H
Quote:
btw diezelfde code werkt bij mij perfect
zet dit eens bovenaan het bestand
zet dit eens bovenaan het bestand
welk bestand ? invullen.php of bericht.php ?
... kun je overal zetten ...
kan je het gewoon niet doen met GD kzal morgen eens een scripje maken
Quote:
het lijkt me nogal onnodig om hier GD voor te gebruikenkan je het gewoon niet doen met GD kzal morgen eens een scripje maken
GD is daar net iets te CPU intensief voor
met een paar layers werkt het ook perfect :)
Als het werk: mooi, maar hoe kan iets te CPU intensief zijn? Iets is imho te cpu intensief wanneer het de runtime van 30 seconden overtreed ;)
Wat een gelul zeg, een hoop van die webbakken zijn contant geen fuck uit te voeren met hele dagen loads van 0.0, maak dan ook een gebruik van de powerr van je webbak?
dus wat moet ik nu doen .....?
maar waarom meer cpu gebruiken dan nodig is?
als je dit perfect kan doen met een paar layertjes is het toch ook goed?
Ga eerst nu maar eens GD benchmarken en dan opnieuw zeuren over dat het cpu verbruik zo groot is :)
dan zie je dat de cpu load abnormaal hoog is ;)
en waar ken k da dan downloaden ?
Waarom naast elkaar?
dan zie je wel wat ik bedoel, imagemagick doet iets in 1sec waar gd zo'n 20 voor nodig heeft
Het ruikt alsof er iets meer omstandigheden zijn waardoor GD zo vreselijk sloom is? In hoeverre overdrijf je om je punt duidelijk te maken? :)
maar bij GD zitten er echt gigantische verschillen tussen verschillende versies
de ene versie kan 2x zo langzaam zijn als de andere versie, dus dat is gewoon een beetje testen
btw. het is al een paar jaar geleden dat ik dat getest heb, het kan zijn dat GD inmiddels een heel stuk sneller is geworden maar toen waren dat mijn bevindingen
leuk maar wat moet ik nu doen ?
leuk maar wat moet ik nu doen ?
ik kom er echt niet uit zou iemand zo'n scriptje voor mij kunnen makken ?