Holocms ( Habbo Hotel ) ( Holo Hotel )
Ivo schreef op 14.06.2009 21:48:
Zoals al vaker aangegeven is het bijna asociaal van Tim dat hij iedereen maar via PM of MSN helpt, omdat dan iemand die ditzelfde probleem heeft weer hartstikke veel moeite moet doen om de oplossing te vinden. Nu geef ik toe dat ik in dit geval ook niet graag de oplossing zou geven, want dan krijg jij ook ff een bonnetje denk ik ;-)
Zoals ik al zei, ik post de oplossing hier als de oplossing is nouwjaa... opgelost! Want anders heb je er niets aan, En zoals je zelf al zei dat je zelf dus ook niet de oplossing openbaar zou willen brengen is een beetje Ego Maar da's niet mijn probleem. In ieder geval post ik hier op 't forum de oplossing voor dit probleem als het geholpen heeft ;) [/quote]
kijk even de reden waarom ik niet openbaar zou willen meewerken. Voor de duidelijkheid: het is ***** illegaal. Anders zou ik de oplossing natuurlijk posten.
Ookal is het illegaal je kan de oplossing gewoon posten -.- Je krijgt er geen straff voor ofzo!
Nooit van medeplichtigheid gehoord?
Dat jij hier niet snel al deze posts van je wist vind ik vrij sterk van je! Echt waar. Ik hoop dat je dan ook niet te veel boete zult moeten betalen na je proces..
Miniatuur schreef op 14.06.2009 23:22:
Ookal is het illegaal je kan de oplossing gewoon posten -.- Je krijgt er geen straff voor ofzo!
zucht...
1: Dus omdat je geen straf krijgt moet je illegale dingen doen?
2: Straf is met 1 F, maar ach... er moet toch een reden zijn waarom je dit doet he?
Als je zo graag illegale dingen wilt doen, probeer dan in ieder geval zo flink te zijn je eigen boontjes te doppen, en niet ook nog eens andere beïnvloedbare mensen mee te slepen... triest dit...
@Tim graag geen berichten meer plaatsen over hulp via MSN, ook niet via PM aanbieden. Heb je er ook een PM over gestuurd.
Bedankt Bas!
Er begonnen velen zich al te irriteren aan die persoon. ( include('me.php'); )
Rens schreef op 15.06.2009 07:45:
E
E
Miniatuur schreef op 15.06.2009 12:30:
Rens schreef op 15.06.2009 07:45:
E
E
mag ik je feliciteren voor het posten van het onnuttigste post van het jaar ?
Ivo: en Tim dan?
Ivo schreef op 14.06.2009 21:48:
Zoals al vaker aangegeven is het bijna asociaal van Tim dat hij iedereen maar via PM of MSN helpt, omdat dan iemand die ditzelfde probleem heeft weer hartstikke veel moeite moet doen om de oplossing te vinden. Nu geef ik toe dat ik in dit geval ook niet graag de oplossing zou geven, want dan krijg jij ook ff een bonnetje denk ik ;-)
Miniatuur schreef op 14.06.2009 21:43:
Midas ik begrijp niet wat jou dwars zit of wat jou probleem is, hij helpt me daar mee da's wat mensen willen Ghehe ;) Andere willen het natuurlijk ook wel weten maar dat komt later wel als het probleem is opgelost Nogal logisch maargoed.
Hij is hier in ieder geval niet voor de posts, dat dan weer wel.
Ach, ik dacht dat het na mijn waarschuwing al voldoende was. Blijkbaar weet Miniatuur half niet wat hij zich op de hals haalt. Maar ach, als jij de omzet van Habbo een boost wil geven uit eigen zak, moet je dit vooral doorzetten :-).
Ik vind jullie echt een stelletje zeikerts. Sorry dat ik het moet zeggen hoor, maar dit is een HulpForum! Geen KlachtForum, en daarbij laat mij maar lekker met rust;)
Miniatuur schreef op 15.06.2009 18:16:
Ik vind jullie echt een stelletje zeikerts. Sorry dat ik het moet zeggen hoor, maar dit is een HulpForum! Geen KlachtForum, en daarbij laat mij maar lekker met rust;)
Hoezo zijn wij zeikerds?
Het is de policy van deze site om geen illegale dingen te bespreken. Dus waarom je ons 'zeikerds' noemt?
Het ligt helemaal aan jouw. Een kwestie van de regels lezen ...
Je moet ons eigenlijk nog bedanken, dat wij je voordat je je zooitje online gooide redden! Maar ach, we kijken tegenwoordig allemaal in eigen belang, en daarom zijn wij ook zulke zeikerds als wij dat juist niet doen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo
Nouja, laatmaar ik geef gewoon geen reactie's op deze Berichten.
Ik neem aan dat je bedoelt dat je het begrijpt.
Aar schreef op 15.06.2009 20:07:
Zou ik niet vanuit gaan. Ach, hij moet het zelf weten. Wij waarschuwen hem alleen maar, als hij daar niet naar wil luisteren, tsja, dan moet hij de klappen straks maar zelf opvangen.Ik neem aan dat je bedoelt dat je het begrijpt.
het is (hier) inderdaad niet toegestaan om aan illegale scripts mee te werken.. vandaar slotje