Header information send.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Leidinggevend Full Stack Developer

Hé jij, nieuwe Pinkcuber! Ga aan de slag bij Pinkcube, online leverancier van promotieartikelen! Een innovatieve organisatie waar extra stappen zetten voor klanten de normaalste zaak van de wereld is. Ambitieus zijn we ook. ‘Naoberschap’ staat bij Pinkcube hoog in het vaandel; we helpen elkaar en iedereen is welkom. Pinkcube is Great Place to Work Certified, erkend leerbedrijf, maatschappelijk betrokken partner van stichting Present en partner van CliniClowns. En misschien wel jouw nieuwe werkgever. Wij zoeken namelijk een enthousiaste: Leidinggevend Full Stack Developer (40 uur, medior/senior) Ben jij klaar om baanbrekende ideeën tot leven te brengen en deel uit te

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Software developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een Software developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP),

Bekijk vacature »
Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

13/05/2013 17:03:26
Quote Anchor link
Hallo php'ers,

Ik ben zo goed als klaar met het maken van CMS.
Nu heb ik mijn script online gezet en daar doet mijn backend het gelijk niet meer.

Ik krijg constant deze error :
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at domeinz.nl/httpd.www/config.php:20) in /domeinz.nl/httpd.www/shadow/classes/backend.php on line 32
?>

nu heb ik al online gezocht maar kan niks vinden wat mij kan helpen.
Als iemand de broncode wil inkijken,
Het is mogelijk via cloud9.

Hopelijk kan iemand mij helpen.
M.V.G,
Wouter.

PHP hulp

PHP hulp

17/11/2024 23:15:36

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/05/2013 17:06:07
Quote Anchor link
Op config.php lijn 20 staat iets van HTML output wat er niet hoort.

- Mark -

- Mark -

13/05/2013 17:10:02
Quote Anchor link
Kijk anders eens naar onderstaande tutorial door een naamgenoot van je.

http://www.phphulp.nl/php/tutorial/php-algemeen/header-already-sent/738/

LEDfan nvt

LEDfan nvt

13/05/2013 17:39:06
Quote Anchor link
Ik wil wel even meekijken via Cloud9

Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

13/05/2013 18:50:11
Quote Anchor link
- Aar - op 13/05/2013 17:06:07:
Op config.php lijn 20 staat iets van HTML output wat er niet hoort.

Lijn 20 is nagenoeg leeg haha jammer weer

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/05/2013 18:51:14
Quote Anchor link
Dat kan dan zelfs de oorzaak zijn, ook witregels kunnen output zijn.

Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

13/05/2013 19:33:54
Quote Anchor link
- Aar - op 13/05/2013 18:51:14:
Dat kan dan zelfs de oorzaak zijn, ook witregels kunnen output zijn.

Had indd een witregel maar kom er nog niet uit.
Bah bah op me localhost werkt ie perfect..

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/05/2013 19:35:45
Quote Anchor link
Steek je nou je middelvinger op op je avatar?

Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

13/05/2013 19:43:18
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 13/05/2013 19:35:45:
Steek je nou je middelvinger op op je avatar?

Weet niet heb alleen die kleine afbeelding.
Al mijn backups van me foto's staan op een andere schijf en ik kan het zo niet echt goed zien.
Ik ben nog opzoek naar een andere foto maar heb niet echt veel tijd om te zoeken.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/05/2013 19:46:06
Quote Anchor link
Je kan de avatar ook verwijderen, ze zijn immers niet verplicht op het forum. Je snapt immers wel dat we hier op het forum respectvol met elkaar om gaan?
Gewijzigd op 13/05/2013 19:46:26 door - Ariën -

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/05/2013 19:47:03
Quote Anchor link
Je weet toch wel hoe je op de foto staat. Ik zie toch echt iemand die duidelijk z'n middelvinger opsteekt. Moet je helemaal zelf weten hoor. Dat deed ik vroeger zelf ook wel eens... toen ik een jaar of 8 was... ;) Op een forum komt het een beetje knullerig/kinderachtig over.

Anyhow... zonder relevante code kunnen we je hier niet veel verder helpen. Dus misschien is het handig als je even wat relevante code laat zien (alleen relevante code, een stuk of 20 regels bijvoorbeeld).

Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

13/05/2013 20:01:34
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 13/05/2013 19:47:03:
Je weet toch wel hoe je op de foto staat. Ik zie toch echt iemand die duidelijk z'n middelvinger opsteekt. Moet je helemaal zelf weten hoor. Dat deed ik vroeger zelf ook wel eens... toen ik een jaar of 8 was... ;) Op een forum komt het een beetje knullerig/kinderachtig over.

Anyhow... zonder relevante code kunnen we je hier niet veel verder helpen. Dus misschien is het handig als je even wat relevante code laat zien (alleen relevante code, een stuk of 20 regels bijvoorbeeld).

Nee die foto is van jaren geleden en ik ben niet de type persoon die naar foto's ligt te kijken.
Ik upload er standaart 1 omdat het kan,

Maar ik heb het probleem grotendeels opgelost.
Had mijn header location op de verkeerde plek staan(dom dom dom).
Alleen als ik nu inlog zie ik mijn db gebruikers naam ipv mijn normale gebruikers naam ( er is ook altijd wat hea .. )

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/05/2013 20:15:21
Quote Anchor link
Wouter Van Marrum op 13/05/2013 20:01:34:

Nee die foto is van jaren geleden en ik ben niet de type persoon die naar foto's ligt te kijken.

Omdat het kan? Je gaat toch ook niet in je blote reet over straat lopen "omdat het kan". Hoe dan ook, de hint van Aar en mij was toch wel duidelijk? Plaats even een normale foto of haal die je nu hebt weg. We gaan hier graag respectvol met elkaar om. Alvast bedankt.

Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

13/05/2013 20:48:23
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 13/05/2013 20:15:21:
Wouter Van Marrum op 13/05/2013 20:01:34:

Omdat het kan? Je gaat toch ook niet in je blote reet over straat lopen "omdat het kan". Hoe dan ook, de hint van Aar en mij was toch wel duidelijk? Plaats even een normale foto of haal die je nu hebt weg. We gaan hier graag respectvol met elkaar om. Alvast bedankt.

Haha even serieus je kunt ook te ver overdrijven als je een paar reactie's terug leest kon je al zien dat ik nog een andere foto moet zoeken en dat ook ga doen...

Dus het probleem is ?
Behalve dat ik het niet bepaald respectvol vindt dat je te veel aan het klagen bent.
Dat ik het zelf druk zat heb en niet alles in een dag of 2 doe.

Alvast bedankt ;)
fijne dag nog.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/05/2013 20:55:21
Quote Anchor link
Het is nu duidelijk en laten we maar weer ontopic gaan....

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/05/2013 20:55:33
Quote Anchor link
"Behalve dat ik het niet bepaald respectvol vindt dat je te veel aan het klagen bent."
Oei oei... gaan we de rollen nu omdraaien?

Zoals Aar ook al zei kun je 'm ook gewoon weghalen. Maar goed, moet je ook gewoon zelf weten uiteraard. Het was goed bedoeld hoor.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

13/05/2013 23:11:11
Quote Anchor link
Wouter, graag even je privé berichten bekijken. Verder nu weer enkel reacties ontopic![/modedit]

Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

14/05/2013 15:43:19
Quote Anchor link
Mijn excuses voor gisteren iedereen,
En Ik heb al mijn errors weten weg te werken gelukkig.

Het systeem doet het nu helemaal !

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.