Hoe kan ik dit het beste maken

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Gerhard l

gerhard l

08/04/2011 17:23:25
Anchor link
en hier nog een andere handleiding voor Robby klik

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 20:51:19

Robby Alexander

Robby Alexander

08/04/2011 17:24:05
Anchor link
stel ik heb
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php echo($naam1);?>

hoe kan ik ervoor zorgen dat ik deze informatie vanuit een andere pagina constant kan veranderen?

voorbeeld:
frontend - 1.php staat "TEXT"
backend - 2.php moet ik TEXT kunnen aanpassen

ik heb al een login systeem gemaakt iets simpels zonder mysql... het is niet echt heel erg beveiligd maar dat hoeft ook niet zozeer.

Jordy nvt

Jordy nvt

08/04/2011 17:27:03
Anchor link
1. Je denk dat wij je nu gaan helpen na al die scheldpartijen? Biedt je excuses eerst eens aan.
2.
Quote:
ik heb al een login systeem gemaakt iets simpels zonder mysql... het is niet echt heel erg beveiligd maar dat hoeft ook niet zozeer.
. Ik kan me werkelijk geen enkel systeem bedenken dat niet beveiligd hoeft te worden.
3. Antwoord op je vraag:
a)Ga met databases werken (sterk aangeraden)
b)Schrijf je variabelen in 1.php naar een tekstbestand en lees het tekstbestand vervolgens in 2.php weer in.

Robby Alexander

Robby Alexander

08/04/2011 17:28:39
Anchor link
Gerard gevonden: http://bit.ly/ihSMmE

Toevoeging op 08/04/2011 17:29:40:

heb ik jou toch gevonden he! verrekte KUT flikker rot op man allemaal vuile flikkers

Jordy nvt

Jordy nvt

08/04/2011 17:30:04
Anchor link
Admins, sluit alsjeblieft dit topic. En Robby: DONDER OP VAN DIT FORUM.

Wat voor een persoon zou je in het echte leven wel niet zijn.....

Robby Alexander

Robby Alexander

08/04/2011 17:30:54
Anchor link
jordy thanks mijn excuses aan jou

Toevoeging op 08/04/2011 17:31:22:

ik ben een klootzak die julie allemaal schup tegen je kutkop aan geeft

Toevoeging op 08/04/2011 17:33:54:

als jordy nou alleen een bericht had gepost was ik allang al blij en geholpen geweest met zijn post. er zitten gewoon kutzakken tussen en dat pik ik niet. kan er nix aan doen. maar int echt ben ik ook zo, grote bek? stomp ik em mee kapot.

Maarten PHP

Maarten PHP

08/04/2011 17:40:26
Anchor link
Ja klopt dit is PHP hulp.
Dat houdt in dat je zelf scripts maakt en wat daar fout aan is kan je op dit forum stellen.
Wie is hier nou een sukkel.

Wat mij betreft ben je op dit forum niet welkom

Gerhard l

gerhard l

08/04/2011 17:45:59
Anchor link
Robby gelukkig heet ik geen Gerard, FAIL v2.0 ? ga nu maar snel sesamstraat kijken

Robby Alexander

Robby Alexander

08/04/2011 17:46:32
Anchor link
wil ik nog nie eens zijn man, ik hoef het nog geeneens, kut-niveau hier

Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

08/04/2011 17:46:49
Anchor link
Naja ben het niet eens met je gescheld maar zal je een beetje helpen!

Wat je zou kunnen doen is een script schrijven in PHP & MySQL.

Script bestaat uit het volgende
- Een formulier waarmee je informatie toevoegd aan de MySQL database en de database lees je weer uit op een andere pagina waar je de tekst wilt weergeven.

Link 1 voor google gegevens toevoegen aan MySQL database:
- http://www.google.nl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=gegevens+toevoegen+aan+mysql+database

Link 2 voor google voor gegevens uit lezen van MySQL:
- http://www.google.nl/search?hl=nl&q=mysql+database+uitlezen&aq=o&aqi=&aql=&oq=

Snap niet dat ik je eigenlijk nog help maar iedereen verdiend een tweede kans! Nu kun je aan de slag gaan en mocht je er dan niet uit komen kom met concreete vragen!

B a s
Beheerder

B a s

08/04/2011 17:48:49
Anchor link
Heel aardig van je Bart.

@Robby, dit soort gedrag is onacceptabel. Zie je PM.

Pagina: « vorige 1 2

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.