Habboregio.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je hier

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Shahiem Seymor

Shahiem Seymor

04/01/2010 21:10:00
Quote Anchor link
Samen met Markbruil ben ik de eigenaar van de fansite Habboregio.nl.
Habboregio.nl is een fansite van het welbekende spel Habbo.
Op Habboregio kan je vele leuke dingen doen zoals Spelletjes spelen(Die nog neit af zijn) , Kletsen met andere habbo's of gewoon gezellig meedoen met competities.

Dus dat is denk wel een kijkje waard.

We zien je daar!

Mening wil ik graag :)

PHP hulp

PHP hulp

06/11/2024 00:35:21

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

04/01/2010 21:16:00
Quote Anchor link
Misschien dat je wat duidelijker kan zijn in je titel en een duidelijke URL kan plaatsen. de topic ziet er meer uit al een reclame praatje.

Design mooi, netjes, goed maar iet wat druk.

en misschien even wat kleine foutjes wegwerken:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.habboregio.nl%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas IJzelendoorn

Pepijn

Pepijn

04/01/2010 21:30:00
Quote Anchor link
Heel mooi design.

Lees ook deze site eens door: useit.com

Hele handige site met een boel tips.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/01/2010 22:25:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<div class="top">Welkom op Habboregio.nl!</div>

Gelukkig bestaan er headings...
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<h1 class="top">Welkom op Habboregio.nl!</h1>

Joris van Rijn

Joris van Rijn

04/01/2010 22:30:00
Quote Anchor link
Het is volgens mij de bedoeling dat de achtergrond fullscreen is,, maar met mijn resolutie (1600x1200) zie ik hem 2 keer xd.

Shahiem Seymor

Shahiem Seymor

05/01/2010 11:08:00
Quote Anchor link
Hoe doe ik hem dan fullscreen?

@Aar:
Dat ga ik wel aanpasen maar wat is het nut ervan?

Shahiem Seymor

Shahiem Seymor

05/01/2010 11:10:00
Quote Anchor link
Maar useit.com snap ik niet echt.

TJVB tvb

TJVB tvb

05/01/2010 11:47:00
Quote Anchor link
Shahiem niet bumpen (twee keer achter elkaar reageren) binnen 24 uur.
Die headings zijn omdat een h* daar voor bedoeld is, je maakt een kop aan. (Dat wordt ook door zoek machines zo gezien)

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/01/2010 12:32:00
Quote Anchor link
Shahiem schreef op 05.01.2010 11:08:

@Aar:
Dat ga ik wel aanpasen maar wat is het nut ervan?

het practisch nut is dat je dan in ieder geval semantisch bezig bent, en beter door Google wordt geindexeerd.

Shahiem Seymor

Shahiem Seymor

05/01/2010 15:02:00
Quote Anchor link
Als ik dat doe bugt hij een beetje:S

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

05/01/2010 15:04:00
Quote Anchor link
Shahiem schreef op 05.01.2010 15:02:
Als ik dat doe bugt hij een beetje:S

dat is voor het eerst dat ik dat hoor....

Pepijn

Pepijn

05/01/2010 15:07:00
Quote Anchor link
Kijk hier bv. http://www.useit.com/alertbox/

Een lijst met allemaal handige artikelen, die ga je lezen, over nadenken en toepassen.

Shahiem Seymor

Shahiem Seymor

05/01/2010 15:11:00
Quote Anchor link
Ik snap het nog niet echt.
Me engels is nog niet zo goed denk ik, maar ik begrijp een helft denk ik.
Heb je ook nog Nederlandse Artikels?

Pepijn

Pepijn

05/01/2010 15:15:00
Quote Anchor link
Doe jezelf een plezier en leer Engels, heb je de rest van je leven nog wat aan.

Als je toch Nederlandse artikelen wilt moet je maar zoeken in google.

Joris van Rijn

Joris van Rijn

05/01/2010 17:53:00
Quote Anchor link
Shahiem schreef op 05.01.2010 11:08:

Dan moet je gewoon een grotere afbeelding doen (AA)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joris van Rijn

Timo Kleinhout

Timo Kleinhout

05/01/2010 18:03:00
Quote Anchor link
Hebben jullie dat inlogsysteem zelf gemaakt of is dat een bestaand script??

Shahiem Seymor

Shahiem Seymor

05/01/2010 18:30:00
Quote Anchor link
@timo:

Gedeeltelijk door iemand anders en we hebben ook wat zelf gescript.

Dick oo

dick oo

05/01/2010 20:18:00
Quote Anchor link
alweer zo'n habbo site...

Pepijn

Pepijn

05/01/2010 20:28:00
Quote Anchor link
Kwam in google tevoorschijn na een het zoeken op de term 'nieuwe phphulp'.
http://img152.imageshack.us/i/habbonlinev3bq5.gif/

Overigens ben ik van mening dat Bas tenminste een screenshot kan laten zien.

Dick oo

dick oo

21/01/2010 08:31:00
Quote Anchor link
O M F G waarom post je dat hier?!

anders fack je even op!

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/01/2010 09:39:00
Quote Anchor link
Lachen zeg, Pepijn. grappig.....

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.