heel lastig, er moeten gegevens in een database worden gepomt
ik heb nu deze code (klein stukje):
<input class="textbox" type="text" name=bedrijf MAXLENGTH=20 size=20 value=""><br><br>
Functie:<br>
<input class="textbox" type="text" name=functie MAXLENGTH=30 size=30 value=""><br><br>
Werkgever:<br>
<input class="textbox" type="text" name=werkgever MAXLENGTH=15 size=15 value=""><br><br>
Emailadres werkgever:<br>
<input class="textbox" type="text" name=emailwerkgever MAXLENGTH=35 size=35 value=""></td>
</tr></table>
<br>
<input type="submit" value="Wijzig uw gegevens">
als ik op de knop druk moet hie gegevens inserten in de database. Moet er dan een sql regel van connect de database? en als er op de knop word gedrukt moet je die gegevens in de database pompen moet dat dan gewoon een standaard regel zijn onder de knop?
<input class="textbox" type="text" name=bedrijf MAXLENGTH=20 size=20 value=""><br><br>
Functie:<br>
<input class="textbox" type="text" name=functie MAXLENGTH=30 size=30 value=""><br><br>
Werkgever:<br>
<input class="textbox" type="text" name=werkgever MAXLENGTH=15 size=15 value=""><br><br>
Emailadres werkgever:<br>
<input class="textbox" type="text" name=emailwerkgever MAXLENGTH=35 size=35 value=""></td>
</tr></table>
<br>
<input type="submit" value="Wijzig uw gegevens">
als ik op de knop druk moet hie gegevens inserten in de database. Moet er dan een sql regel van connect de database? en als er op de knop word gedrukt moet je die gegevens in de database pompen moet dat dan gewoon een standaard regel zijn onder de knop?
PHP hulp
29/11/2024 10:28:12SerpenT
06/04/2004 15:59:00het ligt aan de naam:P
nee ik snap deze php code niet egt
nee ik snap deze php code niet egt
Gewijzigd op 06/04/2004 16:03:00 door SerpenT
Rick
06/04/2004 16:33:00ik vind het een nogal onhandige manier om zoiets te doen, zet het allemaal in een array en haal het daarna op
niet met mysql_result gaan klooien
niet met mysql_result gaan klooien
SerpenT
06/04/2004 16:49:00pcies ik ben het met rick eens. ik snapte al niet wat je deed:S.
maar je doet het vast omdat het standaard is:P
Greetz
maar je doet het vast omdat het standaard is:P
Greetz
SerpenT
07/04/2004 11:37:00d8 ik al:S
maar volg rick zijn advies op dan door het gewoon in een array te flikkeren en dan daaruit weer oproepen, das veel handiger:P
en maybe is het slim om er een een formulier van te maken:P
maar volg rick zijn advies op dan door het gewoon in een array te flikkeren en dan daaruit weer oproepen, das veel handiger:P
en maybe is het slim om er een een formulier van te maken:P
Gewijzigd op 07/04/2004 11:38:00 door SerpenT