Header redirect werkt niet.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Front-end Developer! Als Front-end Developer binnen dit softwarebedrijf ga je de frontends voor zowel je eigen interne projecten als die voor klanten opzetten, onderhouden en uitbreiden. Je zet ideeën om naar mooie successen voor de klanten. Dat is in een notendop wat je gaat doen! Wat kun je verwachten? Je werkt aan de doorontwikkeling van bestaande maatwerkapplicaties. Bijvoorbeeld wanneer de klant de applicatie wil uitbreiden met een nieuwe feature; Samen met het team van backenders en desginers zet je nieuwe ideeën van klanten om naar mooie oplossingen; Je werkt met verschillende frameworks.

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je hier

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »
Hans Bergen

Hans Bergen

20/12/2015 20:41:40
Quote Anchor link
Hallo,

Ik weet dat er talloze topics op het internet te vinden zijn hierover zowel in het Nederlands als in het Engels, alleen lukt het mij maar niet om dit op te lossen.

Nu heb ik een contact form op mijn index.php pagina, en wil ik dat mijn bezoekers worden door gelinkt zodra zij de form verstuurd hebben. Het probleem is dus dat mijn header redirect in mijn send.php maar niet wilt werken.

mijn send.php:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
<?php

header( 'Location: http://www.pagina.com' ) ;

$Email_text = $_POST['Email_text'];
$Bericht_text = $_POST['Bericht_text'];

$File = "berichten.txt";
$fhandle = fopen($File, 'a');

fwrite($fhandle,"\n");
fwrite($fhandle,"Email_text: ");
fwrite($fhandle,$Email_text);
fwrite($fhandle,"\n");
fwrite($fhandle,"Bericht_text: ");
fwrite($fhandle,$Bericht_text);
fwrite($fhandle,"\n");
fclose($fhandle);
?>

Apart is, dat wanneer ik deze in een php test widget run, hij het ook niet doet. Maar zodra ik de link verander in

header( 'Location: http://www.yoursite.com/new_page.html') ; (link gevonden op internet)

doet hij het wel.. in de widget dan, nog steeds niet op mijn website. Dat is dan ook de enige link die werkt in de script in deze widget?

Ik host op 000webhost, en laat alle berichten naar een .txt file in mijn FTP komen. Wellicht dat dit relevant is.

Hoop dat ik geholpen kan worden,

mvg,

Hans

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 06:06:12

Obelix Idefix

Obelix Idefix

20/12/2015 21:23:38
Quote Anchor link
Na een header zou een exit moeten. Betekent dat de regels 5 en verder niet uitgevoerd zouden worden.

Hans Bergen

Hans Bergen

20/12/2015 21:57:58
Quote Anchor link
Obelix en Idefix op 20/12/2015 21:23:38:
Na een header zou een exit moeten. Betekent dat de regels 5 en verder niet uitgevoerd zouden worden.

Dit als ik het goed heb?

header( 'Location: http://www.yoursite.com/new_page.html' ) ;
exit();

Werkt nog steeds niet helaas, wanneer ik de form instuur gaat hij naar een 000webhost pagina zoals die eerder ook al deed.. Bedankt voor je reactie overigens.

Eddy E

Eddy E

20/12/2015 22:02:09
Quote Anchor link
Zet je header()... helemaal onderaan?

Hans Bergen

Hans Bergen

20/12/2015 22:04:46
Quote Anchor link
Eddy E op 20/12/2015 22:02:09:
Zet je header()... helemaal onderaan?

Voorheen niet, maar na de reactie van Obelix&Idefix zette ik hem samen met exit(); net boven de ?> tag aangezien ik wil dat de hele script uitgevoerd wordt.
Gewijzigd op 20/12/2015 22:21:59 door Hans Bergen

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

20/12/2015 22:38:26
Quote Anchor link
En leverde dat het gewenste resultaat op? Oftewel is dit probleem opgelost?

Hans Bergen

Hans Bergen

20/12/2015 22:49:47
Quote Anchor link
Thomas van den Heuvel op 20/12/2015 22:38:26:
En leverde dat het gewenste resultaat op? Oftewel is dit probleem opgelost?

Helaas niet, redirect nog steeds niet nadat ik de form instuur.

- SanThe -

- SanThe -

20/12/2015 23:14:17
Quote Anchor link
Kom je wel op die pagina?

Hans Bergen

Hans Bergen

20/12/2015 23:18:37
Quote Anchor link
- SanThe - op 20/12/2015 23:14:17:
Kom je wel op die pagina?

Welke pagina bedoel je? Wanneer ik de form submit kom ik op de fout pagina van mijn hosting helaas

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

20/12/2015 23:39:44
Quote Anchor link
Quote:
Wanneer ik de form submit kom ik op de fout pagina van mijn hosting helaas

Mja grote kans dat er dus iets scheelt in bovenstaande code.

Zet het weergeven en melden van fouten eens aan door het toevoegen van de volgende code aan het begin van je script:
Code (php)
1
2
3
4
<?php
error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors', 'stdout');
?>

Zet de header() aanroep tijdelijk tussen /* commentaarhaken */.

Overigens zal je programmaflow zoiets zijn:

A --> POST --> B --> REDIRECT --> C.

Je laat ons alleen B zien, je geeft ons dus maar een klein stuk van de puzzel...

Hans Bergen

Hans Bergen

21/12/2015 00:06:11
Quote Anchor link
Thomas van den Heuvel op 20/12/2015 23:39:44:
Quote:
Wanneer ik de form submit kom ik op de fout pagina van mijn hosting helaas

Mja grote kans dat er dus iets scheelt in bovenstaande code.

Zet het weergeven en melden van fouten eens aan door het toevoegen van de volgende code aan het begin van je script:
Code (php)
1
2
3
4
<?php
error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors', 'stdout');
?>

Zet de header() aanroep tijdelijk tussen /* commentaarhaken */.

Overigens zal je programmaflow zoiets zijn:

A --> POST --> B --> REDIRECT --> C.

Je laat ons alleen B zien, je geeft ons dus maar een klein stuk van de puzzel...

Bedankt voor je bericht.

Index.php is een enorm lang script welke niet door mijzelf geschreven is. Het is een groot gekocht script welke goed functionaliseert, hier ligt het probleem niet in.

Want alles in de index werkt prima, send.php werkt ook aangezien ik de formuliergegevens ontvang en die script in de send.php heb staan, enige probleem is dat Header in mijn send.php niet werkt en dus niet doorlinkt, dit heeft dus niets met de index te maken. Send.php pakt de header tag gewoon niet..
Gewijzigd op 21/12/2015 00:07:14 door Hans Bergen

- SanThe -

- SanThe -

21/12/2015 00:12:41
Quote Anchor link
Hans Bergen op 21/12/2015 00:06:11:
... aangezien ik de formuliergegevens ontvang en die script in de send.php heb staan, enige probleem is dat Header in mijn send.php niet werkt ...

Wat staat er nog allemaal voor de header()?

Hans Bergen

Hans Bergen

21/12/2015 00:20:16
Quote Anchor link
- SanThe - op 21/12/2015 00:12:41:
Hans Bergen op 21/12/2015 00:06:11:
... aangezien ik de formuliergegevens ontvang en die script in de send.php heb staan, enige probleem is dat Header in mijn send.php niet werkt ...

Wat staat er nog allemaal voor de header()?

Niets;

Code (php)
1
2
3
<?php

header( 'Location: http://www.pagina.com' ) ;

- SanThe -

- SanThe -

21/12/2015 00:26:23
Quote Anchor link
Heb je de errors al aangezet zoals Thomas aangaf?
Zo ja, zet dan eens echo 'test'; voor de header().

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.