Hoe maak ik zelf....

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

DDragonz

DDragonz

14/01/2005 19:53:00
Quote Anchor link
Hoe maak ik balken voor bv in de menu-kop enz.
Ik heb nu dreamweaver studio mx kan iemand mhu uitleggen hoe dat werkt en welke prog van dreamweaver ik gerbruikt.
Voorbeelden:
http://www.websitemaken.be/

Daar staan bij de menu blauwe balken maar ik wil dat zelf zo iets maken. Bv dat van lichter naar zwaardere kleuren enz.
Iemand toritorals op site's of meschien op deze?
Hoop dat ik genoeg info heb gegeven!
Anders vraag je het maar! :d :p
Gewijzigd op 14/01/2005 19:54:00 door DDragonz

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 11:56:56

Baken

Baken

14/01/2005 20:19:00
Quote Anchor link
Maak een plaatje met overloop en zet deze als achtergrond voor je titel cellen.

jelmer

DDragonz

DDragonz

14/01/2005 21:58:00
Quote Anchor link
Bedank dat je antwoorde, maar begrijp echt niect wat je zegt?

Alfred -

Alfred -

14/01/2005 22:06:00
Quote Anchor link
Eens Googlen naar tabel achtergronden dan.. :)

DDragonz

DDragonz

15/01/2005 11:07:00
Quote Anchor link
jha ja dat heet STELEN! Maar ik wil zhu zelf maken net als iedereen ik hou er niet van om scripts of plaatjes ergens vandaan te pikken.

15/01/2005 11:10:00
Quote Anchor link
Met Photoshop.

Alfred -

Alfred -

15/01/2005 11:27:00
Quote Anchor link
Ilyes, dat heet niet stelen, IEDEREEN zet afbeeldingen als achtegrond van een tabel, ofwel met divs

Als je het niet goed snapt, moet je niet direct uit je kram schieten...

je maakt gewoon wat buttons in photoshop (zoals Stefan zei) of een ander grafisch programma, en eventueel wat roll over buttons. DAT moest je opzoeken... Hoe je zoiets aanpakt...

15/01/2005 11:56:00
Quote Anchor link
Dat kan je in dit geval beter doen met Fireworks. Vervolgens geef je die achtergrond op in css onder bijvoorbeeld h1

DDragonz

DDragonz

15/01/2005 22:11:00
Quote Anchor link
Ok zal het proberen }^^{

Baken

Baken

15/01/2005 22:15:00
Quote Anchor link
Asje een tabel met in rij 1 een achtergrond figuur, dit om mijn eerste topic uit te leggen.

<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="889">
<tr>
<td width="500" background="hierpicurl.jpg"></td>
</tr>
<tr>
<td width="887">
Dit is cel 2 (rij 2, kolom 1)
</td>
</tr>
</table>

Suc6

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.