hoe maak in pagina met een layout als bv phphulp
Arnold K
18/02/2005 14:13:00Misschien dat iemand mij kan helpen. Als ik bijvoorbeeld een pagina wil maken met ongeveer dezelfde layout als phphulp.
bijvoorbeeld;
boven: logo,
links: menu (naar aanleiding van artikelen uit db)
midden: content (hier moet dan alle artikelen komen te staan)
rechts: login
Ik heb het al geprobeer met tabellen en includes, maar zodra ik links het menu include krijg ik niks te zien.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, zal vast wel simpel zijn (?), maar ik zie het zo gauw niet
bijvoorbeeld;
boven: logo,
links: menu (naar aanleiding van artikelen uit db)
midden: content (hier moet dan alle artikelen komen te staan)
rechts: login
Ik heb het al geprobeer met tabellen en includes, maar zodra ik links het menu include krijg ik niks te zien.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, zal vast wel simpel zijn (?), maar ik zie het zo gauw niet
PHP hulp
15/11/2024 16:49:30Winston Smith
18/02/2005 14:30:00Deze pagina is volgens mij met een tabel in elkaar gezet, maar je kan (beter) css gebruiken.
Hoe dat moet kan ik niet in 1 post uitleggen, of het moet een hele lange worden, dus ik raad je aan even een tutorial door te nemen.
Maar de manier waarop jij het doet, zou ook moeten werken dus is er waarschijnlijk iets mis met je code.
Hoe dat moet kan ik niet in 1 post uitleggen, of het moet een hele lange worden, dus ik raad je aan even een tutorial door te nemen.
Maar de manier waarop jij het doet, zou ook moeten werken dus is er waarschijnlijk iets mis met je code.
Arend a
18/02/2005 15:05:00Zulke problemen als met de links kan je beter even laten zien aan de stukken relevante code (mits niet te groot, we zijn neit van de werkverschaffing om pagina's code door te spitten) met goede verwijzing naar de juiste gedeelten code, en eventueel een linkje naar je script.
Lees ook even die fantastische slimme vragen tutorial door ;)
Lees ook even die fantastische slimme vragen tutorial door ;)