Hoe ziet jouw werkplek eruit?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

PHP Developer - Draag bij aan de maatschappij!

Bedrijfsomschrijving Wil jij als applicatieontwikkelaar deel uitmaken van een gedreven ontwikkelteam en werken aan innovatieve producten? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die samen met ons de technische ondergrond van onze producten verder wil ontwikkelen met behulp van PHP. Met jouw expertise geef je de finishing touch aan onze producten om jezelf steeds opnieuw weer te verrassen. Functieomschrijving Bij ons staan innovatie en creativiteit centraal. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste PHP ontwikkelaar die nieuwe ideeën en inzichten kan inbrengen en daarmee zichzelf en het team verder kan laten groeien.

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Joren de Wit

Joren de Wit

07/03/2011 18:14:29
Quote Anchor link
Aangezien de koffiehoek tegenwoordig weer wat meer leeft, hier maar weer eens een topic dat weinig/niets met PHP te maken heeft. De vraag is simpel: hoe ziet jouw werkplek eruit? Dat mag je werkplek thuis, op het werk of waar dan ook zijn. Zolang je er maar regelmatig aan werkt.

Met de gedachte dat afbeeldingen meer zeggen dan 1000 woorden, is het leuk als je er een afbeelding bij doet. Let alleen wel op dat deze afbeelding niet breder is dan 500px, anders verkl**t het de layout :-)

Let me start:

Afbeelding

Computer:
27" iMac
3.06 GHz Intel Core 2 Duo
8 GB 1067 MHz DDR3
256 MB ATI Radeon HD 4670
1 TB Hitachi 7200 rpm
Apple toetsenbord (draadloos)
Apple Magic Mouse (draadloos)

Randapparatuur:
500 GB WD external HD (usb powered)
500 GB WD external HD (time machine backup)
iPhone4
Thrustmaster Flightsim controller (in de vensterbank)
Bureaulamp
Sony 'geen idee welk type' stereo

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 20:47:22

Jasper DS

Jasper DS

07/03/2011 19:02:31
Quote Anchor link
leuk topic, mijn inzending volgt!

Tobias Tobias

Tobias Tobias

07/03/2011 19:07:26
Quote Anchor link
zal mijn fototoestel morgen meenemen naar het werk

Rick  -

Rick -

07/03/2011 19:08:36
Quote Anchor link
luxe zeg ik zit op een simpele laptop gewoon thuis in de hoek van me kamer, natuurlijk wel extern toetsenbord en muis anders is het niet te doen.

Niels K

Niels K

07/03/2011 19:09:05
Quote Anchor link
Werkplek op het werk (vage zin?) kan ik niet fotograferen .. :-) Maar dat zijn twee mooie schermpies van 22 inch.

Is dat je 'slaap'kamer? Dan doe je het goed met een mac :-)

Jasper DS

Jasper DS

07/03/2011 19:09:30
Quote Anchor link
Ik nog beter -> thuis, alleen een laptop + een muis + usb-stick op de keukentafel ;)

Niels K

Niels K

07/03/2011 19:11:40
Quote Anchor link
Dan is mijn territorium gelukkig iets beter :) Heb overigens een dikke pc staan + nog wat servertjes en een lappie.

Bram Boos

Bram Boos

07/03/2011 19:15:10
Quote Anchor link
Mijn inzending zal zeker snel volgen, ze zijn al gemaakt. Nu nog een sd-card reader zoeken...

Jasper DS

Jasper DS

07/03/2011 19:16:11
Quote Anchor link
sd-card reader zit in mijn laptop. ;) Knap he?! ;D

Joren de Wit

Joren de Wit

07/03/2011 19:22:27
Quote Anchor link
Niels Kieviet op 07/03/2011 19:09:05:
Is dat je 'slaap'kamer? Dan doe je het goed met een mac :-)

Jep, slaap/studeer/werk kamer. Als student heb je niet de luxe dat je daar aparte ruimtes voor kunt inrichten. Al heb ik niets te klagen met deze opstelling :-)

Tobias Tobias

Tobias Tobias

07/03/2011 19:26:50
Quote Anchor link
Afbeelding

EDIT
PS. Deze robot is ook te koop: Zie hier
Gewijzigd op 07/03/2011 19:28:38 door Tobias Tobias

Niels K

Niels K

07/03/2011 19:29:09
Quote Anchor link
@Tobias

Dat is lekker slapen dan ^^.. (but not heus).

@Joren
Nee zeker niets te klagen, hallo kben jaloers.. Op die imac dan he... :P

Joren de Wit

Joren de Wit

07/03/2011 19:30:00
Quote Anchor link
@Tobias: wat zien we hier? Jouw werkplek in een laboratorium oid? Ziet er wel vet uit btw...

Tobias Tobias

Tobias Tobias

07/03/2011 19:36:01
Quote Anchor link
Ik werk op een lab voor diergezondheid.
Dit is 1 van robotsystemen waar ik mee werk. Is voor geautomatiseerde ELISA-testen.

Komt er kort op neer dat als er een uitbraak van Q-fever, mkz, vogelgriep of wat dan ook is, ik het als eerste weet...

Niels K

Niels K

07/03/2011 19:37:23
Quote Anchor link
Iedereen zijn vak, lijkt mij maar niks eigenlijk. Moet wel toegeven dat het er wel cool uit ziet.

Bram Boos

Bram Boos

07/03/2011 19:41:03
Quote Anchor link
Lijkt mij wel leuk om in een lab te werken...

07/03/2011 19:54:32
Quote Anchor link
Volgens mij schrikt iedereen zich de pleuris als ik een foto maak van mijn werkplek. Papieren overal, programmeerboardje, snoertjes, boeken, etc...
Edit: Grote foto's als img plakken kan gewoon toch?
Gewijzigd op 07/03/2011 19:59:36 door

Vincent Huisman

Vincent Huisman

07/03/2011 20:21:20
Quote Anchor link
bij mij is het ook een zooitje xD

ik dacht dat het inderdaad ook kon karl, phphulp resized hem met een linkje er bij

07/03/2011 20:56:08
Quote Anchor link
Vincent Huisman op 07/03/2011 20:21:20:
bij mij is het ook een zooitje xD

ik dacht dat het inderdaad ook kon karl, phphulp resized hem met een linkje er bij

Dat is het niet. Ik bedoel wat Blanche schrijft...

Bram Boos

Bram Boos

07/03/2011 21:17:09
Quote Anchor link
Hierbij mijn inzending:

Afbeelding
Gewijzigd op 08/03/2011 20:37:19 door Bram Boos

Chris -

Chris -

07/03/2011 21:29:23
Quote Anchor link
Werkplek == niet opgeruimd aangezien hier gewoon gewerkt word =)

Specs:

23" Samsung scherm
Logitech X230 geluid
Macbook (zonder accu)
Computer
- MSI GTX460 videokaart
- Intel Quadcore van 3.7GHZ (kan nog wel wat hoger..)
- 4 GB Werkgeheugen op 1600MHZ ipv 9**mhz
- 1TB hdd

Windows Experience Index: 5.9 ivm een normale HDD (sATA), geen SSD.
- Processor: 7.6 (hm, wat zou hij op 4.0GHZ doen?)
- Werkgeheugen: 7.6
- Graphics / Video: 7.3
- HDD: 5.9

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.