Heb deze gemaakt maar mailt niet, wat toevoegen ??
Code (php)
1
<div class="contentBlock blockEven"><h2 id="link596" class="title"></h2><div class="block"><div class="formBody"><form name="contactformulier" action="#" method="post" class="[email protected]"><input type='hidden' name='form_action' value='submit_form'><table id=ContactForm><tr><td width='33%'>Voornaam</td><td width='67%'><input class='breed' type='text' name='form[0][voornaam]' value=''></td></tr><tr><td width='33%'>Achternaam <span class=Error>*</span></td><td width='67%'><input class='breed' type='text' name='form[1][achternaam]' value=''></td></tr><tr><td width='33%'>Bedrijfsnaam</td><td width='67%'><input class='breed' type='text' name='form[2][bedrijfsnaam]' value=''></td></tr><tr><td width='33%'>Adres <span class=Error>*</span></td><td width='67%'><input class='breed' type='text' name='form[3][adres]' value=''></td></tr><tr><td width='33%'>Postcode <span class=Error>*</span></td><td width='67%'><input class='breed' type='text' name='form[4][postcode]' value=''></td></tr><tr><td width='33%'>Plaats <span class=Error>*</span></td><td width='67%'><input class='breed' type='text' name='form[5][woonplaats]' value=''></td></tr><tr><td width='33%'>E-mail adres <span class=Error>*</span></td><td width='67%'><input class='breed' type='text' name='form[6][email]' value=''></td></tr><tr><td width='33%'>Telefoon <span class=Error>*</span></td><td width='67%'><input class='breed' type='text' name='form[7][telefoon]' value=''></td></tr><tr><td width='33%' valign=top>Vraag/opmerking</td><td width='67%'><textarea name='form[8][vraag_opmerking]'></textarea></td></tr></form><tr><td class='error'>* Verplicht veld</td><td> </td></tr><tr><td width="33%"> </td><td width="67%" class="formButtons"><a class="customButton" OnClick="JavaScript:document.contactformulier.reset(); return false;">< Herstel ]</a> <a class="customButton" OnClick="JavaScript:document.contactformulier.submit(); return false;">[ Verstuur ></a></td></tr></table></div></div><div class="separator"><!-- --></div></div>
Graag in het vervolg bij code, [code] [/code] tags gebruiken.[/modedit]
Gewijzigd op 01/08/2012 17:03:35 door Bas IJzelendoorn
Toevoeging op 01/08/2012 16:10:17:
Bedoel je deze, om te beginnen en te eindigen ik ben een snel cursus aan het doen in drie dagen sjonge nog nooit gezien al die codes.
?>
Tekst
?/>
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/contactformulier-verzend-niet-help-ben-weet-niets-van-script/85931/
Daar wordt verwezen naar een uitleg over hoe formulieren werken/hoe je ze werkend kunt krijgen.
codetags: [.code] hier dan de code plaatsen [./code] maar dan zonder .
Haal je mailadres aub uit je post --> straks krijg je allerlei aanbiedingen.
dat blijkt ook al uit je post van vanochtend over (nagenoeg) hetzelfde Daar wordt verwezen naar een uitleg over hoe formulieren werken/hoe je ze werkend kunt krijgen.
codetags: [.code] hier dan de code plaatsen [./code] maar dan zonder .
Haal je mailadres aub uit je post --> straks krijg je allerlei aanbiedingen.
Gewijzigd op 01/08/2012 16:21:42 door Obelix Idefix
Bedankt voor de uitleg, maar dat mailadres gebruik ik zelden dus maakt niet uit alleen maar voor dit soort doeleinde. Ik zal even kijken, maar moeten die code in het begin en einde staan of ......
en dan je code hier...
en dan aan het eind weer [./code]
zonder puntjes natuurlijk.. zo kunnen we je code tenminste lezen hier.
Je zult op zijn minst eerst een controle meoten inbouwen of je formulier verstuurd is, waarna je de mail kan versturen met PHP.
Gewijzigd op 01/08/2012 16:36:59 door - Ariën -
-Aar Sorry maar zit er wel in dacht ik, heb er mijn best op gedaan is niet mijn dagelijks werk dit zoals ik al beschreven heb snel cursus in drie dagen ppppfff. leg me uit wat ik verkeerd doe dan AUB.
Code (php)
1
<div class="contentBlock blockEven"><h2 id="link596" class="title"></h2><div class="block"><div class="formBody"><form name="contactformulier" action="#" method="post" class="[email protected]"><input type='hidden' name='form_action' value='submit_form'><table id=ContactForm><tr><td width='33%'>Voornaam</td><td width='67%'><input class='breed' type='text' name='form[0][voornaam]' value=''></td></tr><tr><td width='33%'>Achternaam <span class=Error>*</span></td><td width='67%'><input class='breed' type='text' name='form[1][achternaam]' value=''></td></tr><tr><td width='33%'>Bedrijfsnaam</td><td width='67%'><input class='breed' type='text' name='form[2][bedrijfsnaam]' value=''></td></tr><tr><td width='33%'>Adres <span class=Error>*</span></td><td width='67%'><input class='breed' type='text' name='form[3][adres]' value=''></td></tr><tr><td width='33%'>Postcode <span class=Error>*</span></td><td width='67%'><input class='breed' type='text' name='form[4][postcode]' value=''></td></tr><tr><td width='33%'>Plaats <span class=Error>*</span></td><td width='67%'><input class='breed' type='text' name='form[5][woonplaats]' value=''></td></tr><tr><td width='33%'>E-mail adres <span class=Error>*</span></td><td width='67%'><input class='breed' type='text' name='form[6][email]' value=''></td></tr><tr><td width='33%'>Telefoon <span class=Error>*</span></td><td width='67%'><input class='breed' type='text' name='form[7][telefoon]' value=''></td></tr><tr><td width='33%' valign=top>Vraag/opmerking</td><td width='67%'><textarea name='form[8][vraag_opmerking]'></textarea></td></tr></form><tr><td class='error'>* Verplicht veld</td><td> </td></tr><tr><td width="33%"> </td><td width="67%" class="formButtons"><a class="customButton" OnClick="JavaScript:document.contactformulier.reset(); return false;">< Herstel ]</a> <a class="customButton" OnClick="JavaScript:document.contactformulier.submit(); return false;">[ Verstuur ></a></td></tr></table></div></div><div class="separator"><!-- --></div></div>
Serena xxxx op 01/08/2012 16:40:54:
dit zoals ik al beschreven heb snel cursus in drie dagen ppppfff.
In drie dagen ga je dit niet leren. Als je een kant en klare oplossing wilt/zoekt, is het opstellen van een vacature veel verstandiger.
Al iets gedaan met:
Frank WD op 01/08/2012 11:04:23:
Serena, anders kijken eens HIER
Daar krijg je een stukje uitleg om een form te maken en deze te verzenden eventueel naar database of mail adres. Optie van verzenden zou je zelf even na kunnen kijken.
Maar de opbouw en eventueel foutafhandeling word er wel beschreven.
Daar krijg je een stukje uitleg om een form te maken en deze te verzenden eventueel naar database of mail adres. Optie van verzenden zou je zelf even na kunnen kijken.
Maar de opbouw en eventueel foutafhandeling word er wel beschreven.
En zo ja, waar kom je niet uit.
Gewijzigd op 01/08/2012 16:46:19 door Obelix Idefix
- Het zit er juist niet in. je doet niks verkeer, maar er mist gewoon een goede formulier-afhandeling.
Een paar keuzes:
- Zelf PHP leren, kost wat tijd, maar dan heb je zelf goede controle over je script
- Een contact-forumier zoeken op het o zo grote Google.
- Vacature plaatsen op dit forum....
@Aar in de post van 16.40 uur staat met code-tags.
Obelix en Idefix op 01/08/2012 16:47:21:
@Aar in de post van 16.40 uur staat met code-tags.
Eén lange lijn code zonder enkele enters....
Dat noem ik geen heel code-blok ;-)
Ok, wie wil hem maken voor mij dan, tegen een vergoeding.
Dan moet je wel een vacature aanmaken in het speciale Vacature forum.. (conform de regls die daar gelden)
Obelix hij staat wel op de site je ziet hem perfect, maar zend gewoon niets dus mail fouten of achtergelaten code's
Zie mijn vorige post....
Heb inmiddels de vacture bekeken, zal er een moeten plaatsen denk ik. Hoop dat het dan snel kan gebeuren, heb een bedrijf en wil zo de klanten betere service bieden. Mijn website gaat pas online als dit is gefixt.
Vast wel, kwestie van afwachten en het komt wel goed.