Het linken naar een tabelcel
ik begrijp niet goed hoe ik bv een gb naar een tabelcel kan linken.
het lukt me wel om bv het gastenboek te includen in de pagina
maar ik wil het graag zo dat als je in het menu op een knop drukt dat hij dan het gb gaat includen...
kan iemand me uitleggen hoe dit werkt. bv door een vorobeeld.
ik heb gehoord dat je hiervoor GET en POST moet gebruiken?
Ook te doen via AJAX volgens mij. Maar daar ben ik niet echt gekend mee. Wacht nog even wat meer reacties af ^^.
even offtopic :| wat is gb? in belgie is dat hier een grootwarenhuis maar weet niet wat jij onder gb verstaat
gastenboek neem ik aan?
idd gastenboek bedoel ik hiermee, excuses
Dan maak je toch een linkje en dan include je het gastenboek op de plaats waar jij het wil laten zien. Wat is dan het probleem?
neem bv. deze site, wanneer je op de Forum knop drukt, dan krijg je het formum in deze middelste (tabel ofzow op deze site) te zien. maar hij werkt dit... ik ken alleen dat van html <a href="www.jesite.nl/gastenboek">Gastenboek</a>
maar als je site is opgebouwt uit tabellen (wat ik nu heb) hoe moet het dan.
ik heb een menu met -home, -poll, -gastenboek en nog wat dingen....
want je kunt wel i frame gebruiken maar dat zuigt,,,
dus ik wil dat graag met GET en POST ofzow
Kasper schreef op 12.04.2007 19:45:
aaha tanx dis is helemaal wat ik bedoel, super(Y)
maar hoezow is het gebruik van de layout in tabellen fout???
ik zou niet weten hoe je het anders moet doen
je hebt toch alleen frames of tabellen??
en frames zuigt,,,,
DIV(jes) :p FOEI FOEI FOEI dat je dat niet kent :|
gewoon <div></div> is het he, maar ik dacht dat dat gewoon iets voor de opmaak van een tekst was:)
Verdiep je eens in CSS (Cascading Stylesheets). Dat werkt (onder andere) met div-jes. Op deze site staan wel een paar CSS tutorials en Google kent er nog veul meer.
het linken werkt prima...(Y)
maar ik heb een muziekplayer op de site, deze begint door het linken steeds opnieuw, kan ik hier nog iets mee of...??
http://www.bar5.nl/bar5/ als je het probleem wilt zien...
ps. let niet echt op want de site is half niet klaar vandaar dat hij onder een 2e map staat :)
(css ken ik al, maar mischien wel handig dat ik dat dan nog ff uitzoek idd...)