Habboregio.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

As Lead Web Developer at KUBUS you are responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the web application and services of BIMcollab. In your role as lead developer you will naturally search for the optimum between the required implementation time, the performance of the application and a fast go-to-market of features, in line with our automated test and release train. Together with the other senior developers in your team you monitor the architecture of the application and you advise the product owner about necessary refactoring to improve the maintainability of the platform. Our development team

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Medior PHP developer

Functie Samen met je development team werk je Agile Scrum en met jullie gezamenlijke kennis en ervaring bepalen jullie samen de beste keuze voor techniek en architectuur. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en denkniveau • Je hebt goede kennis en ervaring met PHP • Je bent niet bang voor complexe projecten • Je werkt graag zelfstandig aan applicaties • Je bent altijd nieuwsgierig naar nieuwe

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Shahiem Seymor

Shahiem Seymor

04/01/2010 21:10:00
Quote Anchor link
Samen met Markbruil ben ik de eigenaar van de fansite Habboregio.nl.
Habboregio.nl is een fansite van het welbekende spel Habbo.
Op Habboregio kan je vele leuke dingen doen zoals Spelletjes spelen(Die nog neit af zijn) , Kletsen met andere habbo's of gewoon gezellig meedoen met competities.

Dus dat is denk wel een kijkje waard.

We zien je daar!

Mening wil ik graag :)

PHP hulp

PHP hulp

25/12/2024 20:19:50

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

04/01/2010 21:16:00
Quote Anchor link
Misschien dat je wat duidelijker kan zijn in je titel en een duidelijke URL kan plaatsen. de topic ziet er meer uit al een reclame praatje.

Design mooi, netjes, goed maar iet wat druk.

en misschien even wat kleine foutjes wegwerken:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.habboregio.nl%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas IJzelendoorn

Pepijn

Pepijn

04/01/2010 21:30:00
Quote Anchor link
Heel mooi design.

Lees ook deze site eens door: useit.com

Hele handige site met een boel tips.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/01/2010 22:25:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<div class="top">Welkom op Habboregio.nl!</div>

Gelukkig bestaan er headings...
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<h1 class="top">Welkom op Habboregio.nl!</h1>

Joris van Rijn

Joris van Rijn

04/01/2010 22:30:00
Quote Anchor link
Het is volgens mij de bedoeling dat de achtergrond fullscreen is,, maar met mijn resolutie (1600x1200) zie ik hem 2 keer xd.

Shahiem Seymor

Shahiem Seymor

05/01/2010 11:08:00
Quote Anchor link
Hoe doe ik hem dan fullscreen?

@Aar:
Dat ga ik wel aanpasen maar wat is het nut ervan?

Shahiem Seymor

Shahiem Seymor

05/01/2010 11:10:00
Quote Anchor link
Maar useit.com snap ik niet echt.

TJVB tvb

TJVB tvb

05/01/2010 11:47:00
Quote Anchor link
Shahiem niet bumpen (twee keer achter elkaar reageren) binnen 24 uur.
Die headings zijn omdat een h* daar voor bedoeld is, je maakt een kop aan. (Dat wordt ook door zoek machines zo gezien)

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/01/2010 12:32:00
Quote Anchor link
Shahiem schreef op 05.01.2010 11:08:

@Aar:
Dat ga ik wel aanpasen maar wat is het nut ervan?

het practisch nut is dat je dan in ieder geval semantisch bezig bent, en beter door Google wordt geindexeerd.

Shahiem Seymor

Shahiem Seymor

05/01/2010 15:02:00
Quote Anchor link
Als ik dat doe bugt hij een beetje:S

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

05/01/2010 15:04:00
Quote Anchor link
Shahiem schreef op 05.01.2010 15:02:
Als ik dat doe bugt hij een beetje:S

dat is voor het eerst dat ik dat hoor....

Pepijn

Pepijn

05/01/2010 15:07:00
Quote Anchor link
Kijk hier bv. http://www.useit.com/alertbox/

Een lijst met allemaal handige artikelen, die ga je lezen, over nadenken en toepassen.

Shahiem Seymor

Shahiem Seymor

05/01/2010 15:11:00
Quote Anchor link
Ik snap het nog niet echt.
Me engels is nog niet zo goed denk ik, maar ik begrijp een helft denk ik.
Heb je ook nog Nederlandse Artikels?

Pepijn

Pepijn

05/01/2010 15:15:00
Quote Anchor link
Doe jezelf een plezier en leer Engels, heb je de rest van je leven nog wat aan.

Als je toch Nederlandse artikelen wilt moet je maar zoeken in google.

Joris van Rijn

Joris van Rijn

05/01/2010 17:53:00
Quote Anchor link
Shahiem schreef op 05.01.2010 11:08:

Dan moet je gewoon een grotere afbeelding doen (AA)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joris van Rijn

Timo Kleinhout

Timo Kleinhout

05/01/2010 18:03:00
Quote Anchor link
Hebben jullie dat inlogsysteem zelf gemaakt of is dat een bestaand script??

Shahiem Seymor

Shahiem Seymor

05/01/2010 18:30:00
Quote Anchor link
@timo:

Gedeeltelijk door iemand anders en we hebben ook wat zelf gescript.

Dick oo

dick oo

05/01/2010 20:18:00
Quote Anchor link
alweer zo'n habbo site...

Pepijn

Pepijn

05/01/2010 20:28:00
Quote Anchor link
Kwam in google tevoorschijn na een het zoeken op de term 'nieuwe phphulp'.
http://img152.imageshack.us/i/habbonlinev3bq5.gif/

Overigens ben ik van mening dat Bas tenminste een screenshot kan laten zien.

Dick oo

dick oo

21/01/2010 08:31:00
Quote Anchor link
O M F G waarom post je dat hier?!

anders fack je even op!

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/01/2010 09:39:00
Quote Anchor link
Lachen zeg, Pepijn. grappig.....

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.