Holocms ( Habbo Hotel ) ( Holo Hotel )
En andere willen er ook op spelen maar ze komen niet op de site.
Moet ik misschien een bepaalde port openen dat ze erop kunnen ?
Ik weet het echt niet, jullie misschien ?
Met andere woorden, lees je eigen post nu nog eens en vraag je af of iemand je met de gegeven informatie zou kunnen helpen. Misschien je probleem toch eens wat duidelijker omschrijven?
En je weet ook zeker niet dat het strict verboden is dit soort dingen na te maken? Ik hoop voor je dat je bankrekening flink wat krediet aan kan....
Het is ook niet voor mij haha, want ze zeggen dat je zo ongeveer ....
450,- boete ervoor kan krijgen. Maar in ieder geval kan ik het niet beter omschrijven.. Nouwja ik zal het proberen. Als er iemand op mijn nouwja mijn vriend zijn Holocms hotel site wilt komen .. bijvoorbeeld zijn ip adres is : ehmm 77.160.184.87 en als je dat in je adresbalk intypt moet je op de site kunnen komen Maar dan staat er : PAGINA NIET GEVONDEN Of terwijl ( Page not found )
Het Draaiprogramma waar ik het hotel op draai heet xampp en die staat ook aan dus de site zou moeten werken?
Ookal is het niet voor jou, jij bent medeplichtig. Als zij het noodzakelijk vinden, kunnen ze ook jou erop aanspreken. Waarom moeten mensen toch altijd de illegaliteit induiken om er dan achter te komen dat de consequenties toch wel te groot zijn. Doe het bij vooraf gewoon niet :-).
Okee ik ben medeplichtig maargoed daar gaat het ff niet om. Nouwjaa er zijn ook gevaarlijke consequenties voor mij maargoed. Wat bedoelde je met Staat die op public, dat 'ie niet alleen lokaal aanstaat?
Bedankt ik zal er wel even naar kijken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tim Kampherbeek
We werken het gewoon hier op het forum uit. Zo kunnen mensen met een vergelijkbaar probleem hier de oplossing vinden en niet onnodige topics openen.
Tim Kampherbeek schreef op 14.06.2009 02:24:
Als het je nog niet lukt kun je me een PM sturen. Heb meerderen malen mensen geholpen deze online en werkend te krijgen. Aangezien je aan een paar dingen moet doen wat nergens aangegeven word.
En wat zijn die paar dingen?
Ik ben wel benieuwd hoor.
In dat geval is dit verdomd illegaal.
Aar schreef op 14.06.2009 11:53:
Is HoloCMS gewoon niet het CMS wat Habbo.nl gebruikt, en welke geleakt is?
zoals je al eerder leest is dit inderdaad dik illegaal, dus ik snap niet waarom iedereen gezellig meehelpt.
@Tim:
Ik denk dat het niet echt slim is voor Miniatuur als jij hem persoonlijk gaat helpen, aangezien je nogal vaak foutjes maakt. Daarom kan je hem veel beter op het forum je ideeën vertellen en als er dan een fout in je script/oplossing zit dan kunnen anderen het verbeteren.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Miniatuur
Heb er de eerste keer zelf ook 5 uur over gedaan om alles een beetje te snappen.
@ivo.
Dit heeft alleen te maken met instellingen van de server zelf. En daarbij als ik fouten maak dan fix ik het ook altijd netjes weer.
fouten maken is namelijk menselijk.
Tim Kampherbeek schreef op 14.06.2009 14:16:
Dat is nou juist niet het idee van een forum. Een forum zou juist een informatiebron voor iedereen moeten zijn, dus post dan in ieder geval de oplossing hier. Zo heeft een ander er misschien ook nog wat aan...Ik help hem via msn
@ivo.
Dit heeft alleen te maken met instellingen van de server zelf.
Dit heeft alleen te maken met instellingen van de server zelf.
Ok, dit wist ik niet. Hier kan je idd weinig bij fout doen en ik geloof je als je zegt hoe het moet.
Quote:
En daarbij als ik fouten maak dan fix ik het ook altijd netjes weer.
uhum... waarom staan er op dit forum dan nog 10+ topics met fouten van je ?
Quote:
fouten maken is namelijk menselijk.
ja, dat weet ik ook, want ik heb hier ook zat fouten gemaakt... Toch is het niet zo dat ik die fouten maakte bij het helpen van anderen, maar bij mijn eigen scripts (uitzonderingen daar gelaten), en dat is even een verschil...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Miniatuur
Tim Kampherbeek schreef op 14.06.2009 02:24:
Als het je nog niet lukt kun je me een PM sturen.
Waarom? De vraag is: Waarom? Waarom vind jij het zo belangrijk dat je het niet gewoon via het forum kunt doen? Ik zie je wel vaker zeggen: stuur maar een PM. Ik raad je aan: hou daar gewoon eens mee op. Begin een helpdesk als je zo graag persoonlijke hulp wilt geven.Ik help hem via msn.
Midas ik begrijp niet wat jou dwars zit of wat jou probleem is, hij helpt me daar mee da's wat mensen willen Ghehe ;) Andere willen het natuurlijk ook wel weten maar dat komt later wel als het probleem is opgelost Nogal logisch maargoed.
Miniatuur schreef op 14.06.2009 21:43:
Midas ik begrijp niet wat jou dwars zit of wat jou probleem is, hij helpt me daar mee da's wat mensen willen Ghehe ;) Andere willen het natuurlijk ook wel weten maar dat komt later wel als het probleem is opgelost Nogal logisch maargoed.
Zoals al vaker aangegeven is het bijna asociaal van Tim dat hij iedereen maar via PM of MSN helpt, omdat dan iemand die ditzelfde probleem heeft weer hartstikke veel moeite moet doen om de oplossing te vinden. Nu geef ik toe dat ik in dit geval ook niet graag de oplossing zou geven, want dan krijg jij ook ff een bonnetje denk ik ;-)