Herinspringen van html code

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jan R

Jan R

02/06/2016 12:24:10
Quote Anchor link
Hi,

Hoe kan je eenvoudig bestaande code laten her-inspringen.
Ik heb hier wat code welke soms gewoon doorschrijft.

vb op 1 lijn:
<label>Nico</label><label class="r">Luc</label><label class="c">1 - 0</label><label>8 - 0</label><br><label>Germain</label><label class="r">Dirk</label><label class="c">0 - 1</label><label>0 - 6</label><br><label>Dirk</label><label class="r">Gentiel</label><label class="c">1 - 0</label><label>4 - 0</label><br><label>Pascal</label><label class="r">Ertimus</label><label class="c">0 - 1</label><label>0 - 2</label><br><br><br><br><hr><br><h2>Ronde 3</h2><h3>Datum 03/03/2016</h3><h4><label>3:</label>

Dit is niet bepaald duidelijk hé

Jan

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 18:30:56

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/06/2016 12:25:42
Quote Anchor link
Welke editor gebruik je?

Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

02/06/2016 14:22:27
Quote Anchor link
Je zou ook als het mogelijk is de br-tags die voor <h2>Ronde 3</h2> staan kunnen vervangen met was css padding/margin.

Jan R

Jan R

07/06/2016 16:51:04
Quote Anchor link
Hi,

Gezien er niet veel op de markt is heb ik zelf maar eentje gemaakt.
http://www.janr.be/windows/htmlIndent.exe
Afbeelding

het programma werkt enkel met html bestanden; In de toekomst kijk ik eventueel voor php toe te voegen.

Werking.
Selecteer 1 of meerdere bestanden met de knop ... en klik op start; Naderhand zijn de gekozen bestanden uitgelijnd. Elke tag start op een nieuwe lijn en springt in en terug na de eindtag.
Opgelet dus ook de commentaar tag start op een nieuwe lijn.
Ik weet dat dit voor vloeiend ontwerp een probleem kan zijn.

Jan
Gewijzigd op 07/06/2016 16:54:17 door Jan R

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

08/06/2016 11:01:59
Quote Anchor link
Je zou eens kunnen kijken naar een tool zoals HTML Tidy van Dave Raggett en libtidy. Daarvan bestaat ook een library voor PHP, zodat je niet het wiel opnieuw hoeft uit te vinden.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.