Hoe depubliceer ik een table in de database?
Op een website van mij draai ik op het moment Joomla. Helaas zijn daar sinds vanochtend wat problemen mee, maar na wat zoekwerk kwam ik erachter dat ik een table in de database van deze site moet depubliceren. Ik heb vervolgens weer verder gezocht, maar kom er maar niet achter hoe je dat doet.
Het zal ongetwijfeld niet moeilijk zijn, maar is er iemand die mij zou kunnen vertellen hoe ik dat kan doen? Ik gebruik PHPmyAdmin.
Hartelijk dank voor de antwoorden bij voorbaat.
Groeten,
Etienne
hoezo dupliceren?
De tabel zal niet in de wegzitten in mijn ogen, tenzij de tabel niet overeenkomstig definitie is.
Dus leg eens duidelijk uit wat je probleem is. Versie joomla + errors / foutmeldingen vermelden a.u.b.
@Kumkwat hij zij depubliceren (offline halen)
Hoe je dit doet met MySQL zou ik niet weten. Je kan natuurlijk de tabel verwijderen, maar dat is niet depubliceren.
Fatal error: Class 'JoomFishManager' not found in/home/admin/domains/railsim-europe.eu/public_html/administrator/modules/mod_translate/mod_translate.php on line 91
Dus ik zoeken en vond dit:
http://www.joomlahackers.net/joomla-tutorials/fatal-error-class-joomfishmanager-not-found.html
Ik zoeken naar "Direct Translations" maar die staat er niet tussen...
Groet,
Etienne
Het is een updateje op een record in jos_modules met iets van een inhoud: Direct translation en dan moet je het veldje published van 1 naar 0 zetten
Bedankt voor de reacties in ieder geval
Gewijzigd op 17/02/2016 15:55:02 door - Ariën -