[Help] Website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue's back office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Medior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het development team. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Jens van loocke

jens van loocke

31/07/2010 18:05:42
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb een vraag over mijn website.
Dit is mijn eerste website dat ik aan het maken ben maar
heb wat tips nodig wat ik nog zou kunnen veranderen
en of het niet zeer slecht is heh.

endan nog een vraag is : als je naar auto.html gaat dan zie je een
option box met een search button is dat dan met php dat ik dat moet doen?
als ik naar golf bijvoorbeeld zoek mogen enkel de golf wagens tevoorschijn komen

hopelijk krijg ik wat hulp

http://chrisjte.oni.cc
bedankt.

PHP hulp

PHP hulp

23/12/2024 19:55:40

- SanThe -

- SanThe -

31/07/2010 18:12:36
Quote Anchor link
Ik vind het véél te donker.

31/07/2010 18:17:53
Quote Anchor link
Visitekaartje als logo is kut.
Site is donker.
Naam van auto's is geen goede kleur, slecht contrast.
Footer is veel te hoog.
Overzicht van auto's is niet echt geweldig.
En ja, dat zoeken is handig om het met php te doen.

Michael -

Michael -

31/07/2010 18:19:21
Quote Anchor link
Ik vind 't ook te donker.
Als je die auto's in een database hebt staan, kun je die selectbox inderdaad met php doen.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
if(isset($_POST['automerk']))
{

mysql_query('SELECT automerk,kleur,prijs FROM autos WHERE automerk = "'.mysql_real_escape_string($_POST['automerk']).'"');
//error afhandeling
//kijken of er iets is gevonden
//tonen

}
else
{
//alles laten zien
}
?>
Gewijzigd op 31/07/2010 18:19:44 door Michael -

Niek s

niek s

31/07/2010 18:54:32
Quote Anchor link
Ik vind het niet "te" donker, maar een verkeerde kleur combinatie.
Allereerst is rood op zwart eigenlijk "not done". Erg slecht te lezen, en niet alleen voor slechtziende of kleurenblinde mensen.
Wellicht een wat lichtere letterkleur gebruiken.

En verder: Het logo. Haal het weg.. Asjeblieft :( Die is wel echt lelijk...

Oh, en Auto's schrijf je niet met een dubbele quote :P

Milo S

Milo S

31/07/2010 19:34:10
Quote Anchor link
- Logo:
Maak daar gewoon tekst van of zet een echt net logo neer niet het visite kaartje.
- Lettertyp:
Zorg voor duidelijk leesbare letters en kleur.
- Footer
Maak hem zo dat hij standaard aan de onderkant staat dit is wat lastiger als je denkt maar het lukt denk wel.

Menu kan van mijn part uit de footer zoveel content heb je niet, maak anders een knop naar boven maar 2 keer het menu vind ik zonde en lelijk. Verder kan je naar mijn idee de website beter helemaal php maken, alleen html is lastig, met php kan je include gebruiken etc.

Jens van loocke

jens van loocke

31/07/2010 19:40:24
Quote Anchor link
Ik heb het naar auto's vervangen nu :p
en heb de site nu wat lichter gemaakt
en de logo is verwijdert..

heb je nog tips over de design of wat nog beter kan en ben al een tijdje aan het denken voor
de table met de autos in php te doen via mysql database dan zodat je Select * from tblAuto
maar het probleem is in html kan je ze allemaal netjes in table per 5 naast elkaar zetten en dan eronder ook 5 autos"s enzoverder maar kweetnie hoe je dit zou kunnen doen via php .. als je dan select * from tblAuto doet denk ik dat alle informatie gewoon onder elkaar komt.

31/07/2010 19:42:32
Quote Anchor link
Hoe je de data opvraagt heeft niks te maken met hoe je het laat zien.

Milo S

Milo S

31/07/2010 19:57:47
Quote Anchor link
Ik heb even snel wat dingen aangepast naar hoe ik het zou doen, kijk maar wat je er mee doet ;)
http://www.party-vision.nl/vanLoocke.png

31/07/2010 20:03:15
Quote Anchor link
Bij jouw ziet het er net uit alsof dat menu niet gebruikt mag worden.

- SanThe -

- SanThe -

31/07/2010 20:06:35
Quote Anchor link
Foute DNS.

31/07/2010 20:08:22
Quote Anchor link
SanThe Nvt op 31/07/2010 20:06:35:
Foute DNS.

Gratis kut host.

Jens van loocke

jens van loocke

31/07/2010 20:10:36
Quote Anchor link
is nog maar mijn eerste website en het is maar proberen
dus tips zijn welkom :)

van Milo S ziet het er goed uit dan ? :)

bedankt.

en waarom is het alsof de menu niet gebruikt mag worden ? :p
ze staan toch heel bovenaan

31/07/2010 20:12:50
Quote Anchor link
Jens van loocke op 31/07/2010 20:10:36:
is nog maar mijn eerste website en het is maar proberen
dus tips zijn welkom :)

van Milo S ziet het er goed uit dan ? :)

bedankt.

en waarom is het alsof de menu niet gebruikt mag worden ? :p
ze staan toch heel bovenaan

Omdat die ook al zo ontzettend donker is.

Jens van loocke

jens van loocke

31/07/2010 20:24:03
Quote Anchor link
zal ik aanpassen
en wat zou nog aangepast moeten worden als je het nu ziet?

Toevoeging op 31/07/2010 21:13:20:

Ik heb nu de kleuren aangepast
en de buttons bovenaan zijn nu duidelijker hoop ik

zijn er nog tips en voor de autolijst , dit vind ik zelf niet zo goed
maar weet niet goed hoe ik het zou doen

bedankt

Victor Php

Victor Php

31/07/2010 21:31:23
Quote Anchor link
Ten eerste zou ik op de homepage van het woord 'auto' een link maken.
Ik weet ook niet waarom, maar ik klik er automatisch op ;-)

Op de autolijst pagina zit de tekst tegen de rand aan. Is ook niet zo mooi.

En Karl zegt:
En ja, dat zoeken is handig om het met php te doen.

Jens van loocke

jens van loocke

01/08/2010 00:44:57
Quote Anchor link
ja de auto.html is nog niet goed
maar heb geen idee hoe ik het zou doen :)

thanks
enja auto heeft nu een link :p
en bij het zoeken van de auto bij auto.html
ik weet niet juist hoe het te combineren met php en mysql om het in een table te krijgen zoals nu het geval is in html.
als je gegevens gaat opvragen van mijn database dan zullen alle gegevens onder elkaar komen zonder design dacht ik : select * from tblauto where automerk="golf"

endan zullen alle gegevens onder elkaar komen maar weet niet hoe dit in een tabel automatisch te doen
en bij auto.html weet niet juist hoe ik de design zou aanpakken.

alvast bedankt

Michael -

Michael -

01/08/2010 04:40:58
Quote Anchor link
Jens van loocke op 01/08/2010 00:44:57:
ik weet niet juist hoe het te combineren met php en mysql om het in een table te krijgen zoals nu het geval is in html.
als je gegevens gaat opvragen van mijn database dan zullen alle gegevens onder elkaar komen zonder design dacht ik : select * from tblauto where automerk="golf"

endan zullen alle gegevens onder elkaar komen maar weet niet hoe dit in een tabel automatisch te doen

Gebruik in ieder geval geen * maar typ gewoon alle velden die je echt nodig hebt. Ook al heb je ze allemaal nodig dan kun je ze beter alsnog allemaal typen want dat is sneller en makkelijker ivm foutmeldingen dan *.

Ik had je al een voorbeeldje gegeven, maar misschien kan je hier meer mee dan:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<?php
$sql
= "SELECT automerk,kleur,prijs FROM tblauto";
$sql .= " WHERE automerk = '".mysql_real_escape_string($_POST['automerk'])."'";
$res = mysql_query($sql);
if($res)
{

if(mysql_num_rows($res) >= 1)
    {

echo '<table>
        <tr>
        <td>Automerk</td>
        <td>Kleur</td>
        <td>Prijs</td>
        </tr>'
;
        while($rij = mysql_fetch_assoc($res))
        {

echo '<tr>
            <td>'
.$rij['automerk'].'</td>
            <td>'
.$rij['kleur'].'</td>
            <td>'
.$rij['prijs'].'</td>
            </tr>'
;
        }

echo '</table>';
    }

else
        echo 'Niks gevonden';
}

else
    echo 'Foutmelding';
?>
Gewijzigd op 01/08/2010 04:42:03 door Michael -

Victor Php

Victor Php

01/08/2010 10:38:49
Quote Anchor link
En gebruik .htaccess
Ziet er mooier uit dan .html

Code (php)
1
2
RewriteEngine On
RewriteRule ^auto$ auto.html

En dan toepassen op alle pagina's :)

Jens van loocke

jens van loocke

01/08/2010 10:56:40
Quote Anchor link
sorry heb geen ervaring met .htaccess hoe moet je dit dan doen?

een file met de naam .htaccess maken en daarin die code en gwn in je map steken van de website?

thanks

Lars Groot

Lars Groot

01/08/2010 12:19:28
Quote Anchor link
Karl, ik ben jou echt stront zat.

Je zeikt alleen maar over andere websites, terwijl jij volgens mij ook geen kwaliteit neer zet.

Ik vind de site nog een beetje te leeg...
Verder is de stijl wel redelijk mooi ;)

Succes,

Lars
Gewijzigd op 01/08/2010 12:19:44 door Lars Groot

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.