HELP!!!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue's back office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Medior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

C# Developer

Dit ga je doen Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s; Je blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van C# / .NET en deelt deze kennis binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Daniil

Daniil

11/03/2006 20:56:00
Quote Anchor link
Hallo,

ik heb net in mijn database 20.000 regels gemaakt
maar mijn probleem is dat de id's nu hetzelfde zijn :S
nu moet ik al mijn regels een nummer geven :S
(een andere id)
en dat is echt veel werk.

weet iemand hier een oplossing voor?

PHP hulp

PHP hulp

17/11/2024 07:38:46

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/03/2006 20:59:00
Quote Anchor link
Het veld id wissen en daarna opnieuw aanmaken met autoincrement. Dan regelt MySQL het voor je.

edit: en uiteraard maak je eerst een backup.
Gewijzigd op 11/03/2006 21:00:00 door Jan Koehoorn

Daniil

Daniil

11/03/2006 21:02:00
Quote Anchor link
maar als ik het wil gaan uploaden (via mysql in de phpmyadmin) dan krijg ik een error
dus ik kan het niet eens aanmaken

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/03/2006 21:03:00
Quote Anchor link
als je "het" wilt gaan uploaden: wat?
dan krijg ik "een error": welke error?
dus ik kan "het" niet eens aanmaken: wat niet?

specifiek aub!

Daniil

Daniil

11/03/2006 21:07:00
Quote Anchor link
ja mijn database, want ik heb nu een lege database
ik heb alles in notepad gemaakt
en als ik dat probeer te uploaden krijg ik een error en in die error staat dat er meerdere id's zijn met dezelfde nummer

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/03/2006 21:11:00
Quote Anchor link
Je hebt je id's dus in een textbestand staan. Het is een slecht idee om id's zelf aan te maken en te hopen dat je db het slikt. Dat kun je veel beter aan MySQL overlaten.

Je hebt 20.000 records in je tekstbestand. Hoeveel velden heb je per record en wat is het scheidingsteken voor velden?

- SanThe -

- SanThe -

11/03/2006 21:11:00
Quote Anchor link
Geef eens drie regels uit die file hier.

Daniil

Daniil

11/03/2006 21:13:00
Quote Anchor link
dit is de tabel

INSERT INTO `abos` VALUES (1, 1, 'Telfort 50 + 25', 'Telfort', 'ˆ13,00', '11', '12', '22', '22', '22');
INSERT INTO `abos` VALUES (1 1, 'Telfort 50 + 25', 'Telfort', 'Gratis', '11', '24', '22', '22', '22');
INSERT INTO `abos` VALUES (1, 1, 'Telfort 100 + 50', 'Telfort', 'Gratis', '16', '12', '16', '22', '22');

maar dan 20.000 regels

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/03/2006 21:15:00
Quote Anchor link
Hmm, in de tweede regel heb je geen komma na de 1.

Maar je kunt een zoek en vervang actie doen

zoek op: VALUES (1
vervang door: VALUES (''

twee enkele quotes dus!

edit: die zoek en vervang actie kun je gewoon in kladblok doen, of desnoods in Word.
Gewijzigd op 11/03/2006 21:16:00 door Jan Koehoorn

Willem Jan Z

Willem Jan Z

11/03/2006 21:17:00
Quote Anchor link
Volgens mij slikt mysql 5 dat niet meer Jan.
Ik moet tenminste altijd kolom namen opgeven, en dan id niet opgeven.

Maar misschien is dat wel een instelling van mij die ik niet ken :P

- SanThe -

- SanThe -

11/03/2006 21:18:00
Quote Anchor link
@Jan: We zitten wel erg op één lijn, dat was dus mijn idee, daarom wilde ik die regels even zien. Hahaha.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/03/2006 21:21:00
Quote Anchor link
@ Willem-Jan: hij geeft geen kolomnamen op, dus verwacht MySQL ze allemaal. Daarom moet die eerste dit worden: '' Dan regelt MySQL die autonummering voor hem.

@ SanThe: zoals gewoonlijk my friend :-)

Willem Jan Z

Willem Jan Z

11/03/2006 21:24:00
Quote Anchor link
Jan:
@ Willem-Jan: hij geeft geen kolomnamen op, dus verwacht MySQL ze allemaal. Daarom moet die eerste dit worden: '' Dan regelt MySQL die autonummering voor hem.

Dat deed ik dus eerst ook altijd, maar sinds ik MySQL 5 heb geinstalleerd werkte dat niet meer, ging hij loeien over dubbele kolomnamen als hij de 2e wou inserten.
Maar zal wel aan mij hebben gelegen.

Edit:
Gooide jij net dat topic 'probleempje' op slot?
Gewijzigd op 11/03/2006 21:25:00 door Willem Jan Z

Daniil

Daniil

11/03/2006 22:35:00
Quote Anchor link
Ik deed net dit:
zoek op: VALUES (1
vervang door: VALUES (''

maar ik kreeg een error:

MySQL retourneerde:

#1062 - Duplicate entry '127' for key 1

MySQL retourneerde:

#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'WHERE CONCAT_WS( "-", '', 1, 'Hi 25', 'Hi', 'Gratis', '25', '24', '24', ' at line 3

maar ik kan nergens 127 vinden
weet iemand hoe dit komt? en hoe ik het toch kan oplossen?

Frank -

Frank -

11/03/2006 22:38:00
Quote Anchor link
En hoe ziet de volledige query er uit?

Daniil

Daniil

11/03/2006 22:39:00
Quote Anchor link
wat bedoel je daarmee?

dit??
MySQL retourneerde:

#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'WHERE CONCAT_WS( "-", '', 1, 'Hi 25', 'Hi', 'Gratis', '25', '24', '24', ' at line 3

Frank -

Frank -

11/03/2006 22:50:00
Quote Anchor link
Dat is de foutmelding met een halve query. Het gaat om de hele query, waarschijnlijk gaat er in het stuk voor de WHERE iets fout. Maar zolang we niet weten wat daar staat, valt er ook weinig zinnigs over te melden.

Daniil

Daniil

11/03/2006 22:54:00
Quote Anchor link
volgens mij heb ik de fout gevonden
ik had eerst tinyurl en nu heb ik bigint

maar als ik de database nu wil uploaden dan duurt dat heel lang, maar na een tijdje kan de pagina niet worden weergegevenen
weet iemand wat ik hieraan kan doen ?

- wes  -

- wes -

11/03/2006 22:57:00
Quote Anchor link
opsplitsen of ander type database gebruiken

Daniil

Daniil

11/03/2006 23:00:00
Quote Anchor link
en hoe kan ik hem opsplitsen ?

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

12/03/2006 00:38:00
Quote Anchor link
Niet in een keer alles uploaden, maar elke keer 1000 ofzo

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.