het wordt rustig!
Jeroen VD
12/08/2012 14:52:07de meeste van jullie zullen mij zo onderhand wel kennen. maar de komende tijd ben ik hier waarschijnlijk minder actief. ik ga volgend jaar beginnen met Biomedische Wetenschappen, aan het UMC St Radboud! lijkt mij echt geweldig. maar dat is geen php, en ik verwacht dat ik me ook een stuk minder ga bezighouden met php, en ook met dit forum.
ik denk, laat het even weten, voordat iedereen zich afvraagt waar die geweldige kerel toch heen is ;-)
jeroen
ik denk, laat het even weten, voordat iedereen zich afvraagt waar die geweldige kerel toch heen is ;-)
jeroen
PHP hulp
28/11/2024 04:40:58Ozzie PHP
12/08/2012 14:58:17Haha... lol. Goed dat je het even meldt voordat we je massaal gaan missen ;)
Succes met de opleiding en als je tijd hebt kom je maar even langs he...
Succes met de opleiding en als je tijd hebt kom je maar even langs he...
Jeroen VD
12/08/2012 14:59:55Eddy E
12/08/2012 15:09:03Wellicht is het dan juist leuk om even iets anders te doen.
Ik ben basisschoolleerkracht (dus altijd met kinderen en lief doen en zinnetjes als "hoe voel je je erbij?")...
Dan is de stricte wereld van regeltjes des PHP's toch ook wel eens lekker.
Gewoon als afwisseling omdat het wat anders is.
Kortom: Jeroen: we zien je wel terug!
Ik ben basisschoolleerkracht (dus altijd met kinderen en lief doen en zinnetjes als "hoe voel je je erbij?")...
Dan is de stricte wereld van regeltjes des PHP's toch ook wel eens lekker.
Gewoon als afwisseling omdat het wat anders is.
Kortom: Jeroen: we zien je wel terug!
Jeroen VD
12/08/2012 19:14:27o jawel. maar niet meer in het huidige script en tutorial tempo. heb er toch best wel wat gemaakt. laatste tijd wel rustig.