker vaag allemaal maarja...heb jij enige kennis van php/webdesign/css/whatever, reageer even!
http://adres/admin/ niet op ieder willekeurig wachtwoord met iedere willekeurige gebruikersnaam toegang te verschaffen.
(Sorrie, echt waar, was niet de bedoeling, maar ik geloof dat ik per ongeluk een bericht van je verwijdert heb.)
De groen is net even iets te vel, verder, lekker leeg, niets mis mee als je genoeg content hebt.
Het zoeken naar webpagina's is gewoon kut. Als ik op die link druk wil ik niet op zoek naar een website, daar heb ik google al voor. Ik wil een lijstje, en dat geldt ook voor je foto's.
Reacties toevoegen wil niet helemaal heb ik het idee, of moet je eerst zelf de reacties goedkeuren. In dat geval zou je dat even moeten vermelden, en het haalt meteen het kritische uit je website.
Misschien is het iig een goed idee om bij je administratiepaneel, wat al heel standaard zit onder (Sorrie, echt waar, was niet de bedoeling, maar ik geloof dat ik per ongeluk een bericht van je verwijdert heb.)
De groen is net even iets te vel, verder, lekker leeg, niets mis mee als je genoeg content hebt.
Het zoeken naar webpagina's is gewoon kut. Als ik op die link druk wil ik niet op zoek naar een website, daar heb ik google al voor. Ik wil een lijstje, en dat geldt ook voor je foto's.
Reacties toevoegen wil niet helemaal heb ik het idee, of moet je eerst zelf de reacties goedkeuren. In dat geval zou je dat even moeten vermelden, en het haalt meteen het kritische uit je website.
sja die groene kleur...daar verschillen de meningen over...ik vind het wel vet juist, zo fout.
het zoeken naar websites en foto's was eigenlijk meer een persoonlijk proefproject, misschien inderdaad beter als ik die afscherm voor het publiek.
reacties toevoegen zou het echter gewoon moeten doen...beetje raar....hm...
iig bedankt!
Ik heb het grporbeerd bij dat artiekel over de grondwet, maar hij lbeef op 0 reacties staan.
leuke site, moet nog wel wat aan gebeuren
he he ja zoals ik zei, in de 'stijl' van GeenStijl.nl : gewoon zeggen waar het om draait. maar wat moet er nog precies aan gebeuren vind je? ja uiteraard meer content e.d. maar dat komt vanzelf wel. ook zal ik toch eens kijken naar het probleem met de reacties. heb je verder nog (opbouwende) kritiek?
de layout is wel goed, maar het ziet er zo simpel uit, (moeilijk uit te leggen)
de berichten zouden gecentreerd moeten worden
en het menu onder de groentie (horizontaal) komen te staan, het zou wat beter moeten passen
tja weetje.......jouw kritiek vat ik eigenlijk juist op als een compliment :) mijn bedoeling was ook een overdreven simpele en overzichtelijke site te maken. het menu horizontaal is echter misschien wel een idee :) maar dit zou het in de toekomst moeilijker maken om meer menu-items toe te voegen...dus...kweenie...in ieder geval bedankt voor je kritiek.
Beetje wit en leeg