Header information send.
Ik ben zo goed als klaar met het maken van CMS.
Nu heb ik mijn script online gezet en daar doet mijn backend het gelijk niet meer.
Ik krijg constant deze error :
Code (php)
1
2
3
2
3
<?php
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at domeinz.nl/httpd.www/config.php:20) in /domeinz.nl/httpd.www/shadow/classes/backend.php on line 32
?>
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at domeinz.nl/httpd.www/config.php:20) in /domeinz.nl/httpd.www/shadow/classes/backend.php on line 32
?>
nu heb ik al online gezocht maar kan niks vinden wat mij kan helpen.
Als iemand de broncode wil inkijken,
Het is mogelijk via cloud9.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
M.V.G,
Wouter.
Op config.php lijn 20 staat iets van HTML output wat er niet hoort.
Ik wil wel even meekijken via Cloud9
- Aar - op 13/05/2013 17:06:07:
Op config.php lijn 20 staat iets van HTML output wat er niet hoort.
Lijn 20 is nagenoeg leeg haha jammer weer
Dat kan dan zelfs de oorzaak zijn, ook witregels kunnen output zijn.
- Aar - op 13/05/2013 18:51:14:
Dat kan dan zelfs de oorzaak zijn, ook witregels kunnen output zijn.
Had indd een witregel maar kom er nog niet uit.
Bah bah op me localhost werkt ie perfect..
Steek je nou je middelvinger op op je avatar?
Ozzie PHP op 13/05/2013 19:35:45:
Steek je nou je middelvinger op op je avatar?
Weet niet heb alleen die kleine afbeelding.
Al mijn backups van me foto's staan op een andere schijf en ik kan het zo niet echt goed zien.
Ik ben nog opzoek naar een andere foto maar heb niet echt veel tijd om te zoeken.
Gewijzigd op 13/05/2013 19:46:26 door - Ariën -
Anyhow... zonder relevante code kunnen we je hier niet veel verder helpen. Dus misschien is het handig als je even wat relevante code laat zien (alleen relevante code, een stuk of 20 regels bijvoorbeeld).
Ozzie PHP op 13/05/2013 19:47:03:
Je weet toch wel hoe je op de foto staat. Ik zie toch echt iemand die duidelijk z'n middelvinger opsteekt. Moet je helemaal zelf weten hoor. Dat deed ik vroeger zelf ook wel eens... toen ik een jaar of 8 was... ;) Op een forum komt het een beetje knullerig/kinderachtig over.
Anyhow... zonder relevante code kunnen we je hier niet veel verder helpen. Dus misschien is het handig als je even wat relevante code laat zien (alleen relevante code, een stuk of 20 regels bijvoorbeeld).
Nee die foto is van jaren geleden en ik ben niet de type persoon die naar foto's ligt te kijken.
Ik upload er standaart 1 omdat het kan,
Maar ik heb het probleem grotendeels opgelost.
Had mijn header location op de verkeerde plek staan(dom dom dom).
Alleen als ik nu inlog zie ik mijn db gebruikers naam ipv mijn normale gebruikers naam ( er is ook altijd wat hea .. )
Wouter Van Marrum op 13/05/2013 20:01:34:
Nee die foto is van jaren geleden en ik ben niet de type persoon die naar foto's ligt te kijken.
Omdat het kan? Je gaat toch ook niet in je blote reet over straat lopen "omdat het kan". Hoe dan ook, de hint van Aar en mij was toch wel duidelijk? Plaats even een normale foto of haal die je nu hebt weg. We gaan hier graag respectvol met elkaar om. Alvast bedankt.
Ozzie PHP op 13/05/2013 20:15:21:
Omdat het kan? Je gaat toch ook niet in je blote reet over straat lopen "omdat het kan". Hoe dan ook, de hint van Aar en mij was toch wel duidelijk? Plaats even een normale foto of haal die je nu hebt weg. We gaan hier graag respectvol met elkaar om. Alvast bedankt.
Wouter Van Marrum op 13/05/2013 20:01:34:
Haha even serieus je kunt ook te ver overdrijven als je een paar reactie's terug leest kon je al zien dat ik nog een andere foto moet zoeken en dat ook ga doen...
Dus het probleem is ?
Behalve dat ik het niet bepaald respectvol vindt dat je te veel aan het klagen bent.
Dat ik het zelf druk zat heb en niet alles in een dag of 2 doe.
Alvast bedankt ;)
fijne dag nog.
Het is nu duidelijk en laten we maar weer ontopic gaan....
Oei oei... gaan we de rollen nu omdraaien?
Zoals Aar ook al zei kun je 'm ook gewoon weghalen. Maar goed, moet je ook gewoon zelf weten uiteraard. Het was goed bedoeld hoor.
Wouter, graag even je privé berichten bekijken. Verder nu weer enkel reacties ontopic![/modedit]
En Ik heb al mijn errors weten weg te werken gelukkig.
Het systeem doet het nu helemaal !