Headers error

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Onderdelen van jouw functie: Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een bedrijf in de omgeving van Utrecht! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als C#.NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving van Utrecht. Je zult gaan samenwerken met collega's die over de hele wereld verspreid zitten. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en werkt met de nieuwste technieken. Als C#.NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je blijft op de hoogte van

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »
Bram Couteaux

Bram Couteaux

15/11/2007 18:30:00
Quote Anchor link
Dit zal waarschijnlijk wel niet de eerste topic zijn met een degelijke vraag maar ondanks veel googelen ben ik er nog niet uitgekomen.

Voor de zweefclub waar ik vlieg heb ik een systeem ontworpen om de ledenadministratie, emails, startlijsten etc. in bij te houden. Nu stond dat eerst op mijn eigen server waar ik geen problemen had totdat....
In overleg met de club serverruimte te huren bij flexwebhosting, toen ik de code daar op de server zette kreeg ik ineens de volgende error:

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/eaczc/domains/eaczc.nl/public_html/test/login.php:2) in /home/eaczc/domains/eaczc.nl/public_html/test/config.php on line 2

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/eaczc/domains/eaczc.nl/public_html/test/login.php:2) in /home/eaczc/domains/eaczc.nl/public_html/test/config.php on line 2

Erg raar dacht ik want bij mijn eigen server werkte het wel, allebei nieuwste php op de server.... Ik weet wel dat het enige verschil is dat het hier in een submap staat (intranet) omdat in de hoofdmap de algemene platte website staat met info voor belangstellenden terwijl hij op me eigen server wel in de hoofdmap zat.

Hopelijk kan iemand me helpen! Ik heb al geprobeerd het session_start(); helemaal bovenin de config.php te zetten zonder whitespace tussen de
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<? en session_start(); ook heb ik het includen van het config.php bestand helemaal bovenaan in het login.php script gezet zonder whitespace zoals hierboven beschreven. Ik kom er op het moment echt niet uit en wat hulp zou erg fijn zijn!

Groetjes,

Bram Couteaux

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 03:56:13

Joren de Wit

Joren de Wit

15/11/2007 18:38:00
Quote Anchor link
Op regel 2 in login.php vindt er al output naar de browser plaats. Dat is niet toegestaan als je daarna nog functies als session_start() wilt gebruiken...

Frank -

Frank -

15/11/2007 18:41:00
Quote Anchor link
Quote:
niet de eerste topic zijn met een degelijke vraag
Nou, dat is een understatement! Ik schat dat het de meest voorkomende fout is.

Vóór het begin van jouw sessie, begint al output. Dat kan een spatie zijn, maar ook ook andere output. Er mag niks, maar dan ook niks, worden aangemaakt voordat je de sessie aanmaakt.

Voer het volgende bestandje eens uit:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<?php
ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);

session_start();
echo 'boe';
?>

Dit doet eigenlijk niks, behalve een sessie aanmaken en 'boe' op het scherm zetten. Gaat dit goed? Dan heb je hier in elk geval geen rommer voor staan.

Bram Couteaux

Bram Couteaux

16/11/2007 17:17:00
Quote Anchor link
Ok ik heb het script gerunt en een van de twee errors is al weg :) Wat blijft over:

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/eaczc/domains/eaczc.nl/public_html/test/login.php:2) in /home/eaczc/domains/eaczc.nl/public_html/test/config.php on line 2

Alvast bedankt! En graag hulp over hoe ik nu verder moet.

Groetjes,

Bram

Bram Couteaux

Bram Couteaux

16/11/2007 17:20:00
Quote Anchor link
Log ik nu in, krijg ik deze errors:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/eaczc/domains/eaczc.nl/public_html/test/login.php:2) in /home/eaczc/domains/eaczc.nl/public_html/test/login.php on line 92

De bovenste is hetzelfde als voor het inloggen maar de tweede niet. Op lijn 92 staat:

header ("location: index2.php");

Ik snap er nog steeds niets van.. Want waarom werkt het hier niet en op me eigen server wel, andere configuratie van php misschien?

Groetjes,

Bram

Frank -

Frank -

16/11/2007 17:23:00
Quote Anchor link
Voor regel 92 heb je dus al output, namelijk op regel 2. En dat mag niet.

Op de één of andere manier wordt er op de ene server al output verstuurt, ook al wil je dat niet.

Terence Hersbach

Terence Hersbach

16/11/2007 17:24:00

Bram Couteaux

Bram Couteaux

16/11/2007 17:48:00
Quote Anchor link
Ik kom er helaas nog steeds niet uit, hopelijk kunnen jullie me helpen als ik jullie de scripts geef, excuus dat het slordig is ben beginnend php coder:

login.php
<!--even de titel invoegen-->
Code (php)
1
<? include("title.php"); ?>

<!--het css bestand laden-->
<style type="text/css" media="all">
@import "style.css";
</style>
</head>

<!--hier begint het body met daarin de top en footer geinclude en de daadwerkelijke pagina in de content div-->
<body>
Code (php)
1
<? include("top.html"); ?>

<div id="content">
<div id="lefty">
<ul>
<li></li>
</ul>
</div>
<div id="righty">
<h2 align="left">Inloggen</h2>
<!--Hier begingt het php gedeelte dat in de content table staat-->
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
<?
include("config.php");

if($_GET['p'] == "uitloggen")
{

$_SESSION = array();
    header("Location: ".$_SERVER['PHP_SELF']."");
}

elseif($_GET['p'] == "wijzig_pass")
{

if($_POST['wijzig_pass'])
    {

if($_POST['password'] == $_POST['password2'])

{

$sql = "UPDATE `inlogsysteem` SET `password` = '".md5($_POST['password'])."' WHERE `id` = '".$_SESSION['id']."'";
            mysql_query($sql)
            or die('Kon query niet naar database verzenden');
        }

else
        {

echo "<b><i>De wachtwoorden zijn niet gelijk</i></b><br><br>";
            echo "Klik <a href=\"javascript:history.back(-1)\">hier</a> om terug te gaan";
        }

}

else
    {
        echo "<table border=\"0\" cellpadding=\"1\" cellspacing=\"0\">";
        echo "<form action=\"\" method=\"post\">";
        echo "<span style=\"font-size:8pt;\">* Niet op 'Enter' drukken maar<br> met de muis klikken op 'Wijzig'</span>";
        echo "
            <tr>
                <td>Nieuwe wachtwoord</td>
                <td><input type=\"password\" name=\"password\"></td>
            </tr>
            <tr>
                <td>Herhaal wachtwoord</td>
                <td><input type=\"password\" name=\"password2\"></td>
            <tr>
                <td>&nbsp;</td>
                <td align=\"right\"><input type=\"submit\" name=\"wijzig_pass\" value=\"Wijzig\"></td>
            </tr>
        "
;
        echo "</form>";
        echo "</table>";
        echo "<a href=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."\">Terug</a><br><br>";
    }
}

elseif($_SESSION['login'] == "1" && $_SESSION['status'] == "a")
{

echo "Welkom ".ucfirst($_SESSION['naam'])." !<br><br>";
    echo "[Admin]<br><br>";
    echo "<a href=\"admin.php\" target=\"_blank\">Admin Locatie</a><br><br>";
    echo "<a href=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."?p=wijzig_pass\">Wijzig wachtwoord</a><br><br>";
    echo "<a href=\"leden.php\"><b>Ledenlijst</b><br><br>";
    echo "<a href=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."?p=uitloggen\">Uitloggen</a>";
}

elseif($_SESSION['login'] == "1" && $_SESSION['status'] == "m")

header ("location: index2.php");

elseif($_SESSION['login'] == "1" && $_SESSION['status'] == "z")

header ("location: index4.php");

elseif($_SESSION['login'] == "1" && $_SESSION['status'] == "n")

header ("location: index3.php");

else
{

if($_POST['login'])
{

$email = addslashes($_POST['email']);
    $md5_ww = md5($_POST['password']);
    $sql = "SELECT * FROM `inlogsysteem` WHERE `email` = '".$email."' AND `password` = '".$md5_ww."'";
    $query = mysql_query($sql);

if(mysql_num_rows($query) == 1)
    {

$email = addslashes($_POST['email']);
        $md5_ww = md5($_POST['password']);
        $statussql = "SELECT * FROM `inlogsysteem` WHERE `email` = '".$email."' AND `password` = '".$md5_ww."'";
        $statusquery = mysql_query($statussql);
        $status = mysql_fetch_assoc($statusquery);

if($status['status'] == "n")
            {

$_SESSION['login'] = "1";
                $_SESSION['status'] = "n";
                $_SESSION['naam'] = $email;
                $_SESSION['id'] = $status['id'];
            }

elseif($status['status'] == "m")
            {

$_SESSION['status'] = "m";
            }

elseif($status['status'] == "z")
            {

$_SESSION['status'] = "z";
            }

elseif($status['status'] == "a")
            {

$_SESSION['status'] = "a";
            }

}

else
    {
        echo "Emailadres en/of wachtwoord verkeerd<br><br>";
    }
}

echo "
    <table border=\"0\">
    <form action=\""
.$_SERVER['PHP_SELF']."\" method=\"post\">
    <tr>
        <td>Emailadres</td>
        <td><input type=\"text\" name=\"email\" size=\"15\"></td>
    </tr>
    <tr>    
        <td>Wachtwoord</td>
        <td><input type=\"password\" name=\"password\" size=\"15\"></td>
    </tr>
    <tr>
        <td></td><td align=\"right\"><input type=\"submit\" name=\"login\" value=\"Login\"></td>    
    </tr>
    <tr>
<td></td>
    </tr>
    <tr>
    <td></td>
    </tr>
    <tr>
    <td><a href=\"new_pass.php\">Nieuw wachtwoord?</a></td>
    </tr>
    </form>
    </table>
    "
;
}

ob_end_flush();
?>

<!-- en het php gedeelte van de content eindigt hier.-->
</h2>
</div>
</div>
<!--nog even de footer includen-->
Code (php)
1
<? include("footer.html"); ?>

config.php
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?
session_start();
ob_start();
mysql_connect("xxxx","xxxx","xxxx")
    or die("Kan geen contact maken met de mysql database");
mysql_select_db("xxxx")
    or die("Kan de database niet selecteren");

?>

title.php
<html>
<head>
<title>EACzc Intranet</title>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css">

Hopelijk kunnen jullie hier wat mee. En zou iemand misschien kunnen verklaren dat dit systeem vlekkeloos werkte op mijn eigen server en hier in de nieuwe server deze errors ineens geeft.

Groetjes,

Bram

Frank -

Frank -

16/11/2007 17:51:00
Quote Anchor link
Duidelijk verhaal: Je begint direct met output en daarna nog eens een keertje met php waarbij je de functie header() wilt gaan gebruiken. Dat kan dus niet.

Output doe je als aller, aller laatste en begint dus nooit op regel 1.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.