Hoe kan ik mijn Onestat teller verbergen?
Hoe kan ik mijn One stat Basic teller verbergen ?
(http://www.onestat.com/dutch/dutch_os_basic.html)
(http://www.onestat.com/dutch/dutch_os_basic.html)
PHP hulp
23/11/2024 05:21:40Elwin - Fratsloos
07/04/2004 16:13:00Door de betaalde dienst te nemen.
Het bedrijf dat ervoor zorgt dat jij die grafieken kan gebruiken moet aan haar inkomsten komen en dat krijgen ze door gekken die zo'n plaatje laten zien... of door gekken die betalen. Jij mag kiezen: of betalen, of plaatje...
Elwin
Het bedrijf dat ervoor zorgt dat jij die grafieken kan gebruiken moet aan haar inkomsten komen en dat krijgen ze door gekken die zo'n plaatje laten zien... of door gekken die betalen. Jij mag kiezen: of betalen, of plaatje...
Elwin
Rick
07/04/2004 17:43:00zet als plaatje gewoon een onzichtbaar gifje neer, of zet het in een divje die je 5000 pixels verder op hebt staan :P
Arend a
07/04/2004 18:52:00Dit is niet zo vriendelijk. One stat leverd jouw een dienst, waarvoor jij een piepklein icoontje op je website zet. Als je deze goed verwerkt in je site, is onestat gelukkig en jij gelukkig.
Ik ben best bereid om een link of banner te zetten naar One Stat maar mij gaat het erom dat andere mensen niet zien hoeveel bezoekers ik krijg op mijn site.
Elwin - Fratsloos
07/04/2004 22:18:00Heb je geen fatsoenlijke statistieken op de webserver? Denk aan Webalizer of Awstats...
Die staan dan in een map (/webstats ofzo) en daarin douw je gewoon een .htaccess en .htpasswd...
Elwin
Die staan dan in een map (/webstats ofzo) en daarin douw je gewoon een .htaccess en .htpasswd...
Elwin
Rick
07/04/2004 23:30:00Quote:
dan moet je wel de logbestanden van de server kunnen krijgenHeb je geen fatsoenlijke statistieken op de webserver? Denk aan Webalizer of Awstats...
Elwin
Elwin
en dat kan vaak niet (tenzij je zelf een script schrijft wat de log bestanden ophaalt van de server)
ze zijn eigenlijk altijd wel toegankelijk voor je maar niet al te makkelijk
op dat moment moet je zelf gewoon een script schrijven wat direct via de shell de bestanden van de server haalt en daar zijn de beheerders vaak niet al te blij mee (weet ik uit ervaring, tja ze wilden niet meewerken >:) )