Hoe implementeer ik het volgende?
A elb
03/10/2013 15:49:36Beste mensen,
Ik wil een div maken(in opencart homepage) met catergorieën. Op het moment dat ik op een category klik komen de producten te voorschijn binnen dezelfde div. Wat is de beste manier om dit te implementeren?
Alvast bedankt
Mvg,
Elb
Ik wil een div maken(in opencart homepage) met catergorieën. Op het moment dat ik op een category klik komen de producten te voorschijn binnen dezelfde div. Wat is de beste manier om dit te implementeren?
Alvast bedankt
Mvg,
Elb
PHP hulp
17/11/2024 00:27:05Jasper Vriends
03/10/2013 16:44:02Zelf weet ik niks van opencart, maar zou U meer informatie willen vertellen? Want bijv. waar wilt u zo ietS? In een menu, of gewoon als hele nieuwe div midden in de pagina?
Met vriendelijke groeten,
Jasper Vriends
Met vriendelijke groeten,
Jasper Vriends
A elb
04/10/2013 16:32:23als een nieuwe div midden in de pagina.
Dus ik wil gewoon een div met thumbnails (categorieën). op het moment dat ik op een thumbnail klik komen de subcategorieën naar voren.
Alvast bedankt
Mvg,
Elb
Dus ik wil gewoon een div met thumbnails (categorieën). op het moment dat ik op een thumbnail klik komen de subcategorieën naar voren.
Alvast bedankt
Mvg,
Elb
John Cena
04/10/2013 16:35:56A elb
04/10/2013 16:39:20Ja dat wel ik kan ze ook aanpassen maar ik ben een leek in jquery ik dat dat ik daarmee moet oefenen om mijn doel te bereiken ajax/jquery
John Cena
04/10/2013 16:43:49Probeer eerst de div eens op je homepagina te zetten, bekijk dan je database waar je de categorieën weg haalt en wat de link naar het overzicht per categorie is. Probeer dan met een ajax request je categorieën uit de database te halen en ze te plaatsen op de site.
Probeer maar eens wat raak, lukt het je niet, plaats je code, wat er niet lukt en wat je al geprobeerd hebt.
Succes!
Probeer maar eens wat raak, lukt het je niet, plaats je code, wat er niet lukt en wat je al geprobeerd hebt.
Succes!