Hoe, waar en door wie zou ik mijn tool code eens kunnen laten valideren ? En voor welke prijs ?
na erg erg erg erg erg veel hulp hier op het forum, waarvoor mijn ENORME nederige dank, komt mijn allereerste PHP tool langzaamaan aan een eerste werkende versie.
Toch ben ik er zeker van dat de code nog heel veel zaken bevat die misschien moeten gevalideerd worden of andere acties er op moeten gebeuren (sanitize, ...). Of bevat de code misschien stukken die veel eenvoudiger kunnen en zo. Of kunnen zaken misschien veel performanter ?
Ik vroeg me dus of ik door iemand mijn code/tool zou kunnen laten nakijken en valideren en eventueel aanpassen. Natuurlijk hoeft dat niet gratis. Het gaat nl toch over een 50 tal bestanden in totaal met zowel HTML, PHP, Javascript en jQuery.
Wie o wie kan mij verwijzen naar iemand of kan mij hiermee helpen ?
Vriendelijke groeten,
Davy
Ik weet niet of het allemaal OO is maar anders wil ik best een blik werpen op je code.
alvast mijn dank ! Aangezien ik alles heb gezocht in het "beginners forum", denk ik dat het voor een normale PHP ontwikkelaar allemaal wel erg doenbaar zal zijn.
Wat is je prijs ? Evt via PB ?
Groetjes,
Davy
Ik wil best eens een blik werpen op je code, gratis. Weet alleen niet of ik alle 50 kan doen.
Davy, ik ga geen geld vragen om naar je code te mogen kijken...
Ik ga proberen de code ergens te sharen; Ik veronderstel dat ik voor wetransfer jullie normale e-mail adres nodig heb ? Sturen jullie dat dan even in PB ?
Zet hier gewoon eens wat stukken code neer, gaan we dat even bekijken voor je. De fouten die daar in zitten zullen bijvoorbeeld dan ook in de rest van de code zitten en kun je dat ook verbeteren ;-)
Hmm Hertog Jan, dat wordt moeilijk met zoveel verschillende bestanden. Sowieso is de "code" optie van de site ook niet erg gebruiksvriendelijk, dat kreeg ik in verschillende van mijn andere topics naar mijn hoofd gesmeten :-)
Als je voor een paar bestanden een pastebin link hier neer zet? Anders krijgen we hier ellenlange code te zien.
[_code]
// Hier de php code
[/_code]
(_ natuurlijk achterwege laten)
Gewijzigd op 06/11/2013 12:39:35 door Joakim Broden
Zet het op github, weet je ook meteen hoe version control werkt ;)
Ik bekijk even hoe gitHub werkt.
Gewijzigd op 06/11/2013 15:50:03 door Albert de Wit
Albert, hoe kan ik je hier op het forum een PB sturen ?
Als je op mijn naam klikt zie je in de rechterkant een balk met daar de optie om mij een PM te sturen.
Is nu verstuurd.
Gewijzigd op 06/11/2013 16:06:11 door Davy Carmans
Davy, zou je mij je emailadres kunnen sturen? Communicatie via email is wat makkelijker.
Misschien handig, wat voor PHP tool is het?
Het is een tool om via berekeningen offertes te maken voor meubels op maat.