height: 100% bij 3 kolommen - hoe?
Thijs
10/07/2007 21:11:00Goedenavond iedereen!
Ik ben momenteel bezig met een website
en probeer ervoor te zorgen dat de drie kolommen 100% van de hoogte innemen dmv CSS, dus geen tables...
links: zwart, midden: wit, rechts: zwart... in IE gaat het dmv #inner {display:block; margin-left:-300px; margin-right:-300px; padding-left: 5px; color: #fff; font-weight: bold; height: 100%; } maar in FF werkt dit dan niet meer
...
ik hoop dat jullie waardevolle suggesties hebben :)
alvast bedankt,
thijs
Ik ben momenteel bezig met een website
en probeer ervoor te zorgen dat de drie kolommen 100% van de hoogte innemen dmv CSS, dus geen tables...
links: zwart, midden: wit, rechts: zwart... in IE gaat het dmv #inner {display:block; margin-left:-300px; margin-right:-300px; padding-left: 5px; color: #fff; font-weight: bold; height: 100%; } maar in FF werkt dit dan niet meer
...
ik hoop dat jullie waardevolle suggesties hebben :)
alvast bedankt,
thijs
PHP hulp
23/11/2024 21:03:16Jurgen assaasas
10/07/2007 21:12:00Arjan Kapteijn
10/07/2007 21:20:00Ik weet niet precies wat voor constructie je wilt bouwen, maar de eenvoudigste oplossing is gewoon een background aan de body koppelen en die op repeat zetten.
Robert Deiman
10/07/2007 21:24:00http://www.cssplay.co.uk/layouts/
Kijk ook daar even daar hebben ze wel schermvullende layouts staan. Daaruit kan je wel vinden hoe je het helemaal 100% kan krijgen (de meeste zijn ook crossbrowser)
Kijk ook daar even daar hebben ze wel schermvullende layouts staan. Daaruit kan je wel vinden hoe je het helemaal 100% kan krijgen (de meeste zijn ook crossbrowser)
Thijs
10/07/2007 22:16:00het is nu min of meer gelukt...
maar ik slaag er nu niet in om de middelste kolom te laten werken met bv. top: 150px;
margin-top werkt ook niet..
alvast bedankt
maar ik slaag er nu niet in om de middelste kolom te laten werken met bv. top: 150px;
margin-top werkt ook niet..
alvast bedankt
Jan Koehoorn
10/07/2007 22:27:00Ik heb nog een goede tip! Niet alleen voor jou, maar voor iedereen hier. Kijk eens op The only CSS layout you need? Daar staan de meest voorkomende lay-outs kant en klaar voor je.
Ik adviseer om ze goed te bestuderen en niet klakkeloos over te nemen, dat spreekt voor zich ;-)
Ik adviseer om ze goed te bestuderen en niet klakkeloos over te nemen, dat spreekt voor zich ;-)