Help ik word geddost

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Jesse Prive

Jesse Prive

03/06/2015 21:55:58
Quote Anchor link
Hallo ik ben Jesse ik ik word sinds deze week geddost elke keer als ik live ben op Twitch,
Ik weet aleen de Username van de persoon die het doet en heb daar ook bewijs van (Een foto op mijn telefoon en nu hier ook staan) Afbeelding Afbeelding
En ik weet niet wat er tegen moet doen en het is nu al 3x voor gekomen dat hij me er uit gooit (Voor zo maar 10 seconde, En dan moet weer heel de stream op nieuw aan zetten en dat duurt wel ff altijd) maar het is wel heel vervelend want ik moet de hele tijd dinge zeggen van hem anders gooit hij me er uit.
Kan iemand mij helpen

MVG Jesse

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 22:47:03

Eddy E

Eddy E

03/06/2015 22:05:41
Quote Anchor link
Venster sluiten en hem niet meer spreken. Is gewoon kinderachtig gedoe. Dat voorkom je door volwassen te zijn en het gesprek met zo'n joch (waarschijnlijk) niet meer aan te gaan.
Ga niet mee met die onzin.

Technisch gezien:
IP's tracken in tekstbestand (txt) oid.
Kijken welke al laatste gelogd wordt, en die gaan blokken via htaccess.
Daarnaast: kijken of je hosting iets van ddos-beveiliging heeft. Dat zal wel.
Om wat voor stream gaat het?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/06/2015 22:15:18
Quote Anchor link
@Eddy, volgens mij streamt de topicstarter via Twitch vanaf zijn Glasvezel/Cable/DSL-aansluiting, en is er een boos ventje wat steeds een dDOS-attack doet naar de topicstarter. Dan zal een .htaccess en een mailtje naar de hosting niet helpen.

Gewoon die kerel blokkeren en negeren, en lekker verder gaan. Anders even contact opnemen met je provider. Misschien dat ze een dDOS-filter aan kunnen zetten of een andere oplossing kunnen bieden.

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

03/06/2015 22:16:44

Paco de Wulp

Paco de Wulp

03/06/2015 22:39:46
Quote Anchor link
Dat gebeurt op alle 'social media' ook bij 'online' games, etc.... Gewoon negeren, geen aandacht aan schenken, desnoods een ander account aanmaken.

Randy vsf

Randy vsf

04/06/2015 09:21:48
Quote Anchor link
Mail sturen naar support. Dan komt zijn ip op de blacklist.
Gebeurt weleens vaker op twitch. Heb er zelf ook een tijdje gestreamd

Jesse Prive

Jesse Prive

04/06/2015 12:24:27
Quote Anchor link
Bedankt voor alle snelle reacties!

Gerhard l

gerhard l

04/06/2015 13:59:30
Quote Anchor link
En voor in de toekomst: stream vanaf vpn, klik niet op links in de chat, kijk uit met wie je speelt. Zorg dat mensen niet zomaar je IP krijgen.

Jesse Prive

Jesse Prive

04/06/2015 14:28:50
Quote Anchor link
Waar kan ik een gratis (Als dat mogelijk is) Vpn krijgen Gerhard I (Ben niet zo van al die dinge)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.