Het grote -LOL- topic!
Pagina: « vorige 1 2 3 4 ... 20 21 22 volgende »
Kijk ook vooral even naar de truc met de iPhone en wat er vervolgens gebeurt! Wow...
Het gaat om een organisatie die verwaarloosde (straat)honden redt. Kijk zelf maar... (geluid aanzetten)
http://www.youtube.com/watch?v=SFr8fm_oWNc&list=UUdu8QrpJd6rdHU9fHl8J01A&index=3
Gewijzigd op 11/03/2013 19:54:08 door Ozzie PHP
Heel mooi filmpje Ozzie!
Gewijzigd op 13/03/2013 15:58:13 door Ozzie PHP
http://www.youtube.com/watch?v=YxiBIGMRg8E
In Den Haag mensen aan de muur vasttapen, gewoon omdat het kan.
In Den Haag mensen aan de muur vasttapen, gewoon omdat het kan.
tja ehh... typisch haags ofzo??? :-s
Brabants, die gasten komen uit Brabant...... ;-)
Oh oké, hahaha... blijf het vaag vinden! Je zal d'r maar hangen en worden bekogeld met eieren :-/
Ozzie PHP op 14/03/2013 14:21:28:
Oh oké, hahaha... blijf het vaag vinden! Je zal d'r maar hangen en worden bekogeld met eieren :-/
Tja, maar dat was ook een van de presentatoren. De dame die eerder in het filmpje werd opgehangen was vrijwillig...
Maar wat als je nodig moet pissen? :D
Eddy E op 14/03/2013 18:50:30:
Vind het beter dan die Harlem Shake.
Moet je maar vooraf doen. Of anders doe je een luier aan.. ;-)
Vraag me af hoe comfortabel zoiets zal hangen?
Ozzie PHP op 24/02/2013 22:56:23:
Offtopic:
Doet me denken aan een foto van jaaaaren geleden... op vakantie, ik met een leuke dame in een kroeg op de foto, ik te veel drank op (dat gebeurt wel eens op vakantie), hand om haar schouder... ik hoorde haar iets zeggen van "you're touching my boobs!", en klik daar was de flits van de camera. Ik was zo beneveld dat ik me van geen kwaad bewust wat... totdat ik de foto's ging ophalen bij de fotograaf... jawel hoor, handjevol :-)
Doet me denken aan een foto van jaaaaren geleden... op vakantie, ik met een leuke dame in een kroeg op de foto, ik te veel drank op (dat gebeurt wel eens op vakantie), hand om haar schouder... ik hoorde haar iets zeggen van "you're touching my boobs!", en klik daar was de flits van de camera. Ik was zo beneveld dat ik me van geen kwaad bewust wat... totdat ik de foto's ging ophalen bij de fotograaf... jawel hoor, handjevol :-)
Mhhh klinkt als een dood normale zaterdag avond..