Hoe krijg ik de nieuwsberichten in het menu
http://frontpage.fok.nl dat je eerst op de pagina komt en dan geen enkel nieuws bericht ziet maar ietsanders en als je dan op een nieuwsbericht klikt dat je dan het bericht ziet en de reacties.
mijn site draait op php-fusion maar daar kun je het niet instellen.
iemand enig idee hoe dat moet?
net als phphulp heeft en mijn site draait op php-fusion maar daar kun je het niet instellen.
iemand enig idee hoe dat moet?
volgens mij heb ik een mod gevonden die dit kan :D!
Dan kan je je post altijd nog editten, gebruik aub de edit knop in het vervolg of blijf van de reageer knop af.
maar ik zal erop letten hoewel het hier wel erg streng is :P!
Het is niet de eerste keer dat je wordt aangesproken op je post gedrag.
Als je niet weet hoe de edit knop werkt dan mag je het best aan me vragen hoor.
Ook als je wilt dat een topic o.i.d. gesloten wordt omdat het toch niet nodig was deze in eerste instantie aan te maken mag je bij me aankloppen....
Je kan ook niet de berichten van anderen editen, enkel die van jezelf...
en over streng gesproken, dat valt echt wel mee....
ik ken fora genoeg waarbij je al 3x geband was. Probeer een beetje rekening te houden met de regels die hier gelden, dat is voor iedereen net zo makkelijk.
Mvg,
Erik
Erik schreef op 18.12.2006 19:53:
robert,
Ook als je wilt dat een topic o.i.d. gesloten wordt omdat het toch niet nodig was deze in eerste instantie aan te maken mag je bij me aankloppen....
ik ken fora genoeg waarbij je al 3x geband was. Probeer een beetje rekening te houden met de regels die hier gelden, dat is voor iedereen net zo makkelijk.
Mvg,
Erik
Mvg,
Erik
:@(= schaam smilie)
Ik weet de regels hier niet eens :P
maar deze kan idd dicht hoor :*