Groot communcity systeem (Paar kleine vraagjes)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Wouter

Wouter

15/10/2006 19:42:00
Quote Anchor link
Laatst heb ik al een forum gestart over een MMS computer, dat is dus een SMS Server geworden. De site waar ik mee bezig ben wordt net zoiets al Hyves.nl maar dan ook plus Dance-Tunes.com & Jamba. Het doel is, dat je er gewoon alles kunt doen, en daarmee bedoel ik dus echt alles mee. Dus een mooie grote communcity website, die Hyves.nl gaat verslaan.

Maar ik heb even wat vraagjes, ik en mijn vrienden denk vaak nogal het zelfde en een beetje anders dan de gemiddelde mens.

- Cookies gebruiken of Sessies of er een combi van ?

- Wat is beter en fijner: http://username.chill-online.nl of http://www.chill-online.nl/username of http://www.chill-online.nl/profiel.php?id=12234 of http://www.chill-online.nl/profiel.php?id=username ?

- En wie weet een beetje hoe je een vriendensysteempje kan maken ? (gewoon wat tips )

Alvast bedankt.

MVG

Wouter

PHP hulp

PHP hulp

08/11/2024 05:41:58

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

15/10/2006 19:46:00
Quote Anchor link
Je hyperlinks doen het hier niet?

Kalle P

Kalle P

15/10/2006 19:46:00
Quote Anchor link
*Combi, alleen cookies gebruiken als extra optie die je bij het inloggen zeld aanbiedt, voor de rest session gebruiken, wanneer iemand dan ook weer online komt op sessie verder gaan en nieuw cookie plaatsen.

*Ja dat moet je zelf weten, de eerste is de makkerlijkste voor gebruikers, maar dan moet je hosting wel * subdomeinen aanbieden.

*google eens.

edit:
@jan het zijn voorbeelden....
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kalle P

Wouter

Wouter

15/10/2006 19:59:00
Quote Anchor link
Hosting is geen probleem en we zetten in het begin er gewoon een server bij plus domeinnaam met 1 GB schijfruimte.

Ik denk ook dat die eerste het makkelijkste was en het leukst(links)

Maar hebben jullie nog tips ofzo wat we gaan het wel groots aanpakken.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

15/10/2006 19:59:00
Quote Anchor link
Kalle schreef op 15.10.2006 19:46:
*Ja dat moet je zelf weten, de eerste is de makkerlijkste voor gebruikers, maar dan moet je hosting wel * subdomeinen aanbieden.

En behoorlijk veel, als je site een beetje groot wordt.

Wouter

Wouter

15/10/2006 20:10:00
Quote Anchor link
Maar dat neemt toch niet zoveel ruimte in beslag, en dat gaat gewoon automatisch dan dus.

Legolas

Legolas

15/10/2006 21:25:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 15.10.2006 19:59:
Kalle schreef op 15.10.2006 19:46:

En behoorlijk veel, als je site een beetje groot wordt.

Dat wordt gewoon een * pointer in je DNS en de rest laten afhandelen door PHP

Wouter

Wouter

15/10/2006 21:27:00
Quote Anchor link
Ach, de host dat is een vriend van mij dus, geen probleem.

Alleen moet wel even kijken hoe we dat dan gaan doen, is waarschijnlijk wel een manier voor.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.