hoe kan je een txt bestand overschijven
meijer-j
19/12/2006 16:16:00Hallo, wie kan en wil mij hierbij helpen.
Ik moet een html/php file aanmaken die de inhoud van een txt file laat zien.
De inhoud van de txt file moet door iemand die helemaal geen weet heeft van programmeren, via aan formulier op het internet gewijzigd kunnen worden .
Ook hoe je dat formulier moet maken, zodat als iemand deze invult en op verzenden klikt de txt file wordt gewijzigd of gedeeltelijk wordt overschreven, vraag ik graag uw hulp bij.
Inhoud txt file is al volgt (zie ook www.radiodegrenslanders.nl/links.html en daarna www.radiodegrenslanders.nl):
---------------------------------------------------
Wie draait er deze week:
Maandag – Lady Laura
Dinsdag – dj Sietse
Woensdag – dj John
Donderdag – dj Gabe
Vrijdag – dj Hans
Zaterdag – dj Betsie
Zondag – dj Rosita
(alles onder voorbehoud)
De namen achter de dagen maandag tot en met zondag inclusief de tekst dj of lady moeten via het formulier gewijzigd kunnen worden ingeval een dj of lady niet kan draaien en een ander voor hem of haar invalt.
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan en wil helpen, alsvast bedankt.
Groet, Johan.
Ik moet een html/php file aanmaken die de inhoud van een txt file laat zien.
De inhoud van de txt file moet door iemand die helemaal geen weet heeft van programmeren, via aan formulier op het internet gewijzigd kunnen worden .
Ook hoe je dat formulier moet maken, zodat als iemand deze invult en op verzenden klikt de txt file wordt gewijzigd of gedeeltelijk wordt overschreven, vraag ik graag uw hulp bij.
Inhoud txt file is al volgt (zie ook www.radiodegrenslanders.nl/links.html en daarna www.radiodegrenslanders.nl):
Wie draait er deze week:
Maandag – Lady Laura
Dinsdag – dj Sietse
Woensdag – dj John
Donderdag – dj Gabe
Vrijdag – dj Hans
Zaterdag – dj Betsie
Zondag – dj Rosita
(alles onder voorbehoud)
De namen achter de dagen maandag tot en met zondag inclusief de tekst dj of lady moeten via het formulier gewijzigd kunnen worden ingeval een dj of lady niet kan draaien en een ander voor hem of haar invalt.
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan en wil helpen, alsvast bedankt.
Groet, Johan.