Header 301 of 303?
AstroVersum
16/02/2008 16:30:00Hoi,
Ik heb een multitalige site (engels nederlands frans spaans) en heb op index.php een doorstuurscript staan die je browser-language ophaalt. Als je een engelse browser hebt stuurt ie je naar bestaand english.php. Alleen komt Google nu index.php indexeren met de content van english.php erop. Index.php en english.php krijgen dus appart een pagerank.
Welke header kan ik nu het beste gebruiken voor index.html?
301: Permanent redirect of 303: See other?
Ik heb een multitalige site (engels nederlands frans spaans) en heb op index.php een doorstuurscript staan die je browser-language ophaalt. Als je een engelse browser hebt stuurt ie je naar bestaand english.php. Alleen komt Google nu index.php indexeren met de content van english.php erop. Index.php en english.php krijgen dus appart een pagerank.
Welke header kan ik nu het beste gebruiken voor index.html?
301: Permanent redirect of 303: See other?
PHP hulp
16/11/2024 00:00:28- -
16/02/2008 16:37:00Ik zou voor de Google Bot (kan je achterhalen via de $_SERVER array) een simpele pagina geven met de linkjes naar de vier talen. Indexeert hij ze allemaal.
AstroVersum
16/02/2008 16:47:00Hij indexeert ook alle talen, maar op index.php (waar je wordt doorgestuurd) indexeert hij de pagina english.php