hoe maak ik liefdescripts
Ik word zo simpel van die mensen die gewoon blijven weigeren om die handleiding(en) door te lezen.
Dat doe je in het action attribuut van je form tag.
Admir, doe jezelf (en ons) een lol en begin nu eens rustig met het lezen van wat handleidingen. Klaarblijkelijk heb je geen idee waar je nu mee bezig bent en dat is opzich helemaal geen probleem. Steek er dan alleen wel wat tijd in om daar verandering in te brengen...
Blanche schreef op 07.07.2008 17:25:
Admir, doe jezelf (en ons) een lol en begin nu eens rustig met het lezen van wat handleidingen. Klaarblijkelijk heb je geen idee waar je nu mee bezig bent en dat is opzich helemaal geen probleem. Steek er dan alleen wel wat tijd in om daar verandering in te brengen...
waar? ik hoef alleen die code van als je bij sumbit klik dat je op andere pagina komt!
Jan Koehoorn schreef op 07.07.2008 17:09:
Dat doe je in het action attribuut van je form tag.
tip: dat is html en geen php, zo te horen is het misschien ook slim om een html cursus te volgen (gewoon, op internet)
Leroy schreef op 07.07.2008 17:43:
tip: dat is html en geen php, zo te horen is het misschien ook slim om een html cursus te volgen (gewoon, op internet)
als jij makkelijk praat geef mij die code dan
Je wilt wel alles, maar je wil er niks voor doen.
En nog een tip,
Gebruik knap ABN.
Ik praat ook best makkelijk,, maar dat is nog geen rede om jou een code te geven..
Het is nog altijd phphulp en niet phpals jij makkelijk praat geef mij die code dan ;)
iChris.nl schreef op 07.07.2008 17:55:
Admir, doe zelf ook eens wat inzet tonen en verwacht alsjeblieft níet dat mensen je alles willen voorbakken.
Het is nog altijd phphulp en niet phpals jij makkelijk praat geef mij die code dan ;)
wat ik doe niks heb al een programa phpdesigner
admir schreef op 07.07.2008 17:58:
Dat is zo ongeveer hetzelfde als dat je zegt in wil iets schrijven en ik heb al een pen.
SanThe schreef op 07.07.2008 18:03:
Dat is zo ongeveer hetzelfde als dat je zegt in wil iets schrijven en ik heb al een pen.
admir schreef op 07.07.2008 17:58:
skijt daar staan wel die codes op ect.
Wat praat jij allemaal? Ga gewoon die tutorials lezen ipv hier alles vol spammen.
zo ik heb hem al