Hoe te beginnen met PHP.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Yari

Yari

27/02/2009 19:41:00
Quote Anchor link
Hebben jullie nog meer tips?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yari

PHP hulp

PHP hulp

06/11/2024 03:50:00

- Ricardo -

- Ricardo -

27/02/2009 19:41:00
Quote Anchor link
Ja, ga een boek lezen ipv het forum onderspammen met dit soort dingen xD Of kijk rond op dit forum, bij tutorials en beginners scripts, of zoek het internet (google dus) af op php tutorials
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Ricardo -

Yari

Yari

27/02/2009 19:42:00
Quote Anchor link
Ja, maar ik ben te ongeduldig om een boek te lezen. Ik wil snel vorderingen zien.

27/02/2009 19:43:00
Quote Anchor link
Sta je in brand?
Stort je huis inelkaar?
Ligt je been eraf?
Nee?
Verander dan snel de topictitel naar iets zinnigers....
PHP Beginnershandleiding
SQL Beginnershandleiding

Yari schreef op 27.02.2009 19:42:
Ja, maar ik ben te ongeduldig om een boek te lezen. Ik wil snel vorderingen zien.

En ik ben te ongeduldig bij mensen die zijn zoals jou, als ik je persoonlijk zou kennen zou ik je een mep verkopen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

- Ricardo -

- Ricardo -

27/02/2009 19:45:00
Quote Anchor link
Hah idd zo'n topictitel ziet er idd uit alsof er een moord is gepleegd. Te ongeduldig? Hoe kan je dan wel geduldig genoeg zijn om duizenden regels code's te typen ;)

Yari

Yari

27/02/2009 19:45:00
Quote Anchor link
Sorry ik zal hm veranderen, bedankt voor de handleidingen.

Toby hinloopen

toby hinloopen

27/02/2009 19:51:00
Quote Anchor link
-koop een boek
-lees tut's
-http://w3schools.com/php/default.asp < lees die tutorial letter voor letter helemaal door. Zo heb ik PHP geleerd. Het is niet perfect maar een erg goed begin.

Yari

Yari

27/02/2009 20:07:00
Quote Anchor link
Ja, bedankt ik zal eens kijken voor een goed boek.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

27/02/2009 20:11:00
Quote Anchor link
The green mile,,
Erg mooi boek,, ook goed voor op je literatuur lijst voor engels,, en je kan zelfs nog voor CKV de film met het boek gaan vergelijken!!

En voor de rest is het veel oefenen,, maar als ik jou houding zo zie, heb ik er eigenlijk weinig vertrouwen in.
Maar goed,, veel succes en plezier ermee.

Yari

Yari

27/02/2009 20:17:00
Quote Anchor link
Ja die reactie zag er egt uit alsof ik er niks voor wou doen. Maar ik wil er zeker wat voor doen, maar ik heb niet zoveel vertrouwen meer in mezelf als ik geen vorderingen zie.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

27/02/2009 20:23:00
Quote Anchor link
Blijf dat vooral zeggen, uiteindelijk geloof je het ook nog,, en dan is het helemaal mis.
En hoe kan je vorderingen zien in iets abstracts als php?
Je kan een script schrijven, en daarna nog één, en dan heb je toch weer iets geleerd, maar heb je dan ook vordering geboekt?
Waarschijnlijk niet.
Vordering zie je door extreem veel te doen, en heel veel te proberen.
En beperk je niet tot mysql_query, wat echt heel veel mensen toch doen, maar ga ook eens verder kijken, naar dingen als de GD lib, of sockets,
Dat moet nu natuurlijk nog niet,, maar als je over een paar maandjes denkt van,, ok, dit is echt te simpel, nu wil ik wel een uitdaging.

Yari

Yari

27/02/2009 20:25:00
Quote Anchor link
Ja, ik heb nu veel gewerkt met else, if en ricardo heeft daar erg mee geholpen via msn. het gaat al een stuk beter dan eerst.

Ik probeer echt iets aan mn instelling te doen. Ik ga er hard voor werken.

Yari

Yari

27/02/2009 20:27:00
Quote Anchor link
En de vorderingen zie ik door tekijken als ik een script af heb en het dan test, als ik dan een steeds groter script maak is dat dus de vordering..

- Ricardo -

- Ricardo -

27/02/2009 20:27:00
Quote Anchor link
omg hij is trots dat hij weet wat if en else is :)
Je moet toch nog even een paar duizend keer dieper in php duiken xD

GaMer B

GaMer B

27/02/2009 20:29:00
Quote Anchor link
En nu nog de edit knop proberen te vinden op dit forum ;)

Yari

Yari

27/02/2009 20:32:00
Quote Anchor link
sorry ik ben nog beginner op dit forum ik weet nu hoe het moet.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yari

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.