Hoe handig slicen!?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

Samen met het development team zorg je ervoor dat alle systemen achter de schermen vlekkeloos werken. Wat doe je als Medior C# Developer bij Coolblue? Als C# developer doe je regelmatig mee aan brainstormsessies over user experience, data en task flow met de UX Designer, Product Owner en Data Scientist in je team. Daarnaast schrijf je op zichzelf staande, consistente en testbare code die goed onderhoudbaar en toekomstbestendig is. Ook C# Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Werken met verschillende soorten data-opslag, zoals Oracle of AWS. Problemen oplossen

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Laravel PHP developer in een jong team

Bedrijfsomschrijving Als je op zoek bent naar een werkplek waar plezier en uitdaging hand in hand gaan, dan is dit bedrijf de juiste keuze voor jou. Hier kun je werken aan uitdagende projecten en krijg je als developer veel verantwoordelijkheid. Het bedrijf waardeert kwaliteit boven kwantiteit en richt zich op het ontwikkelen van hoogwaardige applicaties en websites waar klanten enthousiast over zijn. Dit bedrijf is vooruitstrevend en streeft naar het leveren van de best mogelijke resultaten voor hun klanten. Als medior PHP ontwikkelaar met 3 jaar ervaring ben jij de persoon die we zoeken. Je krijgt hier de kans om

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »
ArendJan

ArendJan

03/06/2008 21:45:00
Quote Anchor link
Hey,

Ik heb hier een design:
http://www.zegdatniet.nl/showcase/show_deziweb.htm , en die moet gesliced worden . :) Tot zover het saaie gedeelte. Nu is mijn vraag hoe ik het handigst die vakken met ronde hoeken kan slicen zodat ze (in alle browsers correct en valid ) met de content meerekken. Uiteraard gaat alles in .png, ik weet hoe ik moet slicen etc, het gaat me puur om de manier.

Kom maar op zou ik zeggen!

Grtz

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 01:52:39

Pepijn

Pepijn

03/06/2008 21:52:00
Quote Anchor link
Mooi design!

Mr.Moe

Mr.Moe

03/06/2008 21:54:00
Quote Anchor link
Eigenlijk moeilijjk om dat bij dit design te zeggen, maar we zullen het toch even proberen.

Die achtergrond is toch bedoeld dat die gewoon een standaard hoogte heeft he.
Dus die achtergrond haal je er al uit.
en dan kan je volgens mij best zo van al die rounded vierkantjes in u ontwerp, zo de top pakken, dan een stukje van het middelste en de bodem, ziewel dat in de top en de bodom de volledige afgeronde hoek bij in zit.

ja tot zo ver mijn uitleg. Ik hoop dat het je iets de goeie richting in duwt.

trouwens mooi ontwerp

03/06/2008 22:01:00
Quote Anchor link
Wordt het dan niet zoals je portofolie? Zie dit.

ArendJan

ArendJan

03/06/2008 22:01:00
Quote Anchor link
Haha, het is nog te koop dus ;-)

Maareh, ik snap die uitleg wel maar hoe voer ik dat netjes in css uit...

Kijk ik had dit in mn gedachten:

= - =
| - |
= - =

= zijn de hoeken
- is horizontaal
| verticaal

Volgens mij is dit de enige manier om zo'n blok volledig uitrekbaar te maken, maar ik weet niet echt hoe ik dit nou in css netjes en handig moet doen.

(de achtergrond is al gelukt btw)

Rob Heinz

Rob Heinz

03/06/2008 22:13:00
Quote Anchor link
je pakt het bovenste stuk appart , je maakt van middelste een 1 bij ... px file
en dan het onderste ook appart , maakt van de middelste een background!

Mr.Moe

Mr.Moe

03/06/2008 22:20:00
Quote Anchor link
Zoals jij het wil doen, weet ik het zo ook niet direct eigenlijk.

misschien:

top div waarin je dan een links div, een rechts div en een middeldiv steekt.
en dan links en rechts met behulp van float goed zetten en dan om het midden goed te krijgen wat spelen met de margin.
zo wordt het wel heel complex allemaal maar ik zie ook niet direct een andere oplossing.

het midden stuk moet je niet verdelen in 3 stukken, dat kan 1 geheel blijven.

groeten Thomas

ArendJan

ArendJan

03/06/2008 22:36:00
Quote Anchor link
Ja maar het probleem is, dat de linker- en rechterkant in het midden ook nog eens iets verschillen, dus dat moet eigenlijk ook in 3 stukken..

Mr.Moe

Mr.Moe

03/06/2008 22:41:00
Quote Anchor link
dan zul jij dat ook moeten doen, kzou nog wel even wachten op andere reacties, want volgens mij moeten er makkelijkere methodes zijn.

Niek Weevers

Niek Weevers

03/06/2008 23:54:00
Quote Anchor link
Ik zou het niet met png doen maar met gifjes. Kan net zo goed en is ook nog beter (betere ondersteuning, kleinere bestandsformaat)

Mr.Moe

Mr.Moe

04/06/2008 10:11:00
Quote Anchor link
bij gifjes zijn die stukjes aan de afgeronde hoeken volgens mij niet transparant.

ArendJan

ArendJan

04/06/2008 12:21:00
Quote Anchor link
.png heb ik betere ervaringen mee, maar ik moet misschien gewoon maar wat gaan proberen met een hele serie divs xD

Crispijn -

Crispijn -

04/06/2008 13:43:00
Quote Anchor link
Bouw je css layout net zo op als in photoshop. Werk dus veel met lagen en een hoop divs. Dan kan je de flexibiliteit in de hoogte met behoud van je verhoudingen en ontwerp garanderen. Lekker knutselen dus!

Mr.Moe

Mr.Moe

04/06/2008 13:53:00
Quote Anchor link
Wat bedoel je juist met lagen?

Een div in een div plaatsen of ...?

Wouter K

Wouter K

04/06/2008 14:15:00
Quote Anchor link
Lagen -> photoshop LAYERS
Ja div in een div ;)

Crispijn -

Crispijn -

04/06/2008 14:27:00
Quote Anchor link
Net zoals een ui.

Unions have layers...

Mr.Moe

Mr.Moe

04/06/2008 14:33:00
Quote Anchor link
Crispijn schreef op 04.06.2008 14:27:
Net zoals een ui.

Unions have layers...

mooie vergelijking :D

Ik weet wel wat lagen zijn in photoshop, wist alleen niet goed wat je ermee bedoelde in css, maar ik zat dus goed.

dus er is echt geen andere mogelijkheid dan een massa aan divs aan te maken.

groeten Thomas

Aaa Trump

aaa Trump

04/06/2008 15:12:00
Quote Anchor link
tip:

Laat het door een Baser/Slicer doen, kost wel wat centjes maar dan heb je wel goed werk (mits je een goed iemand hebt gevonden!)

Mr.Moe

Mr.Moe

04/06/2008 15:13:00
Quote Anchor link
? Slicen kan je niet direct veel verkeerd mee doen he, als je even nadenkt. Het is die css achteraf die het vaak niet echt makkelijk maakt.

Danny@dw-designs.n

[email protected]

04/06/2008 15:15:00
Quote Anchor link
Precies op de lijntjes van de horizontaale en verticale lijntjes van de boxen slicen..

ArendJan

ArendJan

04/06/2008 16:48:00
Quote Anchor link
Ik kan zelf prima basen, daar ligt het niet aan maar vroeg me gewoon af of er makkelijkere manieren zijn dan een hele boel divjes over elkaar smijten, maar dat moet dan maar. :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.