Hoe ziet jouw werkplek eruit?
Met de gedachte dat afbeeldingen meer zeggen dan 1000 woorden, is het leuk als je er een afbeelding bij doet. Let alleen wel op dat deze afbeelding niet breder is dan 500px, anders verkl**t het de layout :-)
Let me start:
Computer:
27" iMac
3.06 GHz Intel Core 2 Duo
8 GB 1067 MHz DDR3
256 MB ATI Radeon HD 4670
1 TB Hitachi 7200 rpm
Apple toetsenbord (draadloos)
Apple Magic Mouse (draadloos)
Randapparatuur:
500 GB WD external HD (usb powered)
500 GB WD external HD (time machine backup)
iPhone4
Thrustmaster Flightsim controller (in de vensterbank)
Bureaulamp
Sony 'geen idee welk type' stereo
leuk topic, mijn inzending volgt!
zal mijn fototoestel morgen meenemen naar het werk
luxe zeg ik zit op een simpele laptop gewoon thuis in de hoek van me kamer, natuurlijk wel extern toetsenbord en muis anders is het niet te doen.
Is dat je 'slaap'kamer? Dan doe je het goed met een mac :-)
Ik nog beter -> thuis, alleen een laptop + een muis + usb-stick op de keukentafel ;)
Dan is mijn territorium gelukkig iets beter :) Heb overigens een dikke pc staan + nog wat servertjes en een lappie.
Mijn inzending zal zeker snel volgen, ze zijn al gemaakt. Nu nog een sd-card reader zoeken...
sd-card reader zit in mijn laptop. ;) Knap he?! ;D
Niels Kieviet op 07/03/2011 19:09:05:
Is dat je 'slaap'kamer? Dan doe je het goed met een mac :-)
Jep, slaap/studeer/werk kamer. Als student heb je niet de luxe dat je daar aparte ruimtes voor kunt inrichten. Al heb ik niets te klagen met deze opstelling :-)
Dat is lekker slapen dan ^^.. (but not heus).
@Joren
Nee zeker niets te klagen, hallo kben jaloers.. Op die imac dan he... :P
@Tobias: wat zien we hier? Jouw werkplek in een laboratorium oid? Ziet er wel vet uit btw...
Dit is 1 van robotsystemen waar ik mee werk. Is voor geautomatiseerde ELISA-testen.
Komt er kort op neer dat als er een uitbraak van Q-fever, mkz, vogelgriep of wat dan ook is, ik het als eerste weet...
Iedereen zijn vak, lijkt mij maar niks eigenlijk. Moet wel toegeven dat het er wel cool uit ziet.
Lijkt mij wel leuk om in een lab te werken...
ik dacht dat het inderdaad ook kon karl, phphulp resized hem met een linkje er bij
Vincent Huisman op 07/03/2011 20:21:20:
bij mij is het ook een zooitje xD
ik dacht dat het inderdaad ook kon karl, phphulp resized hem met een linkje er bij
Dat is het niet. Ik bedoel wat Blanche schrijft...
Specs:
23" Samsung scherm
Logitech X230 geluid
Macbook (zonder accu)
Computer
- MSI GTX460 videokaart
- Intel Quadcore van 3.7GHZ (kan nog wel wat hoger..)
- 4 GB Werkgeheugen op 1600MHZ ipv 9**mhz
- 1TB hdd
Windows Experience Index: 5.9 ivm een normale HDD (sATA), geen SSD.
- Processor: 7.6 (hm, wat zou hij op 4.0GHZ doen?)
- Werkgeheugen: 7.6
- Graphics / Video: 7.3
- HDD: 5.9