HELP met mijn lay-out!
Alvast HEEEEEEL erg bedankt,
ik hoop dat er ook mensen zijn die mij opweg kunnen helpen.
PLZ HELP ME!
Voor ons is het namelijk vrij irritant om alles vanaf het begin te moeten voorkauwen, en dan zo dat je het ook nog snapt.
Snap je?
snap je?
Een complete site heb je neit in 1 dag af.. Al helemaal niet als je nog geen ervaring tot weinig ervaring er mee hebt..
Hoeveel heb je er voor over is dan de omvermijdelijke vraag ...
ik ben op dit moment druk opzoek naar sponsors, maar ik heb er zeker 50 euro min. voorover als iemand mij NU uit de brand kan helpen!
je zou mij kunnen toevoegen op msn. echter ben ik wel erg druk met andere dingen.. maar als ik tijd heb, zet ik wel een paar werknemers van me aan het werk ;)
maar wel op deze voorwaarde:
De layout moet wel een btje aan te zien zijn,
duz niet n00biesh troep ;)
en ik doe het voor nix :)
Gewijzigd op 07/04/2005 22:05:00 door Yme-Jan
Yme-Jan:
ik zou je kunnen helpen, maar dan wil ik eerst wel weten HOEVEEL haast erachter zit ;)
je zou mij kunnen toevoegen op msn. echter ben ik wel erg druk met andere dingen.. maar als ik tijd heb, zet ik wel een paar werknemers van me aan het werk ;)
wat is je e-mail adres?
Het is niet het systeem wat het probleem is, het is de inhoud, de content, dat waar het allemaal eigenlijk om gaat. Als je dat eenmaal hebt, is het alleen nog maar bergafwaards, met wind mee!
daar hebben we CMS voor eh ;)
In 1 dag een website maken is net als in 1 dag een werkstuk + presentatie maken en voorbereiden.
maar meestal ben ik met een simpele cms 2 tot 4 dagen besig.. heb ook een opdracht voor een andere site, daar moet ik ook een cms voor schrijve, maar dan moet ik eerst de hele site re-scripen, want da is een zootje.. :p en da duurt wel lang... :p