help met firefox 0.9
ik gebruikte eerst nog IE6.0 nu ben ik overgestapt op firefox, maar nu werkt mijn site niet meer zoals die op IE6.0 werkt. hij voert deze code niet goed uit:
Code (php)
1
2
3
4
2
3
4
< table style="position:absolute; top:44%; left:1%; z-index:2 background-color="transparent">
[\code] en dan vooral het position deel + top + left de rest wel. weet iemand waarom firefox dit niet pakt en IE wel?
thx in advance
[\code] en dan vooral het position deel + top + left de rest wel. weet iemand waarom firefox dit niet pakt en IE wel?
thx in advance
Gewijzigd op 02/07/2004 01:15:00 door SerpenT
IE houd andere standaarden aan dan firefox en netschape. Daar kan een verschil in zitten afhankelijk van padding en margin
alvast bedankt
alvast bedankt:P
Of gewo0n de mensen met IE hebben pech :P
Ik maak mijn website ook op firefox en controleer hem dan even of hij er redelijk uit ziet. En meestal is dat ook zo
style="position:absolute; top:44%; left:1%; z-index:2 background-color="transparent">
moet worden
style="position:absolute; top: 44%; left: 1%; z-index: 2; background-color: transparent;>
als dat nog niet werkt, haal z-index weg.. werkt het nog niet geef pixels op ipv procenten
Jah zo zie je maar weer dat IE voor noobies is als het zelfs zulke brakke code accepteerd ...
moet position:absolute dan ook niet gescheiden worden door een spatie??
n0pe
en gelijk nog een vraagje, wat doet z-index??
style="width:10px;height:10px;" is net zo correct als style="width: 10px; height: 10px;"
wat er wel verkeerd aan was is dat de waarde tussen quotes stond, en afaik is "transparent" een niet bestaande eigenschap
Zo klopt ie helemaal, Bas was nog het laatste " teken vergeten :)
<table style="position:fixed; top:44%; left:1%; z-index:2 background-color:transparent">
en dan doet hij het wel. maar bedankt voor jullie reacties. en ik ben geen n00b ik had alleen nog nooit met een andere browser dan ie gewerkt dus wist ook niet dat het fout was!! omdat het gewoon werkte!
serpent