Hoe kan je het beste templates maken !! ??
Ik ben al maanden bezig om een php template te maken, maar telkens lukt het me niet. is er iemand die er mee over kan vertellen of kan laten zien .....
template zelf of over de verschillende template parsers?
Té algemeen.. Gaat het om de Overigens, je domeinnaam klopt niet.. Ongelooflijke typo!!
het klopt daarom is er ook een vervangende site voor gekomen.. maar deze site wordt meer gebruikt om dingen uit te gaan proberen zo ok de vraag hoe je het beste een template kan opbouwen!!!! het moet ook zijn flash connect :D
Gaat eens even een paar HTML/CSS cursussen volgen ofzo.
ik ben daar al mee bezig en kan al met html werken maar moet het in php doen en dat is iets anders dan html. maar goed de eerste klanten zijn er al we zijn al een tijd bezig maar bedankt voor je hulp en je antwoord op mijn vraag...
PHP heeft totaal NIETS te maken met HTML :)
Weet je wel wat PHP uberhaupt is, want ik maak op dat jij zal denken dat het hipper is dan HTML.
Dus iets met de klok huren luiden, en niet wetend waar de klepel hangt.
Gerrit, als ik jou was zou ik beginnen op http://www.w3schools.com/ met het leren van CSS en HTML (CSS is onmisbaar bij het maken van websites)
Heb je wel echt PHP nodig? Wat is precies het doel van je PHP gebruik?
Als ik jou was zou namelijk nog niet beginnen met PHP voordat je HTML en CSS volledig onder de knie hebt. Dat is namelijk de basis bij het maken van websites.
Mocht het nog iets te hoog gegrepen zijn voor je, dan kan je mij PM'en voor mijn e-mail adres, dan help ik je wel.
Als ik jou was zou ik mijn opdrachtgevers wel even de waarheid vertellen over je kennis van zaken op gebied van webdesign ;). Anders lopen ze straks gedesillusioneerd weg met een site waar ze niet echt tevreden over zijn (de vraag is dan nog maar of je überhaupt betaald wordt voor je harde werk).
Succes,
Robert
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert
Rober bedankt man dat is net waar ik op zat te wachten ik weet dat ik een fout heb gemaakt maar daar voor zit ik niet hier toch ik wil ook leren dus heb soms ook hulp nodig zo maak ik ook een inlog systeem enzo en dat gaat ook zonder fouten..
Oke, die had ik niet zien aankomen :S. Waarin heb je dit dan geschreven? In een .net taal als C# of VB.net of iets?