HELP!!!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Senior front-end developer (React)

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren front-end developer. Als senior werk je nauw samen met 5 collega developers. Een klein scrum team dus, met korte lijnen waardoor jouw ideeën snel tot uitvoering gebracht kunnen worden. De huidige applicaties worden veelal ontwikkeld met o.a. React, Redux, TypeScript. Ze zijn echt op zoek naar een kartrekker in het team. Naast het meedenken over, opzetten en uitvoeren van bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Hierin nemen ze graag de tijd om mensen de ruimte te

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Laravel PHP Developer voor een leuk bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken; van A tot Z; Je hebt na de oplevering contact met de klant wanneer zij problemen ervaren; Je denkt mee over het verbeteren van de werkprocessen; Je denkt mee over softwareoplossingen; Je speelt in op de behoefte van de klant; Je houdt je bezig met het verbeteren, aanpassen en vernieuwen van de

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Als Senior Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

C++ Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ben jij als software ontwikkelaar toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zoeken wij jou! Voor het maken van de procesbesturingssoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Ontwerpen, programmeren en testen van product aanpassingen; Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden, o.a. door middel van SCRUM; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Implementeren van nieuwe product

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Daniil

Daniil

11/03/2006 20:56:00
Quote Anchor link
Hallo,

ik heb net in mijn database 20.000 regels gemaakt
maar mijn probleem is dat de id's nu hetzelfde zijn :S
nu moet ik al mijn regels een nummer geven :S
(een andere id)
en dat is echt veel werk.

weet iemand hier een oplossing voor?

PHP hulp

PHP hulp

03/01/2025 14:46:37

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/03/2006 20:59:00
Quote Anchor link
Het veld id wissen en daarna opnieuw aanmaken met autoincrement. Dan regelt MySQL het voor je.

edit: en uiteraard maak je eerst een backup.
Gewijzigd op 11/03/2006 21:00:00 door Jan Koehoorn

Daniil

Daniil

11/03/2006 21:02:00
Quote Anchor link
maar als ik het wil gaan uploaden (via mysql in de phpmyadmin) dan krijg ik een error
dus ik kan het niet eens aanmaken

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/03/2006 21:03:00
Quote Anchor link
als je "het" wilt gaan uploaden: wat?
dan krijg ik "een error": welke error?
dus ik kan "het" niet eens aanmaken: wat niet?

specifiek aub!

Daniil

Daniil

11/03/2006 21:07:00
Quote Anchor link
ja mijn database, want ik heb nu een lege database
ik heb alles in notepad gemaakt
en als ik dat probeer te uploaden krijg ik een error en in die error staat dat er meerdere id's zijn met dezelfde nummer

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/03/2006 21:11:00
Quote Anchor link
Je hebt je id's dus in een textbestand staan. Het is een slecht idee om id's zelf aan te maken en te hopen dat je db het slikt. Dat kun je veel beter aan MySQL overlaten.

Je hebt 20.000 records in je tekstbestand. Hoeveel velden heb je per record en wat is het scheidingsteken voor velden?

- SanThe -

- SanThe -

11/03/2006 21:11:00
Quote Anchor link
Geef eens drie regels uit die file hier.

Daniil

Daniil

11/03/2006 21:13:00
Quote Anchor link
dit is de tabel

INSERT INTO `abos` VALUES (1, 1, 'Telfort 50 + 25', 'Telfort', 'ˆ13,00', '11', '12', '22', '22', '22');
INSERT INTO `abos` VALUES (1 1, 'Telfort 50 + 25', 'Telfort', 'Gratis', '11', '24', '22', '22', '22');
INSERT INTO `abos` VALUES (1, 1, 'Telfort 100 + 50', 'Telfort', 'Gratis', '16', '12', '16', '22', '22');

maar dan 20.000 regels

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/03/2006 21:15:00
Quote Anchor link
Hmm, in de tweede regel heb je geen komma na de 1.

Maar je kunt een zoek en vervang actie doen

zoek op: VALUES (1
vervang door: VALUES (''

twee enkele quotes dus!

edit: die zoek en vervang actie kun je gewoon in kladblok doen, of desnoods in Word.
Gewijzigd op 11/03/2006 21:16:00 door Jan Koehoorn

Willem Jan Z

Willem Jan Z

11/03/2006 21:17:00
Quote Anchor link
Volgens mij slikt mysql 5 dat niet meer Jan.
Ik moet tenminste altijd kolom namen opgeven, en dan id niet opgeven.

Maar misschien is dat wel een instelling van mij die ik niet ken :P

- SanThe -

- SanThe -

11/03/2006 21:18:00
Quote Anchor link
@Jan: We zitten wel erg op één lijn, dat was dus mijn idee, daarom wilde ik die regels even zien. Hahaha.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/03/2006 21:21:00
Quote Anchor link
@ Willem-Jan: hij geeft geen kolomnamen op, dus verwacht MySQL ze allemaal. Daarom moet die eerste dit worden: '' Dan regelt MySQL die autonummering voor hem.

@ SanThe: zoals gewoonlijk my friend :-)

Willem Jan Z

Willem Jan Z

11/03/2006 21:24:00
Quote Anchor link
Jan:
@ Willem-Jan: hij geeft geen kolomnamen op, dus verwacht MySQL ze allemaal. Daarom moet die eerste dit worden: '' Dan regelt MySQL die autonummering voor hem.

Dat deed ik dus eerst ook altijd, maar sinds ik MySQL 5 heb geinstalleerd werkte dat niet meer, ging hij loeien over dubbele kolomnamen als hij de 2e wou inserten.
Maar zal wel aan mij hebben gelegen.

Edit:
Gooide jij net dat topic 'probleempje' op slot?
Gewijzigd op 11/03/2006 21:25:00 door Willem Jan Z

Daniil

Daniil

11/03/2006 22:35:00
Quote Anchor link
Ik deed net dit:
zoek op: VALUES (1
vervang door: VALUES (''

maar ik kreeg een error:

MySQL retourneerde:

#1062 - Duplicate entry '127' for key 1

MySQL retourneerde:

#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'WHERE CONCAT_WS( "-", '', 1, 'Hi 25', 'Hi', 'Gratis', '25', '24', '24', ' at line 3

maar ik kan nergens 127 vinden
weet iemand hoe dit komt? en hoe ik het toch kan oplossen?

Frank -

Frank -

11/03/2006 22:38:00
Quote Anchor link
En hoe ziet de volledige query er uit?

Daniil

Daniil

11/03/2006 22:39:00
Quote Anchor link
wat bedoel je daarmee?

dit??
MySQL retourneerde:

#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'WHERE CONCAT_WS( "-", '', 1, 'Hi 25', 'Hi', 'Gratis', '25', '24', '24', ' at line 3

Frank -

Frank -

11/03/2006 22:50:00
Quote Anchor link
Dat is de foutmelding met een halve query. Het gaat om de hele query, waarschijnlijk gaat er in het stuk voor de WHERE iets fout. Maar zolang we niet weten wat daar staat, valt er ook weinig zinnigs over te melden.

Daniil

Daniil

11/03/2006 22:54:00
Quote Anchor link
volgens mij heb ik de fout gevonden
ik had eerst tinyurl en nu heb ik bigint

maar als ik de database nu wil uploaden dan duurt dat heel lang, maar na een tijdje kan de pagina niet worden weergegevenen
weet iemand wat ik hieraan kan doen ?

- wes  -

- wes -

11/03/2006 22:57:00
Quote Anchor link
opsplitsen of ander type database gebruiken

Daniil

Daniil

11/03/2006 23:00:00
Quote Anchor link
en hoe kan ik hem opsplitsen ?

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

12/03/2006 00:38:00
Quote Anchor link
Niet in een keer alles uploaden, maar elke keer 1000 ofzo

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.