HELP!!!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SQL database developer

Functie omschrijving Voor een software bedrijf in omgeving Breda zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het huidige team developers zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. De klanten van dit groeiende bedrijf zitten door heel Europa en jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Het samenstellen van de software op basis van de input vanuit de klant (T-SQL & C#.NET). Het bezoeken van klanten om de processen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het ontwerpen van databases met T-SQL als programmeer laag.

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Software Developer Java

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »

Laravel Developer

Functie omschrijving Voor een gave organisatie in de buurt van Den Bosch zoek ik een PHP developer. Het is van belang dat je kennis/ervaring hebt met het framework Laravel. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Andere taken zijn onder andere: documentatie schrijven over applicaties/uitleg geven over software en applicaties/ klantcontact over bestaande applicaties/applicaties optimaliseren. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van Den Bosch en is een klein bedrijf. Er werken circa

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

Informeel bureau zoekt Senior PHP developer

Functie Als senior PHP developer neem je het voortouw in ontwikkeltrajecten en ben je in staat werk uit te leggen aan collega’s om zo je kennis met hen te delen. Je deinst niet terug voor ingewikkelde projecten. Deze zie jij alleen maar als uit uitdaging. Je werkt doorlopend aan klantcases (en hierdoor je klant echt leert kennen), maar toch ben je afwisselend bezig. Dit alles in een vrije en ontspannen werksfeer, met een team van gelijkgestemde. Binnen de development teams werken ze met o.a. PHP, Laravel, React, Node, Elastic, Amazon AWS, JIRA, Solid, Domain-driven-design, Doctrine, Redis, docker, Kubernetes, CI, PHP

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Daniil

Daniil

11/03/2006 20:56:00
Quote Anchor link
Hallo,

ik heb net in mijn database 20.000 regels gemaakt
maar mijn probleem is dat de id's nu hetzelfde zijn :S
nu moet ik al mijn regels een nummer geven :S
(een andere id)
en dat is echt veel werk.

weet iemand hier een oplossing voor?

PHP hulp

PHP hulp

17/11/2024 04:56:49

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/03/2006 20:59:00
Quote Anchor link
Het veld id wissen en daarna opnieuw aanmaken met autoincrement. Dan regelt MySQL het voor je.

edit: en uiteraard maak je eerst een backup.
Gewijzigd op 11/03/2006 21:00:00 door Jan Koehoorn

Daniil

Daniil

11/03/2006 21:02:00
Quote Anchor link
maar als ik het wil gaan uploaden (via mysql in de phpmyadmin) dan krijg ik een error
dus ik kan het niet eens aanmaken

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/03/2006 21:03:00
Quote Anchor link
als je "het" wilt gaan uploaden: wat?
dan krijg ik "een error": welke error?
dus ik kan "het" niet eens aanmaken: wat niet?

specifiek aub!

Daniil

Daniil

11/03/2006 21:07:00
Quote Anchor link
ja mijn database, want ik heb nu een lege database
ik heb alles in notepad gemaakt
en als ik dat probeer te uploaden krijg ik een error en in die error staat dat er meerdere id's zijn met dezelfde nummer

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/03/2006 21:11:00
Quote Anchor link
Je hebt je id's dus in een textbestand staan. Het is een slecht idee om id's zelf aan te maken en te hopen dat je db het slikt. Dat kun je veel beter aan MySQL overlaten.

Je hebt 20.000 records in je tekstbestand. Hoeveel velden heb je per record en wat is het scheidingsteken voor velden?

- SanThe -

- SanThe -

11/03/2006 21:11:00
Quote Anchor link
Geef eens drie regels uit die file hier.

Daniil

Daniil

11/03/2006 21:13:00
Quote Anchor link
dit is de tabel

INSERT INTO `abos` VALUES (1, 1, 'Telfort 50 + 25', 'Telfort', 'ˆ13,00', '11', '12', '22', '22', '22');
INSERT INTO `abos` VALUES (1 1, 'Telfort 50 + 25', 'Telfort', 'Gratis', '11', '24', '22', '22', '22');
INSERT INTO `abos` VALUES (1, 1, 'Telfort 100 + 50', 'Telfort', 'Gratis', '16', '12', '16', '22', '22');

maar dan 20.000 regels

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/03/2006 21:15:00
Quote Anchor link
Hmm, in de tweede regel heb je geen komma na de 1.

Maar je kunt een zoek en vervang actie doen

zoek op: VALUES (1
vervang door: VALUES (''

twee enkele quotes dus!

edit: die zoek en vervang actie kun je gewoon in kladblok doen, of desnoods in Word.
Gewijzigd op 11/03/2006 21:16:00 door Jan Koehoorn

Willem Jan Z

Willem Jan Z

11/03/2006 21:17:00
Quote Anchor link
Volgens mij slikt mysql 5 dat niet meer Jan.
Ik moet tenminste altijd kolom namen opgeven, en dan id niet opgeven.

Maar misschien is dat wel een instelling van mij die ik niet ken :P

- SanThe -

- SanThe -

11/03/2006 21:18:00
Quote Anchor link
@Jan: We zitten wel erg op één lijn, dat was dus mijn idee, daarom wilde ik die regels even zien. Hahaha.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/03/2006 21:21:00
Quote Anchor link
@ Willem-Jan: hij geeft geen kolomnamen op, dus verwacht MySQL ze allemaal. Daarom moet die eerste dit worden: '' Dan regelt MySQL die autonummering voor hem.

@ SanThe: zoals gewoonlijk my friend :-)

Willem Jan Z

Willem Jan Z

11/03/2006 21:24:00
Quote Anchor link
Jan:
@ Willem-Jan: hij geeft geen kolomnamen op, dus verwacht MySQL ze allemaal. Daarom moet die eerste dit worden: '' Dan regelt MySQL die autonummering voor hem.

Dat deed ik dus eerst ook altijd, maar sinds ik MySQL 5 heb geinstalleerd werkte dat niet meer, ging hij loeien over dubbele kolomnamen als hij de 2e wou inserten.
Maar zal wel aan mij hebben gelegen.

Edit:
Gooide jij net dat topic 'probleempje' op slot?
Gewijzigd op 11/03/2006 21:25:00 door Willem Jan Z

Daniil

Daniil

11/03/2006 22:35:00
Quote Anchor link
Ik deed net dit:
zoek op: VALUES (1
vervang door: VALUES (''

maar ik kreeg een error:

MySQL retourneerde:

#1062 - Duplicate entry '127' for key 1

MySQL retourneerde:

#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'WHERE CONCAT_WS( "-", '', 1, 'Hi 25', 'Hi', 'Gratis', '25', '24', '24', ' at line 3

maar ik kan nergens 127 vinden
weet iemand hoe dit komt? en hoe ik het toch kan oplossen?

Frank -

Frank -

11/03/2006 22:38:00
Quote Anchor link
En hoe ziet de volledige query er uit?

Daniil

Daniil

11/03/2006 22:39:00
Quote Anchor link
wat bedoel je daarmee?

dit??
MySQL retourneerde:

#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'WHERE CONCAT_WS( "-", '', 1, 'Hi 25', 'Hi', 'Gratis', '25', '24', '24', ' at line 3

Frank -

Frank -

11/03/2006 22:50:00
Quote Anchor link
Dat is de foutmelding met een halve query. Het gaat om de hele query, waarschijnlijk gaat er in het stuk voor de WHERE iets fout. Maar zolang we niet weten wat daar staat, valt er ook weinig zinnigs over te melden.

Daniil

Daniil

11/03/2006 22:54:00
Quote Anchor link
volgens mij heb ik de fout gevonden
ik had eerst tinyurl en nu heb ik bigint

maar als ik de database nu wil uploaden dan duurt dat heel lang, maar na een tijdje kan de pagina niet worden weergegevenen
weet iemand wat ik hieraan kan doen ?

- wes  -

- wes -

11/03/2006 22:57:00
Quote Anchor link
opsplitsen of ander type database gebruiken

Daniil

Daniil

11/03/2006 23:00:00
Quote Anchor link
en hoe kan ik hem opsplitsen ?

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

12/03/2006 00:38:00
Quote Anchor link
Niet in een keer alles uploaden, maar elke keer 1000 ofzo

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.