headers already sent

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Dit ga je doen Door ontwikkelen van het online platform Deel uitmaken van verschillende ontwikkelteams Meedenken over UI/UX vraagstukken Uitdragen van Front-end binnen de organisatie Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de omgeving van Amsterdam, is een grote onderwijs instelling met meerdere vestigingen en een groot aantal studenten. Zo telt deze organisatie +/- 35.000 gebruikers. Bij deze organisatie staat jouw ontwikkeling centraal en is er veel ruimte voor eigen initiatieven. In samenwerking met jouw team ga jij de online omgeving verder ontwikkelen. In de rol van Front end Developer zal jij 50% van jouw tijd werken in het

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in één van de 5 IT teams van dit bedrijf. Jullie werken op basis van interne klantprojecten aan voornamelijk webapplicaties. Dit betekent dat jij continu uitgedaagd wordt en veelal met verschillende soorten projecten bezig bent. Het gave is dan ook dat jullie als team samen bekijken welke technieken het beste passen bij het project waar jullie verantwoordelijk voor zijn. Zo kan het zijn dat jij als .NET developer gaat werken aan een project, maar dat jullie als team liever gebruik maken van Haskell of F# om de klus te klaren.

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

IoT Software Developer PHP

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een IoT software developer met kennis van PHP. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor het vernieuwen van het multimedia platform van een super tof bedrijf in Breda. Je gebruikt PHP als programmeerlaag, en bent in staat om de helicopterview te pakken / projectmatig te werken. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "intern" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in het moderniseren van het platform door het deels opnieuw op te zetten of

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Albert de Wit

Albert de Wit

12/10/2012 17:13:04
Quote Anchor link
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at

Deze foutmelding krijg ik. Waarom? Google verteld mij dat ik geen php ervoor mag uitvoeren. Andere sites zeggen dat ik helemaal niks mag uitvoeren. Zelf heb ik op localhost iets waar ik gewoon eerst output heb en dan header('Location: index.php'); heb waar die het gewoon doet. Ligt dit aan de versie van PHP ofzo?
Gewijzigd op 12/10/2012 17:37:53 door Albert de Wit

PHP hulp

PHP hulp

23/12/2024 20:46:44

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

12/10/2012 17:22:01
Quote Anchor link
In PHP moet je de headers verzenden VOOR iedere vorm van output, dus vóór je eerste echo maar ook mag er geen uitvoer zijn voor je
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php ?>
statement. eerst een spatie of een lege regel of what ever zal je een foutmelding veroorzaken.
Gewijzigd op 12/10/2012 17:22:31 door Frank Nietbelangrijk

Cake Masher

Cake Masher

12/10/2012 17:23:04
Quote Anchor link
Als ik het goed heb, mag je header () niet gebruiken nadat je iets verstuurd hebt naar de browser.

dit houd dus in dat als jij eerst ergens HTML output, en vervolgens header ("Location: page.php") gebruikt, dat niet werkt.

De naam van de functie zegt het ook al. Je voegt headers toe, je kan niet de headers nog veranderen nadat je de body al gestuurd hebt.

Goeie tip trouwens, volgende keer je code er ook bij zetten. Je vraag een vraag van wat er fout gaat zonder dat wij kunnen zien wat je doet.
Gewijzigd op 12/10/2012 17:41:52 door Cake Masher

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

12/10/2012 17:26:56
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php

echo "<h1>My page</h1>";
header("Location: page.php"); // dit gaat niet lukken, er is al output geweest

?>

Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php

header("Location: page.php"); // dit lukt wel
echo "<h1>My page</h1>";

?>
Gewijzigd op 12/10/2012 17:27:46 door Frank Nietbelangrijk

Albert de Wit

Albert de Wit

12/10/2012 17:27:37
Quote Anchor link
Oke, hoe verklaar ik dan dat in een testje van mij in mijn localhost het wel gewoon werkt nadat ik html als output heb gehad?

<html>
<head>
</head>

<body>
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php

echo 'awdawwd';

if (isset($_GET['blah'])){
    header('Location: index.php?bluhawd');
    exit();
}

?>

</body>
</html>

Dit werkt wel gewoon in mijn localhost.
Als dit wel werkt in mijn localhost, waarom zeg je dan dat zoiets nooit werkt? Je kraamt eigenlijk gewoon dikke onzin uit want schijnbaar lukt het mij wel.
Gewijzigd op 12/10/2012 17:32:11 door Albert de Wit

Cake Masher

Cake Masher

12/10/2012 17:33:39
Quote Anchor link
Albert de Wit op 12/10/2012 17:27:37:
Als dit wel werkt in mijn localhost, waarom zeg je dan dat zoiets nooit werkt? Je kraamt eigenlijk gewoon dikke onzin uit want schijnbaar lukt het mij wel.

Albert, in dat geval wens ik je veel succes. Bij deze help ik je ook niet meer.
Gewijzigd op 12/10/2012 17:34:16 door Cake Masher

Albert de Wit

Albert de Wit

12/10/2012 17:37:34
Quote Anchor link
Wat je deed was een poging om te helpen. Je had het alleen fout. Iemand anders die dit mysterie kan oplossen? Er heeft al 1 iemand opgegeven....

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/10/2012 17:40:26
Quote Anchor link
Dat zou niet werken, en alsnog de 'headers already sent' melding tonen.

Zo niet, dan staat/staan je error_reporting, en/of display_errors-setting(s) niet goed.

Albert de Wit

Albert de Wit

12/10/2012 17:41:30
Quote Anchor link
grappig genoeg word ik dan wel doorgestuurd naar index.php?bluhawd

Cake Masher

Cake Masher

12/10/2012 17:42:19
Quote Anchor link
Dan is je probleem opgelost?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/10/2012 17:42:35
Quote Anchor link
dan heb je ergens output_buffering aanstaan.

Albert de Wit

Albert de Wit

12/10/2012 17:43:15
Quote Anchor link
hoe sluit ik die? of nog beter, hoe open ik die ergens anders?

Toevoeging op 12/10/2012 17:44:21:

Cake Masher op 12/10/2012 17:42:19:
Dan is je probleem opgelost?

kijk naar mijn eerste post?

Cake Masher

Cake Masher

12/10/2012 17:46:43
Quote Anchor link
Albert de Wit op 12/10/2012 17:43:15:
kijk naar mijn eerste post?

Dat heb ik gedaan, daar is mijn antwoord op gebaseerd. Jij teste localhost waar het anders op ingesteld is en wel werkte. Nu ga jij mij vertellen dat ik onzin uitkraam terwijl ik je 't antwoord op je vraag gewoon geef.

Je vraagt Aar nu hoe jij je localhost server in stelt om die zelfde foutmelding terug te krijgen. Uiteindelijk komt het allemaal op 't zelfde neer ;). Het antwoord op die vraag, is volgens mij gebruik maken van de functie 'ob_end_flush'.
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<?php ob_end_flush (); ?>
<html>
<head>
</head>

<body>
<?php

echo 'awdawwd';

header('Location: index.php?bluhawd');

?>

</body>
</html>
Gewijzigd op 12/10/2012 17:50:37 door Cake Masher

Albert de Wit

Albert de Wit

12/10/2012 17:50:24
Quote Anchor link
1. Mijn eerste post gaat niet over Localhost
2. Ik vraag - Aar - vooral hoe ik die uit de weg ga.

Mij boeit die foutmelding niet, ik wil alleen doorgestuurd worden naar de andere pagina.

Dit is een testdingetje opgezet bij 000webhost

http://headerssent.net16.net/index.php

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?php

echo phpversion().'<br>';

if (isset($_GET['tik'])){
    header('Location: index.php?tok');
    exit();
}

echo '<a href="index.php?tik">index.php?tik</a>';

?>

Cake Masher

Cake Masher

12/10/2012 17:51:55

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/10/2012 17:54:05
Quote Anchor link
Waarom wil je output bufferen?
Je kan toch ook nette PHP-code schrijven zonder output voor de headers?

Wouter J

Wouter J

12/10/2012 17:55:49
Quote Anchor link
Quote:
Mij boeit die foutmelding niet, ik wil alleen doorgestuurd worden naar de andere pagina.

En daarvoor moet je dus die foutmelding begrijpen!

Albert, wij steken hier met z'n alle tijd om jou VRIENDELIJK te helpen. Zou je AUB even de moeite willen nemen ook normaal te reageren? Je kraakt nu elk antwoord dat er gegeven wordt af en Cake Masher stop je weg als een klein kind die het weer eens beter denk te weten. Nee, tel eerst eens tot 100, ga even avondeten en kom om 8 uur weer terug, lees dan nog eens de reacties en pas de tips toe op je code. En tata, je zult zien dat het werkt.

Albert de Wit

Albert de Wit

12/10/2012 17:55:51
Quote Anchor link
Maar - Aar -, als ik dat ook kan zonder headers voor de output, waarom dan niet?

Toevoeging op 12/10/2012 17:55:52:

Maar - Aar -, als ik dat ook kan zonder headers voor de output, waarom dan niet?

Wouter J

Wouter J

12/10/2012 17:56:40
Quote Anchor link
Albert, omdat je script dan fout is. Een goed script heeft alle logica boven zijn HTML code, voor de output.

Albert de Wit

Albert de Wit

12/10/2012 17:59:32
Quote Anchor link
Wouter J, het hoeft niet meer hoor. Dank je wel CakeMasher, het werkt

Toevoeging op 12/10/2012 17:59:32:

Wouter J, het hoeft niet meer hoor. Dank je wel CakeMasher, het werkt

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/10/2012 18:01:45
Quote Anchor link
En waarom hoeft het niet?
Bouw jij ook altijd de fundering NA dat je jouw huis hebt gebouwd?

Ik raad je toch aan om even om naar deze reacties te kijken. Ze zeggen je juist namelijk hoe het wel moet...
Gewijzigd op 12/10/2012 18:03:17 door - Ariën -

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.