Hoe maak je een live season mode?
Ik ben net nieuw op dit forum maak ik heb een vraag.
Ik heb een idee voor een soort voetbalmanager, nu wil ik gaan werken met een live season mode.
Wat is live season mode?
Het werkt als volgt:
Als een speler een slechte wedstrijd heeft gespeeld in het echt, speelt hij ook een slechte wedstrijd op het spel.
Is een speler geblesseerd of heeft hij rood? Dan kan hij ook niet spelen op het spel.
Meerdere site's beweren dit te hebben maar hoe moet ik dit maken, moet ik dit van een amndere site halen of moet ik dit allemaal zelf gaan invoeren of kan het anders?
Help mij a.u.b.
Mvg,
Rens Janssen
Gewijzigd op 21/04/2011 23:02:59 door Rens Janssen
Ik denk dat het zelf invoeren wordt.
Karl Karl op 21/04/2011 23:06:25:
Ik denk dat het zelf invoeren wordt.
Dat dacht ik al, is het mogelijk om ergens te zien hoe iemand gespeeld heeft goed of slecht of moet ik dat zelf "verzinnen"?
Maar stel dat een verdediger van psv rood heeft (real)
Dan wil jij dat in jou spel iedereen die psv als club heeft die speler ook rood heeft?
Het ophalen van die gegevens mag niet zonder toestemming.
de krant? tv? internet?
Als je niet thuis bent in deze wereld, waarom wil je dan doen...?
voetbal en van PHP?
Dus kort door de bocht: Jah.
Maar je wilt een live season.
Ik gok dat je met voetbalmanager bedoelt zoiets als OnlineSoccerManager?
Maar wil je het live doen dan zullen de manager een week moeten wachten per wedstrijd.
Ik denk dat veel managers dan snel zullen afhaken omdat ze dan iedere keer een week moeten wachten.
Gewijzigd op 22/04/2011 11:22:31 door Maikel B
Ja zo iets bedoel ik inderdaad, en ik dacht er ook al aan dat je een week moet wachten daarom had ik ook iets in mijn hoofd om per dag trainingen in te stellen of iets dergelijks. Zodat ze elke dag online moeten komen om de trainingen in te stellen, en dan moet ik nog een paar dingen erbij verzinnen.
http://www.footytube.com/openfooty/, zou zeggen neem hier een kijkje, weet niet welke landen en welke league's ze ondersteunen.
Zou je niet een api kunnen gebruiken? Ik heb dit gevonden: