Het jongerenpersbureau

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

03/08/2004 03:07:00
Quote Anchor link
Beste Dave en SulfeR

Het jongerenpersbureau is een landelijke organisatie we hebben dan ook vele journalisten uit hele land. Wat wij willen is een centralepunt creeen voor de journalisten waar zij hun nieuws kunnen plaatsen zoals radio,video en berichten van jongeren uit hele land. Het site moet dan net als bijvoorbeeld Fok.nl werken maar dan natuurlijk anders.

We hebben voor onze organisatie gewoon een goed webmaster nodig die heel graag ook in de wereld van de media is geinteresseerd.

Wat kunnen wij jullie aanbieden? We bieden jullie een werkervaring, journalistieke ervaring en mogelijkeid om jullie werk aan anderen te laten zien. Omdat we nog een opstartende organisatie zijn kunnen we jullie niet zo veel geld uitbetallen maar daarover kunnen we nog natuurlijk over nog onderhandelen.

Mochten jullie nog steeds interesse hebben in onze organisatie dan moeten we even in Arnhem bijelkaar komen. Mijn email is [email protected] volgens mij doet het [email protected].

groetjes,
serif

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 02:27:14

Dbr Br

Dbr Br

03/08/2004 10:18:00
Quote Anchor link
Ik wil er best aan meehelpen, misschien voor een kleine vergoeding en wat bekendheid.

Ik ben best goed in PHP en applicaties zoals nieuwsberichten, loginsystemen, polls, collums en dat soort zaken kan ik goed maken.

Voor het design ben ik nog wat minder goed, misschien dat hier iemand anders kan bijspringen?

03/08/2004 14:51:00
Quote Anchor link
Best Dave,

Aan ontwerpen wordt nu hard aangewerkt. Voor die kleine vergoeding komen we wel uit denk ik.

Heb je msn zo ja , voeg mij maar toe [email protected] dan kunnen we beter praten over hoe en wat.

groetjes,
serif
jongerenpersbureau

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.