Hoe zet ik PHP op mijn site?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

John de Boer

John de Boer

07/06/2004 15:27:00
Quote Anchor link
@Willem Jan

Je had wel mogen zeggen dat het om de cd van XP professional ging! :-p
want in de home-versie is geen IIS aanwezig

@Christian
Het is altijd handig om te kijken wat de host ondersteunt voor je er een account neemt.
Ik zal maar zeggen wat voorwerk doen! :-)

En als je je site online zet dan hoeven de mensen geen php te installeren om het te kunnen gebruiken, want immers je host ondesrteunt het al en php geeft alleen de HTML-tags door wat elke browser weer wel ondersteunt.
De output van PHP is HTML-code!

Ik lees net op www.t35.com "PHP (without MYSQL or CGI)" dus kan je het niet gebruiken samen met MySQL.
Omdat ik zelf ook ben geinteresseerd in een host die zowel PHP als MySQL ondersteunt, maar die zal vooralsnog wel moeilijk te vinden zijn.
Ik kijk altijd eerst uit naar een gratis host omdat ik dan kan zien wat die host ondersteunt en bevalt t me dan kan ik evt. altijd nog overstappen op een betaalde account bij die host
En ik moet zeggen dat ik ook pas een paar maandjes met PHP bezig ben...

@Arne Riemens
We kunnen je altijd proberen een eindje op weg te helpen... :-) maar ga niet - zoals Mitch al voor mij zei - jouw schoolwerk doen.... daar leer je zelf ook weinig van he? ;-)
Als je zelf aangeeft wat jouw bedoeling er precies mee is.
Gewijzigd op 07/06/2004 15:32:00 door John de Boer

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.