hallo ik wil een free hosting site maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Bram Z

Bram Z

29/08/2004 21:07:00
Quote Anchor link
Quote:
Quote:
2 Je moet bandwidth en opslag checken en vaststellen per account

Deftig kan het nooit zijn, ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in België haal je maar maximum 24kb/s upload bij ADSL of Telenet, en dit zijn de meest gebruikte voor thuis internet.
Dus waar blijft de snelheid...

Quote:
Download anders een leuk spelletje om je bezig te houden!

ROFL :p Nice one :D

Ik zit bij telenet en haal 192 kb uploaden en ik telenet mono dus das normale paket :D

PHP hulp

PHP hulp

14/11/2024 08:11:46

Alfred -

Alfred -

29/08/2004 21:44:00
Quote Anchor link
Quote:
Ik zit bij telenet en haal 192 kb uploaden en ik telenet mono dus das normale paket :D

Tip: 192kbps != 192kb/s....
Deel het eens door 8 en je komt uit op 24kb/s ...
Skynet ADSL was hier eerst mee, en Telenet is achterna gehuppeld....

Edit:
En ja het is kbps...
http://www.telenet.be/nl/producten/internet/telenet_internet/mono/index.php
Een beetje kennis van je provider zou handig zijn? :P
Gewijzigd op 29/08/2004 21:49:00 door Alfred -

Jamie A

Jamie A

29/08/2004 21:50:00
Quote Anchor link
Ik wil ook allang zoiets en ik heb al wat gezien:

Als je Serv-U pakt kan die info uit MySQL-databases halen, op de site van serv-u staat meer info....

Dus even scriptje maken die account aanmaakt en via mkdir() even een directory op je server aanmaken

Ik moet er ook nog aan beginnen, maar ik host ook voor vrienden THUIS.. wel zo sociaal ;)

B a s
Beheerder

B a s

30/08/2004 09:17:00
Quote Anchor link
wat voor lijn heb je thuis dan ?? ik zou dat niet overhebben, zelfs niet voor mijn beste vrienden :P allemaal bandbreedte verlies :)

Gerben

Gerben

22/11/2004 19:23:00
Quote Anchor link
[email protected]

toevoegen, en ik zeg het je.

22/11/2004 20:17:00
Quote Anchor link
Quote:
Deftig kan het nooit zijn, ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in België haal je maar maximum 24kb/s upload bij ADSL of Telenet, en dit zijn de meest gebruikte voor thuis internet.

euh... ik heb hier in belgië 256kb/s aan upload hoor! ik weet niet waar je die 25kb/s haalt

Alfred -

Alfred -

22/11/2004 20:23:00
Quote Anchor link
De 'standaard' pakketten van Belgacom ADSL en Telenet bieden maar 24kb/s upload... Trust me :)

Edit: Typos...
Gewijzigd op 22/11/2004 20:23:00 door Alfred -

Bram Z

Bram Z

22/11/2004 20:29:00
Quote Anchor link
Rafael:
Quote:
2 Je moet bandwidth en opslag checken en vaststellen per account

Quote:
Download anders een leuk spelletje om je bezig te houden!

ROFL :p Nice one :D

in belgie kan je bij telenet 192 kb/s upload halen !!!!

Alfred -

Alfred -

22/11/2004 20:32:00
Quote Anchor link
D@rk:
in belgie kan je bij telenet 192 kb/s upload halen !!!!

Kerels, doe toch eens niet moeilijk?
Ik zeg de STANDAARD pakketten!
Leer toch lezen... Djseejs

Edit:
Quote:

Zolang jij dit denkt dan he....
Gewijzigd op 22/11/2004 20:36:00 door Alfred -

Steff   an

Steff an

22/11/2004 20:37:00
Quote Anchor link
Quote:
euh... ik heb hier in belgië 256kb/s aan upload hoor! ik weet niet waar je die 25kb/s haalt

Enne deel 256 maar eens door 8 en je hebt je ECHTE upload snelheid. Die 256 is namelijk in BITS niet in BYTES.
Wie weet dat nu nog niet?????

ps:zelf haal ik dus maar 33 kiloBYTES

Edit:
zo'n bericht is er ook al :P
Gewijzigd op 22/11/2004 20:40:00 door Steff an

Alfred -

Alfred -

22/11/2004 20:41:00
Quote Anchor link
Greedyxl:
Quote:

Enne deel 256 maar eens door 8 en je hebt je ECHTE upload snelheid. Die 256 is namelijk in BITS niet in BYTES.
Wie weet dat nu nog niet?????

ps:zelf haal ik dus maar 33 kiloBYTES

Edit:
zo'n bericht is er ook al :P

Toch eentje die het plaatje snapt...

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.