Handmatig post data meegeven
Dennis WhoCares
03/12/2014 19:56:09Dag iedereen,
ik ben sinds kort bezig met $.post functie van jQuery.
Dat gaat als volgt:
(De curContent wordt in een ckeditor.on('change') ingevuld)
Echter wordt de 'post' pageContent helemaal niet aangemaakt.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet aanpakken? (Het formulier neemt niet de nieuwe 'page_content' mee van de textarea, maar alleen de oude,vandaar dat ik dit zo doe met de on('change'))
mijn php kan de $_POST['pageContent'] niet vinden...
Nou kan ik begrijpen dat het waarschijnlijk niet goed gaat omdat de waarde in pageContent niet 'serialized' is. Maar weet niet goed hoe ik dit moet aanpakken. curContent is gewoon een var.
Iemand enig idee ?
-----
Mijn excuses allemaal! Ik had gewoonweg in de on.('change') event.editor.updateElement(); moeten doen. Dan hoefde ik helemaal niet deze omweg te nemen.
Echter ben ik alsnog benieuwd hoe ik via jQuery handmatig nog andere POST keys en values kan meegeven...
ik ben sinds kort bezig met $.post functie van jQuery.
Dat gaat als volgt:
Code (php)
1
2
3
4
5
2
3
4
5
var url = $(this).attr('action');
var data = $(this).serialize();
data = data + "&pageContent=" + curContent;
$.post(url, data, function(o) {
}, 'json');
var data = $(this).serialize();
data = data + "&pageContent=" + curContent;
$.post(url, data, function(o) {
}, 'json');
(De curContent wordt in een ckeditor.on('change') ingevuld)
Echter wordt de 'post' pageContent helemaal niet aangemaakt.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet aanpakken? (Het formulier neemt niet de nieuwe 'page_content' mee van de textarea, maar alleen de oude,vandaar dat ik dit zo doe met de on('change'))
mijn php kan de $_POST['pageContent'] niet vinden...
Nou kan ik begrijpen dat het waarschijnlijk niet goed gaat omdat de waarde in pageContent niet 'serialized' is. Maar weet niet goed hoe ik dit moet aanpakken. curContent is gewoon een var.
Iemand enig idee ?
-----
Mijn excuses allemaal! Ik had gewoonweg in de on.('change') event.editor.updateElement(); moeten doen. Dan hoefde ik helemaal niet deze omweg te nemen.
Echter ben ik alsnog benieuwd hoe ik via jQuery handmatig nog andere POST keys en values kan meegeven...
Gewijzigd op 03/12/2014 20:05:58 door Dennis WhoCares
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.