[Halve review] Chillsone

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior PHP developer

Functie Samen met je development team werk je Agile Scrum en met jullie gezamenlijke kennis en ervaring bepalen jullie samen de beste keuze voor techniek en architectuur. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en denkniveau • Je hebt goede kennis en ervaring met PHP • Je bent niet bang voor complexe projecten • Je werkt graag zelfstandig aan applicaties • Je bent altijd nieuwsgierig naar nieuwe

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Paul K

Paul K

04/03/2007 15:30:00
Quote Anchor link
Nou daar ben ik weer :P 4 dagen later en ik heb dit:
Afbeelding
PS: Dr zit nog klein foutje in met ff dus heb nu ff ie gedaan ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Paul K

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 21:06:09

Luke Banning

Luke Banning

04/03/2007 15:49:00
Quote Anchor link
Wel aardig maar:
Waarom is die bovenste (home) bar zo groot?
Waarom heb je zo'n simpel lettertype, gebruik verdana, stukken mooier?
Waarom gebruik je nergens een kop voor bijvoorbeeld het woord Algemeen of Home.

Paul K

Paul K

04/03/2007 16:31:00
Quote Anchor link
Afbeelding
Zo beter?

Enne: vader vond bg niet mooi, ik weet 't zelf eigenlijk ook niet echt. Wat vinden jullie, te somber of moet het vrolijker of lichter?

Thomas

Thomas

04/03/2007 16:47:00
Quote Anchor link
ik vind je hele header vreselijk, de achtergrond ook niet mooi, en die rode vlakken al helemaal niet. Probeer eens zo`n schuin grijs-wit gestreepte achtergrond. Doe anders ideeen op. Kijk bijvoorbeeld eens op xseno.nl , een hele strake layout

Luke Banning

Luke Banning

04/03/2007 16:48:00
Quote Anchor link
Stukken beter Paul!
Inderdaad zou ik qua achtergrond kleur voor een gaan die in contrast staat met de content kleur ;)

Luke Banning

Luke Banning

04/03/2007 16:49:00
Quote Anchor link
Streep bg past hier absoluut niet bij Thomas.
En xseno is vrij saai qua kleur, allemaal diezelfde bruin.
Maarja, het blijft een mening ;):)

Vincent

Vincent

04/03/2007 16:50:00
Quote Anchor link
Waarom geef je hem xseno als voorbeeld?
Die site is best lelijk +o(

Luke Banning

Luke Banning

04/03/2007 16:58:00
Quote Anchor link
Vincent schreef op 04.03.2007 16:50:
Waarom geef je hem xseno als voorbeeld?
Die site is best lelijk +o(

Ik wou het ook zeggen maar anders zou ik hem wellicht op z'n teentjes trappen ;)

Ik zou voor een beetje grijs achtige bg gaan, maar ik ben kleurenblind hè dus kan wel totaal verkeerd zijn ;)

Thomas

Thomas

04/03/2007 17:03:00
Quote Anchor link
Luke Banning schreef op 04.03.2007 16:49:
Streep bg past hier absoluut niet bij Thomas.
En xseno is vrij saai qua kleur, allemaal diezelfde bruin.
Maarja, het blijft een mening ;):)

Het is grijs;) maar ik neem het u niet kwalijk.

Luke Banning

Luke Banning

04/03/2007 17:05:00
Quote Anchor link
Uhm, meen je dat serieus?
In mijn optiek is het namelijk bruin.
Maar probeer dan eens een lichtere grijs Paul ;)

Thijs X

Thijs X

04/03/2007 17:08:00
Quote Anchor link
Vind hem nogal donker, krijg pijn aan mn ogen als ik er te lang naar kijk :P
Verder nog iets leuks doen met het Menu

Thomas

Thomas

04/03/2007 17:12:00
Quote Anchor link
Luke Banning schreef op 04.03.2007 17:05:
Uhm, meen je dat serieus?
In mijn optiek is het namelijk bruin.
Maar probeer dan eens een lichtere grijs Paul ;)

Licht eraan waar we het over hebben, ik had het over xseno, dat dat grijs was. U Waarschijnlijk over de layout van paul ;) die is wel bruin

Nick Mulder

Nick Mulder

04/03/2007 17:14:00
Quote Anchor link
http://lightmaker.com/ is strak.... =P

Luke Banning

Luke Banning

04/03/2007 17:19:00
Quote Anchor link
Thomas
Gelukkig, ik dacht al dat ik nog 3x meer kleurenblind was ;)
Lightmaker is inderdaad netjes!

Thomas

Thomas

04/03/2007 17:29:00
Quote Anchor link
haha :) Lightmaker is inderdaat mooi, maar wel simpel door zijn zwarte disign.

Paul K

Paul K

04/03/2007 17:47:00
Quote Anchor link
Iets met geel:
Afbeelding
Edit:

Ik zie al dat het te fel is, maar wel zoiets maar dan lichter?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Paul K

Nick Mulder

Nick Mulder

04/03/2007 17:50:00
Quote Anchor link
Als je lightmaker potfolio ook ziet ;) http://lightmaker.com/websites/portfolio
@Paul: Ik vind dat geel niks...

Paul K

Paul K

04/03/2007 17:54:00

Nick Mulder

Nick Mulder

04/03/2007 17:57:00
Quote Anchor link
Wat denk je zelf?

Thomas

Thomas

04/03/2007 18:13:00
Quote Anchor link
Probeer een lichtgrijze tint, en dan dat rode ook weg

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.