Header

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Back-end developer (Magento2)

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Applicatieontwikkelaar

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Hybride. Kantoordagen in Utrecht, incidenteel in Apeldoorn Functieomschrijving: De afdeling IV – Generieke Voorzieningen – Interactie Online is onderdeel van de keten Interactie. De missie van de keten is: “het faciliteren van de interactie met alle burgers, bedrijven en hun vertegenwoordigers om hen in staat te stellen aan hun fiscale verplichtingen te voldoen en aanspraak te maken op hun rechten.” De afdeling Interactie Online heeft een belangrijke bijdrage binnen deze keten. Dit door het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Harmen

Harmen

13/01/2007 11:44:00
Quote Anchor link
hallo,
ik heb hier een header gemaakt voor een website waarvan ik nog lang niet klaar ben. De site is voor mijn klas. Ik heb eigenlijk alleen nog de header af. Wat vinden jullie van de kleuren? Passen ze bij elkaar?

Als dat zo is ga ik met deze kleuren verder en maak ik het hele layout erbij..

De Link
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Harmen

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 14:47:16

Leendert

leendert

13/01/2007 11:49:00
Quote Anchor link
ziet er wel goed uit!

Lukke

lukke

13/01/2007 11:53:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit, zou eventueel wel nog het lettertype van huiswerk e.d. aanpassen, iets dikker mss

Harmen

Harmen

13/01/2007 11:56:00
Quote Anchor link
je bedoelt alleen van huiswerk? Alleen als je met je muis eroverheen gaat?

Gerben G

Gerben G

13/01/2007 12:26:00
Quote Anchor link
ziet er inderdaad wel leuk uit

GaMer B

GaMer B

13/01/2007 12:37:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit. Mooie kleuren zo bij elkaar.

Harmen

Harmen

13/01/2007 12:58:00
Quote Anchor link
Bedankt. dan ga ik gewoon zo verder!

ArendJan

ArendJan

13/01/2007 13:07:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit idd. Probeer wel nog iets van een afbeelding erin te verwerken!

Richard de Boer

Richard de Boer

13/01/2007 13:07:00
Quote Anchor link
De beide schaduw van de g sluiten niet aan.

Gomarus colleGe.

Verder heel leuk en kanp gedaan.

Rieksie
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Richard de Boer

Bart van der veen

bart van der veen

13/01/2007 13:17:00
Quote Anchor link
ziet er goed uit leent zich ook mooi voor vloeibaar css design

Harmen

Harmen

13/01/2007 13:18:00
Quote Anchor link
Quote:
De beide schaduw van de g sluiten niet aan.

gefixt

Quote:
Probeer wel nog iets van een afbeelding erin te verwerken!

ik zal even m'n best doen.. een klein logo ontwerpen vind ik zelf wel moelijk

Edit:
Wil iemand mij een geniale ingeving geven voor een logo (hoe het eruit moet zien, een bloemetje of juist iets abstracts zoals ...)?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Harmen

Harmen

Harmen

13/01/2007 14:24:00
Quote Anchor link
okee, ik heb het logo erbij. dit is het logo van onze school (erg toepasselijk hé):

http://img443.imageshack.us/my.php?image=headerhz1.jpg . Nu vind ik hem wel oké.

Crispijn -

Crispijn -

13/01/2007 17:10:00
Quote Anchor link
Kan je dat logo niet even van kleur veranderen? Dit springt er wel heel erg uit en het is nu zo bij elkaar gegooit.... Verder erg mooi en strak! Leuk effect altijd die weerspiegeling!

Harmen

Harmen

13/01/2007 19:18:00
Quote Anchor link
ik denk niet dat ik de kleur moet veranderen.. zie www.gomaruscollege.nl, dat is het logo van de school

DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

13/01/2007 19:31:00
Quote Anchor link
maak gewoon een kompleet nieuwe website voor je school, erger kan tog bijna niet :s

dit vind ik een slechte site voor een school

Harmen

Harmen

13/01/2007 20:01:00
Quote Anchor link
ja idd.. zowel in IE en FF ziet het er niet uit...

Lukke

lukke

13/01/2007 20:06:00
Quote Anchor link
Vind die site niet zo slecht van je school, kijk naar de onze http://www.kleinseminarie.be ...

Ik bedoelde dat tekst dikker wordt bij roll-over

Raymond ---

Raymond ---

13/01/2007 20:24:00
Quote Anchor link
Over die van ons nog niet te spreken. (hoofd site www.ettyhillesumlyceum.nl is wel gaat nog wel (de begin pagiabn lijkt heel mooi, maar klik maar eens verder ;) ), maar die van onze lokatie... (het stormink dus) )
Het Stormink

Maar even ontopic:
Ik vind de header erg mooi zo, dat rood kan wel.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---

GaMer B

GaMer B

13/01/2007 21:42:00
Quote Anchor link
Offtopic:
*kuch!*

Dat rode van het logo is mooi zo. Ik vind het er wel goed bij elkaar passen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door GaMer B

13/01/2007 22:26:00
Quote Anchor link
Offtopic:
als je niet naar de source kijkt zal je toch bijna denken dat er een echte webdesigner mee bezig is geweest

Ik vind je kleurencombo erg mooi. Voor de rest kaal maar helder en duidelijk.

Robert -

Robert -

13/01/2007 23:00:00
Quote Anchor link
Ik vindt het er mooi uitzien.
Vooral die spiegeling vindt ik goed passen.

De website van mijn school vindt ik wel ok. linkje

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.